Seguros AXA

Alá onde estea Correos, AXA protéxete.

CHAMÁMOSTE
Seguros AXA CHAMÁMOSTE

Consigue unha Tarxeta Correos Prepago con 30 € ao contratar o teu seguro

Promoción válida para novas contratacións de auto, moto, fogar, vida, decesos e saúde, que cumpran os requisitos establecidos nas bases.

 

CHAMÁMOSTE Consulta bases legais

Elixe o seguro deseñado por e para ti

Protexe o teu fogar, o teu vehículo ou aos que máis queres coa confianza de AXA e a proximidade de Correos. Que máis podes pedir? Garantímosche unha oferta flexible e personalizada para estar cuberto cando máis o necesitas, coa tranquilidade de que iso sexa sinónimo de sempre.

Como contratar o teu seguro?

Infórmate do teu seguro AXA con Correos tanto online como na túa oficina de Correos máis próxima, sen papelame e en poucos minutos. E empeza a gozar de todas as súas vantaxes!

Online

Elixe o seguro que necesitas
Completa o formulario de contacto
"Chamámoste"
Un asesor poñerase en contacto contigo e guiarache paso a paso para contratar o teu seguro

Na Oficina

Acude á túa oficina de Correos mediadora (localízaa aquí, asegurándote de que ofrece Servizos AXA)
Infórmate cun dos nosos axentes
Recibe toda a información que necesites e contrata o seguro ao momento

Correos e AXA, unha alianza de confianza

CHAMÁMOSTE

Tes dúbidas? Resolvémoschas

Como localizo a miña oficina de Correos máis próxima?

Podes encontrar a túa oficina mediadora de Correos e AXA máis próxima a través do noso localizador de Oficinas. No detalle da oficina poderás identificar se a oficina que seleccionaches ofrece "Servizos AXA".

Que seguros podo contratar a través de Correos e AXA?

Que gran pregunta! E, como non podería ser doutro xeito, temos unha gran resposta. Podes contratar seguros de Vida, Decesos, Fogar, Coche,Moto e Saúde. Cada un está deseñado para adaptarse ás túas necesidades e ofrecerche a protección que buscas.

Como podo contratar un seguro?

Contratar un seguro é moi rápido, case tanto como a velocidade da luz. E, o mellor, é personalizado da man dos nosos equipos.

Tes dúas opcións:

  • Online: completa o formulario nesta páxina e un asesor poñerase en contacto contigo.
  • En oficina: visita a túa oficina de Correos máis próxima e solicita información sobre os seguros dispoñibles ao noso equipo de atención ao cliente.

Podo contratar máis dun seguro?

Por suposto! Podes contratar todos os seguros que necesites. Os nosos asesores axudaranche a configurar as coberturas que mellor se adapten á túa situación.

Que documentación necesito para contratar un seguro?

En tema de documentación, a cousa ponse seria pero con toda a información na túa man é moito máis sinxelo. Xeralmente, necesitarás o teu DNI ou NIE e, nalgúns casos, información adicional segundo o tipo de seguro. O noso equipo informarache dos requisitos específicos durante o proceso de contratación.

Os seguros teñen cobertura internacional?

Esta é unha pregunta moi frecuente e moi importante. A cobertura internacional depende do tipo de seguro. Por exemplo, o seguro de  Vida pode ofrecer cobertura internacional segundo as condicións contratadas.

Por suposto, podes consultar os nosos asesores para coñecer os detalles específicos e todas as oportunidades coas que podes contar.

Como podo xestionar os meus seguros AXA unha vez contratados a través de Correos?

MyAXA será o teu próximo lugar de confianza! Podes xestionar os teus seguros a través de MyAXA APP e WEB, así como acceder á atención por canle telefónica Call Center 24x7

Desde aí, poderás consultar as túas pólizas, realizar xestións e contactar con atención ao cliente.

En caso de ter unha urxencia, como me podo poñer en contacto con AXA?

Chamando aos teléfonos de atención de AXA.

Estes son os principais teléfonos de urxencias 24h, incluído o teléfono xeral de atención: 

  • Teléfono Atención Xeral AXA: 900 909 014 
  • Asistencia en estrada: 900 300 188
  • Asistencia urxente no fogar: 900 908 832
  • Urxencias médicas: 900 908 795

Como podo declarar un sinistro dunha póliza?

Se necesitas declarar un sinistro, poderás facelo a través da APP ou WEB de AXA ou chamando ao teléfono de Atención Xeral AXA. 900 909 014.

Ademais na túa oficina de Correos mediadora tamén poden abrir un formulario para que AXA contacte contigo.

Que información necesito para declarar un sinistro?

Para declarar un sinistro, deberás ter á man a seguinte información:

1. Número de póliza

2. Datos do asegurado

3. Data do sinistro

4. Descrición do sucedido ou comentarios do cliente

Que documentos axilizan a tramitación dun sinistro?

Achegar fotos, facturas, DAA (declaración amigable de accidente ou parte amigable) e calquera outra evidencia axiliza a resolución do sinistro.

Como podo poñerme en contacto co servizo de reclamacións de AXA?

Desde Correos e AXA queremos axudarche a resolver calquera incidencia relacionada coa emisión e cobramento de pólizas, o seguimento do teu sinistro ou calquera outra xestión que necesites por estas canles prioritarias e darche unha resposta áxil. Por iso, terás á túa disposición a seguinte páxina web para comunicarte connosco: https://www.axa.es/quejas-y-reclamaciones