Depositar en Citypaq

Des de qualsevol taquilla Citypaq podràs fer els teus propis enviaments de paqueteria (devolucions, logística inversa…) de la manera més còmoda i senzilla. 

Selecciona l’opció "Depositar"

Escaneja o introduïx el número d’enviament de l’etiqueta o codi de depòsit

Selecciona la mida del buit

Deposita-hi l’enviament i tanca la porta

Llestos! L’enviament està en camí

Què necessite per a depositar l’enviament a les taquilles Citypaq?

Només necessites disposar del número de l’enviament. No cal que imprimisques l’etiqueta d’enviament ni que l’apegues al paquet, nosaltres ens encarregarem de fer-ho quan arrepleguem els paquets de les taquilles.

Puc depositar-hi el meu enviament si tinc el número o l’etiqueta al mòbil?

És clar! Nosaltres ens encarreguem d’imprimir i apegar l’etiqueta de cada enviament. Així estalviaràs temps i només hauràs d’escanejar l’etiqueta des del mòbil o introduir directament el número d’enviament a la pantalla de la taquilla.

Puc depositar-hi l’enviament sense etiqueta?

Per descomptat! Amb les taquilles Citypaq ja no cal que imprimisques i apegues l’etiqueta al paquet, nosaltres ens encarreguem de tot quan l’arrepleguem de les taquilles per a enviar-lo a la seua destinació.

Quins tipus d’enviaments puc depositar a la taquilla Citypaq?

A les taquilles Citypaq pots depositar qualsevol enviament de paqueteria o devolucions d’àmbit nacional. Només cal que en la informació del remitent estiguen les dades de contacte amb almenys una adreça electrònica o número de telèfon per a poder mantindre'l informat de tot el procés de depòsit.

Si tinc el número de referència d’una devolució d’una botiga en línia, puc depositar-hi l’enviament?

Només si el número d’enviament pertany a Correos. Recorda que el número d’enviament correspon a un codi alfanumèric de 23 números i/o lletres. Ara per ara, només admetem enviaments i devolucions amb número d’enviament de Correos, però estem treballant perquè prompte pugues utilitzar un altre tipus de números de referència que fan servir botigues en línia que oferixen devolucions amb Correos.

Puc depositar enviaments en la Península amb destinació a les Canàries, Ceuta i Melilla?

Ho sentim, com que són enviaments que no tenen la mateixa aplicació de l’IVA i no formen part del territori duaner, este servici encara no està disponible per a enviaments amb destinació a les Canàries, Ceuta i Melilla. Estos enviaments necessiten tràmits que només es poden gestionar als taulells amb el nostre personal d’Atenció al Client.

Puc depositar enviaments postals?

Ho sentim, de moment les taquilles Citypaq només es poden utilitzar per a enviaments de paqueteria.

Quants paquets puc depositar en un buit?

En cada buit només pots deixar un paquet. D’esta manera, en l’espai d’autoservici no es poden fer enviaments amb la modalitat multipaquet, ni fer diversos enviaments alhora.

És molt fàcil! Un buit, un paquet.

Què passa si en obrir-se la taquilla m’adone que necessite un buit més gran?

Cap problema! Si en obrir la porta del buit que has elegit t’adones que no té la mida que necessites per a l’enviament, només has d’anul·lar l’operació amb l’opció “cancel·lar”, tancar la porta i tornar al punt d’inici per a elegir el buit que s’adapte a les dimensions del paquet.

Té un cost addicional depositar l’enviament en Citypaq?

No cap! Elegir l’opció de depòsit en Citypaq no té cost addicional. És una part més del procés que t’oferim perquè els enviaments siguen més àgils i flexibles.

Què passa si tanque la porta sense depositar-hi l’enviament?

No patisques, nosaltres t’ajudem. Si a l’hora de fer l’enviament tanques la porta sense deixar-hi el paquet a dins ni cancel·lar prèviament el servici, informa’n algun dels nostres treballadors de l’oficina i t’ajudaran a solucionar-ho.

Quant de temps tarda el meu enviament a ser arreplegat en la taquilla i enviat a la destinació?

Arrepleguem tots els enviaments de taquilles el mateix dia que han sigut depositats, sempre que siga laborable. Si es deposita un dia festiu, seran arreplegats i admesos el dia laborable següent. 

Rebré algun tipus d’informació o justificant en depositar l’enviament?

Per descomptat! En depositar l’enviament a les nostres taquilles, t’enviarem una comunicació al correu electrònic o al telèfon mòbil. I et remetrem un justificant al correu electrònic una vegada l’enviament siga admés.