Citypaq

Agardar é cousa de paquetes, agora eles agardan por ti. Citypaq é a solución rápida e sinxela de Correos para recoller, enviar ou devolver os teus paquetes a través dos nosos armarios intelixentes. Podes atopalas preto do teu domicilio, o teu traballo ou en lugares de tránsito como supermercados, gasolineiras ou centros comerciais. As túas compras online onde e cando queiras.
Envía, recibe e devolve paquetes: cando e onde queiras. Sen horarios nin complicacións.
Recólleos cando ti poidas: os teus paquetes agardarán por ti ata que os poidas ir recoller.
En calquera parte: e aínda que non esteas. Consulta o estado dos teus paquetes no teu armario Citypaq.

Armarios intelixentes de Correos en todas partes

Sabemos que non sempre podes estar no momento e o lugar de entrega dun paquete. Situados por toda a cidade, os armarios Citypaq están dispoñibles a calquera hora do día, non hai pedido que se lles resista.

Dispoñible en numerosas tendas online

Cada vez son máis os comercios que ofrecen a opción Citypaq como punto de recollida, recibe en calquera zona do país. Ti só terás que elixir o teu armario Citypaq máis próximo e esperar o aviso de que o teu paquete está listo para recoller.

Envía, recibe e devolve cando queiras

Dende calquera armario Citypaq poderás facer os teus propios envíos do xeito máis cómodo e sinxelo, sen esperar na casa! Sexa cando sexa, sempre será a tempo.

Localiza o teu Citypaq

Como usar Citypaq

Compra nas túas tendas online favorita
Selecciona o teu citypaq máis próximo como punto de entrega
Recolle o teu envío cando mellor che veña 
Tamén podes facer os teus envíos e devolucións dende Citypaq

Información do produto

Como recibir

Cando compras online podes recibir os teus envíos:

En tendas con opción de Citypaq: seleccionando directamente Citypaq como modalidade de entrega. É a forma máis sinxela xa que poderás elixir esta opción para recoller as túas compras sen necesidade de rexistrarte.

Online poñendo eses mesmos datos como Destinatario e como Enderezo, e elixe sempre entrega a domicilio.

Sigue as túas compras. Unha vez teñamos o teu paquete, informarémosche en todo momento e poderás facer seguimento a través da web e da app de Correos.

Como enviar

Accede á app de Correos: Unha vez aí selecciona Realizar un envío.  En primeiro lugar, debes establecer as medidas e peso do teu envío. Deste xeito poderemos asignarche un espazo acorde ao tamaño do teu envío no armario previamente seleccionado. Para determinar correctamente as medidas,  non esquezas embalar antes o paquete,  mostrarémosche obxectos de referencia para orientarte acerca de cada tamaño.

A continuación, introduce os datos do remitente e datos de contacto. Selecciona depositar en Citypaq e localiza a túa oficina de billetes Citypaq máis próxima. Despois, introduce os datos do destinatario, tras iso, móstrase un resumo do teu envío. No seguinte apartado: Escolle un tipo de entrega, para Citypaq, só está dispoñible a entrega con Paq.

Por último,  realizas o pagamento,  e proporciónaseche un código de Citypaq que estará activo durante 24h.

Achégate ao Citypaq e deposita o teu envío . Pasa o código do teu móbil polo lector do despacho ou introdúceo de forma manual. Abrirase a porta correspondente e poderás deixar o teu paquete. Unha vez recollido polo carteiro, avisarémoste.

Lembra que non é necesario que escribas o enderezo do destinatario no teu paquete, xa o fixeches na web. É o carteiro quen se encarga de etiquetalo correctamente ao recollelo. Á súa vez, é importante que o paquete estea debidamente embalado para o seu envío.

Podes enviar a calquera punto da península, Baleares e Canarias (os armarios de Citypaq de Canarias non admiten envíos cuxo contido de mercadorías estea suxeito a tratamentos ou pagamento de importes aduaneiros). Ceuta e Melilla quedan excluídas pola existencia de trámites aduaneiros.

Como devolver

Solicita á tenda online facer a devolución por Correos. A tenda onde realizaches a túa compra proporcionarache un código de devolución válido, sempre que teña contrato con Correos.

Accede á app de Correos Sección Citypaq e entra en Devolucións. Fai clic en Iniciar devolución e indica o armario onde queres deixar o teu paquete a devolver. Introduce o código de devolución facilitado pola tenda. Tamén podes facelo directamente desde o propio despacho, depositando o teu envío despois de introducires o código de envío ou referencia no despacho.

Selecciona o tamaño do paquete, deste xeito poderemos asignarche un espazo acorde ao tamaño da túa devolución no armario seleccionado anteriormente. Para determinar correctamente as medidas, non esquezas embalar antes o paquete, mostrarémosche obxectos de referencia para orientarte acerca de cada tamaño.

Se o prefires, pode realizar as devolucións con Citypaq como usuario rexistrado na web ou a app de Citypaq. Adicionalmente poderás realizar seguimento da túa devolución, así como dispoñer do código de apertura do oco seleccionado.

DEVOLVER PAQUETE

Condicións de uso do servizo de Citypaq

Versión 4.0  (20/12/2022)

As presentes Condicións Particulares regulan a prestación do servizo Citypaq por parte da SOCIEDAD ESTATAL CORREOS Y TELÉGRAFOS, S.A., S.M.E.

