Què fa Correos per la teua seguretat

En Correos som conscients que la nostra imatge agrada molt als ciberdelinquents. A través de correus i SMS circulen nombroses campanyes de phishing que suplanten la identitat de Correos amb l'objectiu de robar les dades dels nostres clients o sol·licitar moviments bancaris, amb el consegüent risc econòmic o de privacitat que tenen aquestes accions.

Amb la missió de vetlar per la seguretat de tots els nostres clients en Correos comptem amb un equip de Resposta davant Incidents que està permanentment alerta per a detectar, gestionar i mitigar qualsevol incident de seguretat. Aquest servei realitza seguiments constants, dins d'un procés de millora contínua, per a mitigar els fraus que circulen digitalment a través de correus electrònics, SMS o xarxes socials suplantant la identitat de la nostra Organització.

El nostre equip de Resposta davant Incidents duu a terme una vigilància digital permanent en entorns digitals i RRSS per a complir dos clars objectius:

  • Protegir la informació de Correos.
  • Vetlar per la seguretat d'usuaris, col·laboradors, empreses associades i, sobretot, els nostres clients.

Paral·lel a aquest procés de vigilància digital, l'equip de Resposta davant Incidents de Correos està en constant contacte amb els organismes oficials que vetlen per aconseguir un ciberespai més segur, com CCN-Cert, INCIBE o AEPD, entre altres.

Encara tens dubtes?

Atenció personal a les nostres oficines

Si vols atenció presencial, pots anar a qualsevol oficina de Correos.

Tractament de dades

Si tens algun dubte sobre el tractament dades de caràcter personal, escriu-nos.