Abrímosche as portas a un grande escaparate online con diferentes produtos dixitais (entradas a eventos ou actividades culturais, música, cursos online...) ou físicos (alimentación, moda, saúde e beleza...).
Comprar nesta plataforma é ir un paso máis alá, buscamos que a túa experiencia de compra che guste tanto que nos convertamos na túa tenda online favorita. Con este obxectivo, poñemos á túa disposición o marketplace para empresas españolas na que ti tamén poderás apoiar a rede empresarial nacional.
O envío dos pedidos realizarase de luns a venres (festivos non incluídos), a todo o territorio nacional co servizo Paq Premium de Correos. O prazo máximo para o primeiro intento de entrega dun envío estándar é de 24 a 48 horas laborables, segundo punto de destino e sen contabilizar os sábados.
En Correos reservámonos o dereito de modificar os horarios acordados para as entregas ou recollidas, en función das nosas necesidades organizativas.
Poderás elixir se desexas recibilo no teu domicilio, nunha oficina de Correos ou nun CityPaq. Se as características dalgún dos produtos imposibilitan a súa entrega en todas as modalidades estará especificado na propia ficha do produto. Dende Correos garantimos a entrega baixo sinatura no enderezo indicado:
Lembra que só poderemos asegurar o envío destas SMS ou email de aviso se se aceptan unhas condicións:
Por outra parte, dispoñerás de información sobre o estado dos teus envíos en todo momento a través do noso localizador.
O segundo intento de entrega realizarase ao día seguinte do primeiro intento para destinos principais, e cun día adicional para envíos a localidades con menos de 10.000 habitantes.
Os prezos dos produtos amosaranse con IVE incluído, os incrementos ou descontos que sexan de aplicación na súa oferta e os gastos adicionais que no seu caso lle sexan repercutidos. Deste xeito, poderás coñecer o prezo final do produto antes de engadilo ao teu carriño de compra, xa que non terás que asumir ningún gasto de envío.
Realizar un pedido mediante a cumprimentación do formulario de compra, implica a conformidade co prezo e coas condicións de venda vixentes nese momento, de modo que non poderán ser modificados sen o expreso acordo de ambas as dúas partes.
Os métodos de pagamento serán tarxetas de débito ou crédito ou PayPal e o cargo que verás no extracto da túa tarxeta estará a nome de Correos. Lembra que en ocasións pódense producir demoras de ata 60 días nas operacións de cobramento.
No caso de que queiras unha factura da túa compra, dende Correos tramitaremos a túa solicitude e avisaremos o vendedor para que poida emitila a tempo.
Se non queda stock do produto que adquiriches, informarásete inmediatamente da falta de dispoñibilidade e devolveráseche a cantidade que tiveses aboado.
Unha vez o pagamento sexa autorizado ao realizar un pedido con tarxeta de crédito ou débito, o banco reterá o importe total do pedido ata que o vendedor o acepte. No caso de cancelación, por calquera motivo, o banco non realizará a transferencia e liberará a cantidade correspondente de novo na túa conta. Este proceso pode durar entre 3 e 5 días naturais, polo que deberás aceptar que nin Correos nin o vendedor son responsables dun posible atraso por parte do banco en liberar o importe na túa conta.
Cada produto estará acompañado dunha descrición das súas características esenciais, para que poidas coñecer todos os seus detalles antes de adquirilo:
Correos informará a cada vendedor dos produtos que adquirises para que comecen a preparar o teu pedido coa maior brevidade.
Conforme ao disposto na lexislación vixente, non poderás devolver determinados pedidos:
O vendedor debe asumir as obrigas derivadas da normativa reguladora dos dereitos do cliente e consumidor, ofrecéndoche a posibilidade de desistir do contrato mediante a devolución das túas compras nun prazo de 14 días naturais. En caso de que devolvas o produto sen a súa embalaxe orixinal, poderáseche reembolsar unha cantidade inferior á que aboaches durante a compra.
O prazo de devolución rematará aos 14 días naturais dende o día no que se fixo entrega do pedido. No caso de que adquirises varios produtos nun mesmo pedido e se che entregasen por separado, o prazo comezará a partir do día no que recibiches o último produto.
Para solicitar a devolución dun produto, deberás contactar co vendedor a través dos datos de contacto que aparecen na súa ficha. Deste xeito, o vendedor será o responsable de xestionar a devolución e de informarte acerca das consecuencias correspondentes.
Se o vendedor non recibiu o pagamento por parte de Correos do pedido que queres devolver, seremos nós os que che reembolsemos a cantidade que aboaches pola túa compra.
Unha das cuestións que máis che pode preocupar é ter claro ante quen reclamar no caso de se producir algunha incidencia na compra dun produto.
Os litixios a través de Correos Market solucionaranse directamente entre o cliente e o vendedor, activando o protocolo necesario para detectar usos indebidos nos procesos de compra ou devolución.
No caso no que o vendedor e o cliente teñan a condición de empresario e consumidor consonte o disposto no Regulamento (UE) 524/2013 do Parlamento Europeo e do Consello do 21 de maio de 2013, a Comisión Europea facilita unha plataforma de resolución extraxudicial de litixios online a través da cal os clientes poderán someter as súas reclamacións.
Correos non serán responsable en ningún caso de:
Poderás realizar os pagamentos na plataforma a través de:
Podes recibir a túa compra onde queiras polo mesmo prezo: