- Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 10 dies per deteriorament i màxim 4 mesos, des de la data d’admissió de l’enviament.
- Indemnització: 23,44€ + assegurança, en el cas d’haver-la contractada.
- A l’import de la indemnització cal sumar el valor declarat, si l’has contractat. En cas de sinistre, s’abonarà la menor de les quantitats següents:
- Pel valor declarat.
- Per reposició de l’objecte perdut.
- Per reparació de l’objecte danyat.
- Si preferixes que la indemnització la cobre el destinatari, ens has de presentar una autorització firmada.
- Condicions: cal comunicar el deteriorament en el moment de recepció de l’enviament. Altrament, considerarem que l’enviament s’ha entregat en bon estat i no admetrem cap reclamació.
- Documents que cal aportar: podem sol·licitar-te fotos de l’embalatge i el contingut deteriorat per a comprovar el dany i si l’embalatge és adequat per a garantir-ne la integritat. Durant l’admissió, el nostre personal pot assessorar-te sobre com preparar l’enviament i oferir-te l’embalatge més adequat.
- En cas de reclamació d’un enviament deteriorat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
Consulta tota la informació sobre enviaments per a particulars
Consulta tota la informació sobre enviaments per a empreses