Como las llaves de tu taquilla, pero digital. Sigue la pista a tu paquete sin preocuparte por nada, nosotros te avisamos cuando esté listo para recoger.
Cando compras online podes recibir os teus envíos en Citypaq de dúas formas diferentes:
Sigue as túas compras. Unha vez teñamos o teu paquete, informarémosche en todo momento e poderás facer seguimento a través da web e a app, dende a sección Os meus Paqs.
Recolle as túas compras. Enviarémosche un aviso cun código de apertura vía SMS e email cando as túas compras cheguen ao teu Citypaq. Se tes descargada a app recibirás tamén unha notificación co código de apertura.
Accede a Citypaq e entra na túa Área de usuario: unha vez aí selecciona Enviar. Elixe a opción que prefiras en Que tipo de envío desexas realizar?, escolle o portelo onde queiras depositar o teu paquete e introduce a referencia do teu envío.
Completa os teus datos e os do destinatario e selecciona o tamaño do paquete. Deste xeito poderemos asignarche un espazo acorde ao tamaño do teu envío no portelo previamente seleccionado. Para determinar correctamente as medidas, non esquezas embalar antes o paquete, mostrarémosche obxectos de referencia para orientarte acerca de cada tamaño.
Realiza o pagamento. Recibirás un email co código de apertura do compartimento onde deixar o teu paquete. Este código teralo dispoñible tamén na app, na sección Os meus Paqs.
Achégate ao Citypaq e deposita o teu envío. Pasa o código do teu móbil polo lector do portelo ou introdúceo de forma manual. Abrirase a porta correspondente e poderás deixar o teu paquete. Unha vez recollido polo carteiro, avisarémoste.
Lembra que non é necesario que escribas o enderezo do destinatario no teu paquete, xa o fixeches na web. É o carteiro quen se encarga de etiquetalo correctamente ao recollelo. Á súa vez, é importante que o paquete estea debidamente embalado para o seu envío.
Podes enviar a calquera punto da península, Baleares e Canarias (os portelos de Citypaq de Canarias non admiten envíos cuxo contido de mercadorías estea suxeito a tratamentos ou pagamento de importes aduaneiros). Ceuta e Melilla quedan excluídas pola existencia de trámites aduaneiros.
Solicita á tenda online facer a devolución por Correos. A tenda onde realizaches a túa compra proporcionarache un código de devolución válido, sempre que teña contrato con Correos.
Accede a Citypaq.es e entra en Devolucións. Fai clic en Iniciar devolución e indica o portelo onde queres deixar o teu paquete a devolver. Introduce o código de devolución facilitado pola tenda.
Selecciona o tamaño do paquete, deste xeito poderemos asignarche un espazo acorde ao tamaño da túa devolución no portelo seleccionado anteriormente. Para determinar correctamente as medidas, non esquezas embalar antes o paquete, mostrarémosche obxectos de referencia para orientarte acerca de cada tamaño. Proporcionarémosche o código de apertura do espazo onde deixar o teu paquete.
Achégate ao teu Citypaq e deposítao. Introduce o código de apertura de forma manual na pantalla do portelo; abrirase o espazo asignado onde poderás deixar o teu paquete. Listo! A túa devolución xa estará en marcha!
Se o prefires, pode realizar as devolucións con Citypaq como usuario rexistrado na web ou a app de Citypaq. Adicionalmente poderás realizar seguimento da túa devolución, así como dispoñer do código de apertura do oco seleccionado.
Para asociar un dispositivo Citypaq privado debes introducir su código en la sección “Favoritos”. El código se encuentra en la parte superior derecha de la pantalla del terminal.
Para asociar un Citypaq público sólo tienes que localizarlo en el mapa, seleccionarlo y añadirlo a tus favoritos.
Cada uno de tus terminales asociados lleva incorporado un código ID que te identifica tengo a ti como al dispositivo, lo que nos permite saber dónde realizar la entrega y la persona que lo va a recoger.
Ese código alfabético es único y diferente para cada dispositivo asociado.
Los paquetes pueden ser entregados por cualquier operador en Citypaq siempre que tengan un contrato previo con Correos.
Actualmente CorreosExpress ya puede entregar en Citypaq.
En nuestra web iremos publicando las nuevas localizaciones de este servicio en las diferentes ciudades españolas.
Además, a través de nuestro localizador de Citypaq podrás comprobar si ya ha llegado a tu localidad.
Te avisaremos por SMS o email cuando tu envío esté disponible en el Citypaq que hayas elegido y dispondrás de 5 días para recogerlo.
Si tu envío ha caducado y ha sido entregado por Correos, te enviaremos un SMS y notificación push para informarte de que podrás recogerlo durante un plazo de 15 días en la oficina más cercana al dispositivo.
Selecciona la opción "Enviar", introduce tus datos y los del destinatario e indícanos las dimensiones del paquete, te enviaremos un email con el código de apertura del Citypaq donde podrás depositarlo. También podrás consultar este código en la app, en la sección “Mis Paqs”.
Pasa el código de tu móvil por el lector de la máquina o introdúcelo de forma manual, se abrirá la puerta correspondiente y podrás dejar tu paquete. Una vez lo haya recogido el cartero te avisaremos.
Recuerda que no es necesario que escribas la dirección del destinatario en tu paquete, el cartero se encargará de etiquetarlo correctamente al recogerlo con los datos que facilitaste a través de la web. Solo debes asegurarte de que el paquete esté debidamente embalado para su envío.
Desde todas partes y a cualquier punto de la península, Baleares y Canarias. Eso sí, recuerda que los Citypaq de Canarias no admiten envíos cuyo contenido de mercancías esté sujeto a tratamientos o pago de importes aduaneros.
Además, Canarias, Ceuta y Melilla quedan excluidas por la existencia de trámites aduaneros.
Además de las tiendas asociadas, puedes comprar en todas aquellas que se encuentren dentro de la Unión Europea, salvo las que pertenezcan a territorios con régimen fiscal distinto al IVA.
Entre estas excepciones están también Ceuta, Melilla y Canarias debido a las necesidades de trámites aduaneros.
Es la dirección que te facilitaremos para poder comprar online en cualquiera de las tiendas no asociadas, siempre que se encuentre dentro de los territorios permitidos.
Una vez registrado en el servicio, en la sección de "Favoritos" aparecerá una "Dirección de Compras online" para cada terminal que tengas incluido.
En el proceso de compra de las tiendas online utiliza esta dirección como si se tratara de la de tu domicilio, poniendo los datos que te facilitamos.