- Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 1 any, des de la data d’admissió de l’enviament.
- Indemnització: fins a un màxim de 52,98€ segons el valor del deteriorament de l’enviament. A l’import de la indemnització cal sumar-li la tarifa abonada i l’assegurança si l’has contractat, la cobertura màxima del qual són 3000 €.
- Condicions: si un enviament internacional gestionat per Correos és rebut amb l’embalatge deteriorat, cal que el destinatari, abans de firmar la recepció de l’enviament, notifique la incidència a l’empleat postal i sol·licite que s’alce una acta de danys. A més, haurà de contactar amb el remitent perquè realitze la corresponent reclamació amb Correos.
- Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’un enviament deteriorat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
- En Correos ens reservem el dret d’avaluar si el paquet anava correctament protegit per a garantir la integritat del contingut. Durant l’admissió, el nostre personal pot assessorar-te sobre com preparar l’enviament i oferir-te l’embalatge més adequat.
Consulta tota la informació sobre Paq Premium Internacional per a particulars
Consulta tota la informació sobre Paq Premium Internacional per a empreses