Garanties nacionals:
Per deteriorament:
- Terminis per a poder formular una incidència o reclamació:
- Carta certificada: Mínim 7 dies i màxim 4 mesos des de la data d’admissió de l’enviament.
- Paquete azul: Mínim 10 dies i màxim 4 mesos des de la data d’admissió de l’enviament.
- Indemnització:
- Carta certificada: 30 euros + valor declarat, en el cas d’haver-lo contractat.
- Paquete azul: 23,44 euros + valor declarat, en el cas d’haver-lo contractat.
- En cas de sinistre, s’abonarà la menor de les quantitats següents:
- Pel valor declarat.
- Per reposició de l’objecte perdut.
- Per reparació de l’objecte danyat.
- Condicions: cal comunicar el deteriorament en el moment de recepció de l’enviament. En cas contrari, considerarem que l’enviament s’ha entregat en bon estat. No podrem admetre reclamació per dany/deteriorament o falta de contingut d’estos productes si es constata posteriorment al lliurament.
- Documents que cal aportar: podem sol·licitar-te fotos de l’embalatge i del contingut deteriorat, per provar el dany i si l’embalatge és adequat per garantir-ne la integritat de l'enviament. Durant l’admissió, el personal de Correos et pot assessorar sobre com preparar l’enviament i oferir-te l’ embalatge més adequat.
- En cas de reclamació d’un enviament perdut, deteriorat o amb falta de contingut, amb assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
Consulta tota la informació sobre enviaments per a particulars
Consulta tota la informació sobre enviaments per a empreses