- Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 7 dies i màxim 21 dies, des de la data d’admissió de l’enviament.
- Indemnització: es torna la tarifa abonada.
- Condicions: els terminis de lliurament es calculen des de l’origen a l’oficina d’admissió a Espanya a grans nuclis urbans del país de destinació. El temps de trànsit a la resta del territori pot veure’s incrementat en 1 o 2 dies addicionals.
- A més, si l’enviament s’admet després de les 14.00 h en capitals de província i 13.00 h en la resta del país, el termini de lliurament començarà a comptar a partir de l’endemà al de l’admissió.
- El temps que els enviaments romanen guardats a la duana d’origen i/o destinació no es comptabilitza en calcular el termini de lliurament, per això és important consignar totes les dades de forma clara en la documentació postal, així com aportar els documents necessaris que agiliten els tràmits duaners (factura comercial, factura proforma, etc.).
Consulta tota la informació sobre Paq Premium internacional per a particulars
Consulta tota la informació sobre Paq Premium internacional per a empreses