Per pèrdua:
- Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 1 any, des de la data d’admissió de l’enviament.
- Indemnització: 6,67 € per kg facturat (6,43 € per kg facturat per a enviaments admesos el 2022) més la devolució de la tarifa.
- La indemnització mínima és de 40 € només per al Paq Premium i clients sense contracte. És a dir, si el càlcul de la suma de la indemnització (segons la formula anterior) més la tarifa és inferior a 40 €, la indemnització ascendirà a 40 €.
- Si l’enviament porta Valor Declarat o Segur a tot risc, la cobertura màxima del qual són 6.000 €, la indemnització consistirà en la devolució de la tarifa més el Valor Declarat o Segur.
- Els enviaments regulats per la LCTTM (Llei de Contractació de Transport Terrestre de Mercaderies) porten assegurança associada, per la qual cosa, en cas de sinistre, s’abonarà la menor de les quantitats següents:
- Pel valor declarat.
- Per reposició de l’objecte perdut.
- Per reparació de l’objecte danyat.
- Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’un enviament perdut, deteriorat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
- Els clients amb contracte rebran les indemnitzacions segons les condicions que s'hi fixen.
Això i entregar l’enviament tan ràpid com puguem.