Demora

Estos són els productes que tenen cobertura o garantia per demora

Burofax

  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 1 dia i màxim 6 mesos.
  • Indemnització: es torna la tarifa abonada sense incloure els servicis addicionals.
  • Condicions: el lliurament es fa el mateix dia o al matí del dia natural següent.
  • El lliurament el mateix dia estarà garantit en els mesos de juliol, agost i setembre.
Consulta tota la informació sobre Burofax per a particulars
Consulta tota la informació sobre Burofax per a empreses

Paq Premium/Paq Estàndard/Paq Today

  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 21 dies, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: es torna la tarifa abonada.
  • Condicions: els terminis d’entrega només es compliran si l’admissió s’ha realitzat abans de les 16.00 h. Altrament, el termini es pot incrementar 1 dia.
  • En els enviaments amb destinació o origen a Andorra, les Canàries, Ceuta i Melilla no es comptabilitzarà el temps destinat a la tramitació duanera.
Consulta tota la informació sobre paqueteria per a particulars
Consulta tota la informació sobre paqueteria per a empreses

Telegrama

  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 2 dies i màxim 6 mesos.
  • Indemnització: es torna la tarifa abonada sense incloure els servicis addicionals.
  • Condicions: el termini de lliurament serà el mateix dia natural en localitats que tinguen unitat de lliurament urgent.
Consulta tota la informació sobre telegrama per a particulars
Consulta tota la informació sobre telegrama per a empreses