Almacena os teus documentos dixitais e accede a eles cando o necesites.
O Buzón Digital de Correos é a mellor forma de almacenar os teus documentos dixitais xa que poderás acceder a eles de xeito rápido e sinxelo dende calquera dispositivo, cando e onde queiras. Só necesitarás conexión a Internet e as túas claves de acceso.
Trátase dun espazo seguro en Cloud que permite centralizar as túas comunicacións con outros usuarios, empresas e Administracións Públicas adheridas ao servizo, de forma segura e sen risco de recibir spam ou comunicacións non desexadas.
Poderás subscribirte ás empresas que máis che interesen para recibir a documentación electrónica que envíen e así evitar os envíos físicos en papel. A túa caixa de correo intelixente axudarache a clasificalos en carpetas, de forma automática, para que non teñas que preocuparte por nada.
Tamén che permite crear as túas propias carpetas persoais para subir os documentos que queiras conservar e poder consultalos en calquera momento grazas ao seu motor de busca co que poderás localizalos de xeito rápido e sinxelo. Ademais, poderás descargalos ou compartilos con outros usuarios de Buzón Digital mediante creación de ligazóns, correo electrónico ou a través de redes sociais.
Por outra parte, proximamente o Buzón Digital ofrecerá a posibilidade de realizar comentarios ao remitente sobre a documentación recibida e abrir fíos de comunicación entre ambos os dous onde poderás incluír texto e documentos adxuntos.
Incluirase a sinatura electrónica de documentos para que poidas devolver asinados os contratos ou pólizas que che envíen as empresas. Para iso deberás dispor dun certificado electrónico emitido por unha oficina de Correos.
Permitirase o envío e recepción de documentación certificada a través de comunicacións electrónicas con validez legal.
E posibilitarase o envío de documentos de gran tamaño a Administracións Públicas adheridas, directamente dende a túa situación e en formato electrónico, grazas á opción Pendrive en Cloud. Para rematar o proceso deberás acudir a unha oficina de Correos a formalizar o pagamento e obter o teu xustificante.
Todavía no disponemos de esa opción.
Actualmente el espacio disponible es de 2GB para documentos personales, ya que los documentos procedentes de suscripciones no consumen espacio.
El servicio básico es gratuito.
Para otras funcionalidades consulta nuestras tarifas.
Accede a la pestaña Ayuda de la aplicación, encontrarás un formulario que tendrás que rellenar para iniciar el proceso de baja.
Nos pondremos en contacto contigo para verificar la solicitud y proceder a eliminar tu cuenta, datos y todos los documentos de tu buzón.
Se procederá a bloquear tu Buzón y se eliminará tanto la cuenta como los documentos contenidos en ella.
Antes de solicitar la baja del servicio, deberás descargar los documentos que quieras conservar y guardarlos en tu ordenador.