Almacena os teus documentos dixitais e accede a eles cando o necesites.
A caixa dixital de Correos, Buzón Digital, é a mellor forma de almacenar os teus documentos dixitais xa que poderás acceder a eles de xeito rápido e sinxelo dende calquera dispositivo, cando e onde queiras. Só necesitarás conexión a Internet e as túas claves de acceso.
Trátase dun espazo seguro en Cloud que permite centralizar as túas comunicacións con outros usuarios, empresas e Administracións Públicas adheridas ao servizo, de forma segura e sen risco de recibir spam ou comunicacións non desexadas.
Poderás subscribirte ás empresas que máis che interesen para recibir a documentación electrónica que envíen e así evitar os envíos físicos en papel. A túa caixa de correo intelixente axudarache a clasificalos en carpetas, de forma automática, para que non teñas que preocuparte por nada.
Tamén che permite crear as túas propias carpetas persoais para subir os documentos que queiras conservar e poder consultalos en calquera momento grazas ao seu motor de busca co que poderás localizalos de xeito rápido e sinxelo. Ademais, poderás descargalos ou compartilos con outros usuarios de Buzón Digital mediante creación de ligazóns, correo electrónico ou a través de redes sociais.
Por outra parte, proximamente o Buzón Digital ofrecerá a posibilidade de realizar comentarios ao remitente sobre a documentación recibida e abrir fíos de comunicación entre ambos os dous onde poderás incluír texto e documentos adxuntos.
Incluirase a sinatura electrónica de documentos para que poidas devolver asinados os contratos ou pólizas que che envíen as empresas. Para iso deberás dispor dun certificado electrónico emitido por unha oficina de Correos.
Permitirase o envío e recepción de documentación certificada a través de comunicacións electrónicas con validez legal.
E posibilitarase o envío de documentos de gran tamaño a Administracións Públicas adheridas, directamente dende a túa situación e en formato electrónico, grazas á opción Pendrive en Cloud. Para rematar o proceso deberás acudir a unha oficina de Correos a formalizar o pagamento e obter o teu xustificante.
Aínda non dispoñemos desa opción.
Actualmente o espazo dispoñible é de 2GB para documentos persoais, xa que os documentos procedentes de subscricións non consomen espazo.
O servizo básico é gratuíto.
Para outras funcionalidades consulta as nosas tarifas.
Accede ao separador Axuda da aplicación, atoparás un formulario que terás que completar para iniciar o proceso de baixa.
Poñerémonos en contacto contigo para verificar a solicitude e proceder a eliminar a túa conta, datos e todos os documentos da túa caixa de correo.
Procederase a bloquear a túa Caixa de Correo e eliminarase tanto a conta como os documentos contidos nela.
Antes de solicitar a baixa do servizo, deberás descargar os documentos que queiras conservar e gardalos no teu ordenador.