Demora

Estos són els productes que tenen cobertura o garantia per demora

Burofax

  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 4 mesos.
  • Indemnització: es torna la tarifa abonada.
  • Condicions: Es permet l’enviament de burofax internacional a:
    • Països Zona A: Europa, Turquia, Algèria, Líbia, Marroc i Tunísia.
    • Països Zona B: Resta de països (Consulta a la teua oficina els països que l’admeten)
  • Recorda que els terminis de lliurament només es compliran si el procés d’admissió en línia s’ha completat abans de les 13:00 i la destinació de l’enviament són localitats amb Unitats de repartiment especial.
  • Això i que els dissabtes, diumenges i dies festius queden exclosos. 
Consulta tota la informació sobre Burofax per a particulars
Consulta tota la informació sobre Burofax per a empreses

Paq Premium Internacional

  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 7 dies i màxim 21 dies, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: es torna la tarifa abonada.
  • Condicions: els terminis de lliurament es calculen des de l’origen a l’oficina d’admissió a Espanya a grans nuclis urbans del país de destinació. El temps de trànsit a la resta del territori pot veure’s incrementat en 1 o 2 dies addicionals.
  • A més, si l’enviament s’admet després de les 14.00 h en capitals de província i 13.00 h en la resta del país, el termini de lliurament començarà a comptar a partir de l’endemà al de l’admissió.
  • El temps que els enviaments romanen guardats a la duana d’origen i/o destinació no es comptabilitza en calcular el termini de lliurament, per això és important consignar totes les dades de forma clara en la documentació postal, així com aportar els documents necessaris que agiliten els tràmits duaners (factura comercial, factura proforma, etc.).
Consulta tota la informació sobre Paq Premium internacional per a particulars
Consulta tota la informació sobre Paq Premium internacional per a empreses

Telegrama internacional

  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 4 mesos.
  • Indemnització: es torna la tarifa abonada sense incloure els servicis addicionals.
  • Condicions: els terminis dependran del país de destinació.
  • Recorda que els terminis de lliurament només es compliran si el procés d’admissió en línia s’ha completat abans de les 12.45 h i la destinació de l’enviament són localitats amb Unitats de repartiment especial.
Consulta tota la informació sobre Telegrama per a particulars
Consulta tota la informació sobre Telegrama per a empreses