Extraviament

El beneficiari de qualsevol indemnització per dany o espoli és sempre el remitent. Si el remitent desitja que la indemnització siga cobrada pel destinatari, ha de presentar davant de Correos una sol·licitud firmada autoritzant la compensació al destinatari.

Carta certificada/Paquete Azul

Per pèrdua:
  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació:
    • Carta certificada: Mínim 7 dies i màxim 4 mesos des de la data d’admissió de l’enviament.
    • Paquete azul: Mínim 10 dies i màxim 4 mesos des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització:
    • Carta certificada30 euros + valor declarat, en el cas d’haver-lo contractat.
    • Paquete azul: 23,44 euros + valor declarat, en el cas d’haver-lo contractat.
  • En cas de sinistre, s’abonarà la menor de les quantitats següents:
    • Pel valor declarat.
    • Per reposició de l’objecte perdut.
    • Per reparació de l’objecte danyat.
  • Condicions: cal comunicar el  deteriorament en el moment de recepció de l’enviament. En cas contrari, considerarem que l’enviament s’ha entregat en bon estat.                                            No podrem admetre reclamació per dany/deteriorament o falta de contingut d’estos productes si es constata posteriorment al lliurament.
  • Documents que cal aportar: podem sol·licitar-te fotos de l’embalatge i el contingut deteriorat, per comprovar el dany i si l’embalatge és adequat per garantir-ne la integritatde l'enviament. Durant l’admissió, el personal de Correos et pot assessorar sobre com preparar l’enviament i oferir-te l’ embalatge més adequat.
  • En cas de reclamació d’un enviament perdut, deteriorat o amb falta de contingut, amb assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
Consulta tota la informació sobre enviaments per a particulars
Consulta tota la informació sobre enviaments per a empreses

Paq estándar/Paq Premium

Per pèrdua:
  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 1 any, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: 6,276 € per kg facturat (5,98 € per kg facturat per a enviaments admesos abans de 2021).
  • La indemnització mínima és de 40 €. A l’import de la indemnització cal sumar el valor declarat o l’assegurança a tot risc si l’has contractada, la cobertura màxima de la qual són 6.000 €.
  • Condicions: indemnització corresponent a l’import de l’assegurança contractada + la devolució de la tarifa.
  • Els enviaments regulats per la LCTTM (Llei de Contractació de Transport Terrestre de Mercaderies) porten assegurança associada, per la qual cosa, en cas de sinistre, s’abonarà la menor de les quantitats següents:
    • Pel valor declarat.
    • Per reposició de l’objecte perdut.
    • Per reparació de l’objecte danyat.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’un enviament perdut, deteriorat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
  • Els clients amb contracte rebran les indemnitzacions segons les condicions que s'hi fixen.

Això i entregar el teu enviament tan ràpid com puguem.

Localitza la teua oficina de Correos més pròxima i porta’ns el teu enviament, el portem en 1 - 2 dies depenent de l’origen i la destinació.

Elegix la franja horària en la qual vols que entreguem el paquet:

  • De 9:00 a 12:00 h
  • De 12:00 a 15:00 h
  • De 15:00 a 18:00 h
  • De 18:00 a 21:00 h

(No oblides que esta opció només està disponible en capitals de província i poblacions que disposen de torn de repartiment de vesprada).

Perquè estiga entregat el dia que ho necessites.

Tu poses la data al nostre calendari i guardem l’enviament fins que arribe el moment de portar-lo a la seua destinació. 

Consulta tota la informació sobre paqueteria per a particulars
Consulta tota la informació sobre paqueteria per a empreses