O servizo Citypaq realízase a través de distintas modalidades de entrega. Estas modalidades de entrega poden ser ou ben a entrega nos denominados armarios intelixentes Citypaq (armarios Citypaq).

CORREOS resérvase a facultade de modificar as presentes CONDICIÓNS PARTICULARES DE USO DO SERVIZO CITYPAQ. A versión vixente das devanditas Condicións Particulares será a que se encontre publicada en cada momento en www.citypaq.es. A utilización polo usuario do servizo Citypaq implica a aceptación das Condicións Particulares vixentes en cada momento.

 

1. Rexistro para o uso de Citypaq

O servizo Citypaq non require que o usuario efectúe o rexistro no servizo. Non obstante, Correos proporciona a opción de rexistro na súa App na opción de Citypaq poderá consultar a situación de envíos, devolucións, asociar despachos a favoritos.

2. Condicións de uso de Citypaq cuxo transporte é operado integramente por CORREOS

Baixo este epígrafe regúlanse as condicións de uso do servizo Citypaq para aqueles envíos cuxo transporte é contratado polo usuario (ou o destinatario) a través de calquera  plataforma de comercio electrónico (en diante, o remitente do envío) que á súa vez utiliza CORREOS como transportista.

CORREOS non lle cobrará ningunha cantidade ao  usuario/destinatario polo uso do servizo Citypaq.

 

2.1) Modalidades de entrega:

2.1.1 Compras realizadas en TENDAS ASOCIADAS a Citypaq

Ao realizar unha compra en calquera das tendas asociadas ao servizo Citypaq o comprador seleccionará esta opción dende a páxina web da tenda online, introducindo o seu usuario de Citypaq que lle amosará a listaxe de armarios favoritos, e poderá seleccionar o armario onde queira recibir o envío.

2.1.2 Só para aqueles oficinas de acceso restrinxido e que estean baixo o servizo Citypaq renting, sempre e cando se realicen envíos dende comercios non asociados. Necesitarán a utilización  do que se denomina Enderezo de compras Online.

O usuario deberá utilizar o denominado como “Enderezo de Compras Online” indicado na web de Citypaq ou na aplicación móbil Citypaq. . O devandito Enderezo de Compras Online deberá introducirse no campo que habilita cada tenda online para completar o enderezo de envío do produto comprado polo usuario. Para este servizo, o usuario non poderá optar por contratar ningún servizo nin seguro opcional adicional.

Aínda tes dúbidas sobre Citypaq?

915 197 197

De luns a venres de 8:00 a 20:00 e sábados de 9:00 a 13:00 (agás festivos).

Preguntas frecuentes

Como me rexistro?

Podes rexistrarte dende a App de Correos.

Como inicio sesión na app?

Inicia sesión na app

Accede á app

Rexístrate e inicia sesión introducindo teléfono ou email e contrasinal.

Cambio de Contrasinal

Se sae a mensaxe de Ups! cambia o contrasinal introducindo o correo ou número de teléfono co que te rexistraches. 

Código de acceso

Introduce o código que che enviamos. Se non o recibes, escríbenos a app@correos.com e axudarémoste.

Contrasinal novo

Escribe o novo, volve introducilo unha vez máis e acepta o cambio.

 Inicia sesión co novo contrasinal

Como me asocio un Citypaq?

Citypaq favoritos

Accede á app

Vai á sección "Xestión de envíos" e entra na opción de "Citypaq"

Ir a favoritos

Na ventá de "Que queres facer?" ir á opción "Favoritos" para seleccionalos.

Configura o teu Citypaq

Busca o teu Citypaq favorito, se non o atopas fai clic en "Non atopas o teu Citypaq?" para buscalo por medio do código ou mapa.

Localizar por código 

Acude ao Citypaq máis próximo e na pantalla de Citypaq poderás atopar os 9 caracteres que precisas para gardalos como favorito.

Localizar por Mapa

Escribe o enderezo, amosaranse os Citypaqs próximos, o seu estado e a dispoñibilidade.

Que acontece co meu envío se non o leva Correos?

Os paquetes poden ser entregados por Correos e Correos Expresos. En caso de clientes co servizo Citypaq poderán recibir os seus envíos dende calquera operador loxístico seguindo as instrucións para tal efecto.

Como envío un paquete dende Citypaq?

Dende a opción Realizar envío na App de Correos

Onde podo comprar?

En tendas asociadas, e ademais, co servizo Citypaq renting comprar en todas aquelas que se atopen dentro da Unión Europea, salvo as que pertenzan a territorios con réxime fiscal distinto ao IVE.

Entre estas excepcións están tamén Ceuta, Melilla e Canarias debido ás necesidades de trámites aduaneiros.

Que é o enderezo de compra online?

É o enderezo que che facilitaremos para poder comprar online en calquera das tendas non asociadas, sempre que se encontre dentro dos territorios permitidos e só dispoñible para o servizo de CityPaq renting.

Unha vez rexistrado no servizo, na sección de "Favoritos" aparecerá un "Enderezo de Compras online" para cada armario intelixente que teñas incluído.

No proceso de compra das tendas online utiliza este enderezo coma se se tratase do teu domicilio, poñendo os datos que che facilitamos.