Extraviament

El beneficiari de qualsevol indemnització per dany o espoli és sempre el remitent. Si el remitent desitja que la indemnització siga cobrada pel destinatari, ha de presentar a Correos una sol·licitud firmada autoritzant la compensació al destinatari.

Carta certificada internacional

Per pèrdua:
  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 15 dies i màxim 6 mesos, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: l’import màxim és la tarifa +30 DEG o tarifa + valor declarat en el cas que hages contractat assegurança, la cobertura màxima de la qual són 3000 €.
  • Condicions: has d’utilitzar sobres i embalatges que permeten garantir la integritat del contingut, i per això des de Correos t’oferim una àmplia varietat de productes adaptats a cada una de les teues necessitats. Recorda que les dades del remitent i destinatari han d’anar a un lloc visible sobre l’embalatge.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’un enviament extraviat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
  • Els clients amb contracte rebran les indemnitzacions segons les condicions que s'hi fixen. 
Consulta tota la informació sobre Carta certificada per a particulars
Consulta tota la informació sobre Carta certificada per a empreses

Paq económico nternacional

Garanties internacionals:
Per pèrdua:
  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 25 dies i màxim 6 mesos, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: tarifa abonada + 40DEG + 4,5 DEG/kg.
  • Si l’enviament té contractat Assegurança o Valor Declarat, la cobertura màxima del qual són 3.000 €, la indemnització seria la tarifa abonada + Assegurança o Valor Declarat. 
  • El Dret Especial de Gir (DEG) és una divisa creada i utilitzada pel Fons Monetari Internacional (FMI) el valor del qual és la suma de determinades quantitats de diverses monedes: el dòlar dels EUA, l’euro, el renminbi xinés, el ien japonés i la lliura esterlina. Els DEG poden intercanviar-se per monedes de lliure ús.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’un enviament extraviat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
Consulta tota la informació sobre Paq económico internacional per a particulars
Consulta tota la informació sobre Paq económico internacional per a empreses

Paq standard

Garanties internacionals:
Per pèrdua:
  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 15 dies i màxim 6 mesos, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: tarifa abonada + 40DEG + 4,5 DEG/kg.
  • Si l’enviament té contractat Assegurança o Valor Declarat, la cobertura màxima del qual són 3.000€, la indemnització seria la tarifa abonada + Assegurança o Valor Declarat.
  • El Dret Especial de Gir (DEG) és una divisa creada i utilitzada pel Fons Monetari Internacional (FMI) el valor del qual és la suma de determinades quantitats de diverses monedes: el dòlar dels EUA, l’euro, el renminbi xinés, el ien japonés i la lliura esterlina. Els DEG poden intercanviar-se per monedes de lliure ús.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’un enviament extraviat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
Consulta tota la informació sobre Paq standard per a particulars
Consulta tota la informació sobre Paq standard per a empreses

Paq Premium Internacional

Per pèrdua:
  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 7 dies i màxim 4 mesos, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: tarifa abonada + 52,98 €.
  • Si l’enviament té contractat Assegurança o Valor Declarat, la cobertura màxima del qual són 3.000 €, la indemnització seria la tarifa abonada + 52,98 euros + Assegurança o Valor Declarat.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’un enviament extraviat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
Consulta tota la informació sobre Paq Premium internacional per a particulars
Consulta tota la informació sobre Paq Premium internacional per a empreses