En Correos som conscients que la nostra imatge agrada molt als ciberdelinquents. A través de correus i SMS circulen nombroses campanyes de phishing que suplanten la identitat de Correos amb l'objectiu de robar les dades dels nostres clients o sol·licitar moviments bancaris, amb el consegüent risc econòmic o de privacitat que tenen aquestes accions.
Amb la missió de vetlar per la seguretat de tots els nostres clients en Correos comptem amb un equip de Resposta davant Incidents que està permanentment alerta per a detectar, gestionar i mitigar qualsevol incident de seguretat. Aquest servei realitza seguiments constants, dins d'un procés de millora contínua, per a mitigar els fraus que circulen digitalment a través de correus electrònics, SMS o xarxes socials suplantant la identitat de la nostra Organització.
El nostre equip de Resposta davant Incidents duu a terme una vigilància digital permanent en entorns digitals i RRSS per a complir dos clars objectius:
Paral·lel a aquest procés de vigilància digital, l'equip de Resposta davant Incidents de Correos està en constant contacte amb els organismes oficials que vetlen per aconseguir un ciberespai més segur, com CCN-Cert, INCIBE o AEPD, entre altres.