Paquete Internacional Premium

La destinació del teu enviament és arribar a temps, a qualsevol lloc del món.

ENVIAR Fes-te client
Paquete Internacional Premium ENVIAR

Serveis addicionals

Assegurança

Contracta una assegurança complementària que cobrisca la pèrdua o deteriorament dels teus enviaments, amb un límit màxim de 3000 €.
MÉS INFO
Selecciona ENVIAR i registra prèviament els teus enviaments en línia per a agilitar el procés o visita’ns en alguna de les nostres oficines.
Indica quin tipus d’enviament vols fer, ompli les dades i si desitges incloure-hi algun servei afegit.
Fes el pagament amb targeta bancària, PayPal o a través de les nostres oficines.
Imprimix les etiquetes que identifiquen els paquets i porta’ls a una de les nostres oficines de Correos.

Informació del producte

Descripció

El Paquete Internacional Premium és la millor opció per a eixos enviaments que no poden esperar a arribar molt lluny:

  • Màxima rapidesa: enviaments urgents i sempre a temps.  
  • Major seguretat: entregues a domicili i davall firma del destinatari.
  • Per a la teua tranquil·litat: àmplia cobertura gràcies a la xarxa EMS i unes garanties excepcionals. L’EMS és un Servei de Correu Express especial per a enviaments internacionals, oferit pel servei postal de cada país que participa en el procés de l’enviament. A més, si eres client amb contracte i vols assegurar-te que el paquet arriba a la seua destinació, pots sol·licitar la gestió d’incidències i retorn d’informació.
  • A tot arreu: per a les destinacions internacionals que admeten este servei.

Detalls d’enviament

Tu tries l’embalatge perfecte. Pots comprar un muntó de productes disponibles a la nostra Botiga en línia i a totes les oficines de Correos!

Això sí, necessitem que la mida s’ajuste a estes mesures:

Com a màxim:

  • Caixa: Llargària + alçària + amplària = 200 cm, sense que cap supere els 105 cm.
  • Rotllo o tub: Llarg = 100 cm i diàmetre = 15 cm.

Com a mínim:

  • Sobre o caixa: 14 x 9.
  • Rotllo o tub: Llargària + dues vegades el diàmetre = 17 cm, sense que cap mida siga inferior a 10 cm.

Si vols enviar una cosa més xicoteta, no et preocupes, només li has d’afegir una etiqueta de 10 x 7 cm en la qual aparega l’adreça i el franqueig.

I que no supere els 30 kg de pes real! (Segons el país de destinació).

El pes volumètric ja el calculem nosaltres.

Ja només cal que ens digues on vols que el portem:

  • És important que les teues dades i les del destinatari estiguen en un lloc visible sobre l’embalatge.
  • Recorda que pots generar l’etiqueta i pagar l’enviament ací mateix.
Què és el pes volumètric Consulta les zones internacionals i com es dividixen

Garanties i terminis d’entrega

Si l’enviament patix alguna incidència en arribar a la destinació, des de Correos t’indemnitzem. Si preferixes que la compensació la cobre el destinatari, ens has de presentar una autorització firmada.

Sabem que confies en nosaltres i esta és la nostra manera d’agrair-t’ho:

Terminis d'Entrega del Paq Premium Internacional Annex I. Condicions per als terminis d'entrega paqueteria internacional
Garanties internacionals:
Per demora:
  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 7 dies i màxim 21 dies, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: per demora atribuïble a Correos, es torna la tarifa corresponent sense incloure els valors afegits.
  • Condicions: els terminis d'entrega es calculen des de l’origen a l’oficina d’admissió a Espanya a grans nuclis urbans del país de destinació. El temps de trànsit a la resta del territori pot veure’s incrementat en 1 o 2 dies addicionals.
  • A més, si l’enviament s’admet després de les 14.00 h en capitals de província i 13.00 h en la resta del país, el termini d'entrega començarà a comptar a partir de l’endemà al de l’admissió.
  • El temps que els enviaments romanen guardats a la duana d’origen i/o destinació no es comptabilitza en calcular el termini d'entrega, per això és important consignar totes les dades de forma clara en la documentació postal, així com aportar els documents necessaris que agiliten els tràmits duaners (factura comercial, factura proforma, etc.).
Per deteriorament:
  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 4 mesos, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: fins a un màxim de 52,98 € segons el valor del deteriorament de l’enviament. A l’import de la indemnització cal sumar-li la tarifa abonada i l’assegurança si l’has contractat, la cobertura màxima del qual són 3000 €. 
  • Condicions: si un enviament internacional gestionat per Correos és rebut amb l’embalatge deteriorat, cal que el destinatari, abans de firmar la recepció de l’enviament, notifique la incidència a l’empleat postal i sol·licite que s’alce una acta de danys. A més, haurà de contactar amb el remitent perquè realitze la corresponent reclamació amb Correos.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’un enviament deteriorat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
  • A Correos ens reservem el dret d’avaluar si el paquet anava correctament protegit per a garantir la integritat del contingut. Durant l’admissió, el nostre personal pot assessorar-te sobre com preparar l’enviament i oferir-te l’embalatge més adequat.
Per pèrdua:
  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 7 dies i màxim 4 mesos, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: tarifa abonada + 52,98 €.
  • Si l’enviament té contractat Assegurança o Valor Declarat, la cobertura màxima del qual són 3.000 €, la indemnització seria la tarifa abonada + 52,98 euros + Assegurança o Valor Declarat.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’un enviament extraviat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.

Això i entregar el teu enviament tan ràpid com puguem.

Localitza la teua oficina de Correos més pròxima i porta’ns el teu enviament. Tingues en compte que els terminis de lliurament depenen del país de destinació.

  • Per a calcular els terminis d'entrega hem comptat en dies laborables, tant del país d’origen com de destinació.
  • El termini d'entrega comprén des que rebem el paquet en una de les nostres oficines fins que el lliurem a la ciutat de destinació. Per a portar-lo a algun lloc dels afores, potser necessitem 1 o 2 dies més.
  • No comptem els dies de retard que puguen sorgir per causes alienes a Correos, com ara tempestes, vagues o conflictes col·lectius.
  • Tampoc no comptem els dies que els enviaments romanen a les duanes. Per això és molt important que escrigues clarament totes les dades en un lloc visible de l’embalatge i que aportes els documents necessaris per als tràmits duaners (factura comercial, factura proforma, etc).
  • Si l’enviament va dirigit a un Apartado Postal o llista de Correos, comptarem els dies des que admetem l’enviament en una de les nostres oficines fins que el depositem en la seua destinació o rebem l’avís corresponent.
  • El termini d'entrega per a un enviament amb preregistre en línia comença a partir que ens el portes a Correos.
  • Escriu les dades del teu enviament en espanyol o anglés. Si ho fas en l’idioma del país de destinació, no t’oblides d’incloure una traducció a alguna d’estes dues llengües. No recomanem escriure caràcters ciríl·lics, àrabs o xinesos, ja que podria suposar una demora en l'entrega.
  • Recorda que si ens portes el teu enviament després de les 17.00 h, el termini d'entrega començarà a partir de l’endemà.

Preu

Si vols que et fem una oferta personalitzada, deixa’ns les dades en aquest formulari.