Enviaments estacionats

Què és un enviament estacionat?

És un enviament amb incidència que n’impedix l’entrega.

Quan es produïx la incidència?

  • Quan s’aprecia ruptura o avaria.
  • Quan les dades del destinatari són insuficients per a fer l’entrega.
  • Quan l’adreça és incorrecta o desconeguda.
  • Quan ningú no es fa càrrec de l’enviament.
  • Quan no s’ha preregistrat, és a dir, no hem rebut la transmissió informàtica amb les dades d’enviament.

Quant de temps roman un enviament estacionat?

El paquet romandrà estacionat 5 dies naturals en espera que es modifiquen les dades.

Què faig perquè l’enviament deixe d’estar estacionat?

Si eres el remitent de l’enviament pots modificar les dades amb el teu usuari des de Mi Oficina.

Si eres el destinatari pots modificar les dades a “Gestió d’estacionats” amb el número d’enviament i el PIN que t’enviarem per SMS o correu electrònic. 

Gestió d’estacionats

Què faig si no tinc PIN?

Posa’t en contacte amb l’empresa que t’envia el paquet i ells es faran càrrec del tràmit.

Si el remitent és un particular, ha de telefonar a Atenció al client abans de 5 dies naturals per a aportar una solució d’entrega.       

915 197 197;  di.-dv. de 8.00 a 21.00 i ds. de 9.00 a 13.00 h.

Puc rebre el meu enviament quan es trobe estacionat per falta de preregistre?

Quan rebem la informació per part de l’empresa que va enviar el paquet, l’entregarem al destinatari.