Com funciona Mi Oficina?

Com funciona Mi Oficina?

Mi Oficina és una plataforma virtual de Correos des de la qual podràs fer totes les gestions dels teus enviaments, com ara preparar els paquets, enviar documents per internet o comprar segells personalitzats. 

Com em done d’alta a Mi Oficina?

Ompli el formulari.

Dades d’accés:

  • Nom d’usuari: podrà contindre fins a 12 caràcters alfanumèrics.
  • Contrasenya: formada per entre 6 i 10 caràcters alfanumèrics, en majúscules o minúscules.
  • Adreça electrònica: necessària per a l’activació del compte i la recuperació de la contrasenya.

Ús que es donarà al compte:

  • Personal, per a usuaris particulars: nom, cognoms, adreça electrònica, NIF, adreça i codi postal, localitat i província i telèfons (opcional).
  • Professional, per a usuaris autònoms o empreses: nom, CIF, adreça i localitat, província i codi postal, activitat comercial, càrrec i telèfons (opcional).

Recorda que les dades que ens proporciones en donar-te d’alta seran les que apareguen com a nom i adreça de remitent en els enviaments que faces des de Mi Oficina.

S’hi podrà afegir informació addicional:

Dades sobre la persona de contacte.

Dades de facturació.

Una vegada hages completat el formulari i acceptat les condicions del servici, se’t mostrarà una pantalla de confirmació i t’enviarem un correu electrònic d’activació perquè completes el registre.

 

Com gestione les meues dades?

Podràs modificar totes les teues dades des de “Mi Oficina”, a la cantó superior dret:

  • Canviar les teues dades: mantingues les teues dades personals actualitzades en tot moment realitzant les modificacions oportunes al formulari que mostra la pantalla. Els camps amb asterisc són obligatoris i no es poden quedar en blanc.
  • Canviar contrasenya: has d’introduir la clau antiga i la nova que vullgues tindre. Recorda que la clau ha de contindre entre 6 i 10 caràcters.
  • Canviar consentiments: pots permetre o denegar l’enviament de publicitat per part de Correos o d’altres empreses del grup, en funció dels teus consentiments.

Com gestione les meues factures?

En l’opció “Justificants de pagament” dins del menú Mi Oficina, tindràs guardades totes les factures de les teues compres en línia.

Podràs buscar la factura que vullgues consultar o imprimir per diferents criteris com producte, número de factura i període de data de la compra.

Si no hi introduïxes cap criteri, es mostraran totes les factures existents.

  • Seleccionant l’identificador d’operació de cada factura pots veure tots els detalls i imprimir-la des del navegador.
  • Si has sol·licitat la devolució de l’import d’algun servici de Mi Oficina pots consultar i imprimir la nota d’abonament associada a la factura.

Com recupere la meua contrasenya?

Seleccionant l’opció “Restablir contrasenya” des de l’accés d’usuari.

Introduïx el teu nom d’usuari i l’adreça electrònica que vas proporcionar en donar-te d’alta i automàticament el sistema t’enviarà un correu electrònic amb els passos que has de seguir per a indicar una clau nova d’accés.

Si no recordes el teu usuari o adreça electrònica, t’has de posar en contacte amb el Servici d’Atenció al Client per a recuperar les teues dades d’accés a Mi Oficina.

Com consulte la informació dels meus enviaments?

Dins de “Gestiona els teus enviaments”, selecciona “Seguiment d’enviaments”, i des de l’opció “Els meus enviaments” podràs fer el seguiment dels diferents productes que hages registrat a Mi Oficina.

A més, podràs imprimir les etiquetes i el full de relació dels teus enviaments preregistrats, o consultar els servicis afegits que hi hages inclòs, com Reembossament o Prueba de Entrega Electrónica (PETA). 

En què consistix el preregistre de paqueteria nacional i internacional?

El preregistre dels teus enviaments a través de Mi Oficina et permetrà generar l’etiqueta dels teus enviaments des de casa per a agilitar el tràmit i evitar les esperes, així com controlar el seguiment dels teus enviaments en tot moment.

  • Registra’t a Mi Oficina. És ràpid, senzill i gratuït.
  • Tria el producte de paqueteria que més s’ajuste a les teues necessitats.
  • Prepara el teu enviament identificant-lo amb un nom de referència i indica la modalitat d’entrega i el país de destinació.
  • Introduïx els destinataris d’un en un, carregant un fitxer o reutilitzant destinataris d’enviaments anteriors.
  • Completa el teu enviament afegint fins a tres referències per cada paquet, detallant el pes, les mesures i el contingut de la mercaderia i incloent els servicis addicionals que vullgues (Prueba de Entrega Electrónica, Reembossament, Valor Declarat de Paqueteria, Entrega Exclusiva al Destinatari o Assegurança Opcional de Paqueteria).
  • Paga amb targeta de crèdit o dèbit, PayPal o mitjançant un contracte amb Correos.
  • Baixa, imprimix o envia per correu electrònic l’etiqueta i apega-la al teu enviament abans de depositar-lo a l’oficina de Correos més pròxima.