Garanties internacionals:
Per deteriorament:
- Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 15 dies i màxim 6 mesos, des de la data d’admissió de l’enviament.
- Indemnització: l’import màxim és la tarifa +30 DEG o tarifa + valor declarat en el cas que hages contractat assegurança, la cobertura màxima de la qual són 3000 €.
- Condicions: has d’utilitzar sobres i embalatges que permeten garantir la integritat del contingut, i per això des de Correos t’oferim una àmplia varietat de productes adaptats a cada una de les teues necessitats. Recorda que les dades del remitent i destinatari han d’anar a un lloc visible sobre l’embalatge.
- Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’un enviament deteriorat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
- Els clients amb contracte rebran les indemnitzacions segons les condicions que s'hi fixen.