Paq Estándar - Enviament responsable

Màxima qualitat al millor preu.

Des de

11,50 €

ENVIA
Paq Estándar - Enviament responsable Des de 11,50 € ENVIA

Servicis addicionals

Proba d'entrega electrònica (PEE)

Justificant digital del lliurament certificat.
MÉS INFO

Lliurament exclusiu al destinatari

L'enviament només pot lliurar-se al destinatari, i sempre després d’haver identificat la seua identitat. No s’admet el lliurament a entitats o empreses ni a terceres persones, malgrat comptar amb autorització firmada. Existix l’opció d’incloure dos destinataris.

Reemborsament

Rep el cobrament dels teus enviaments de manera més segura, senzilla i fiable. Des de Correos et reemborsem la quantitat abonada prèviament pel destinatari i que apareix en l’enviament.

Autorització Prèvia al Lliurament (APE)

Controla els teus enviaments en tot moment. Bloqueja el teu enviament perquè s’ature automàticament quan arribe a l’oficina o unitat de repartiment, i desbloqueja'l quan vulgues permetre l’autorització del seu lliurament o devolució. 

Intents d’entrega parametritzables

Per a clients amb contracte.

Decidix el nombre d’intents d’entrega al domicili fins a un màxim de 3. 

Termini de permanència a la llista

Per a clients amb contracte.

Decidix quant de temps estarà disponible el teu enviament en una oficina de Correos fins a un màxim de 30 dies. 

Recogida a Domicilio

Per a clients amb contracte.

Arrepleguem els teus paquets al teu domicili o magatzem. La disponibilitat depén del volum de l’enviament i del punt de recollida.

 

Assegurances

Assegura encara més els documents o mercaderies més importants.
MÉS INFO
Selecciona ENVIARi registra prèviament els teus enviaments en línia per a agilitar el procés o visita’ns en alguna de les nostres oficines.
Indica quin tipus d’enviamentvols fer, ompli les dades i si desitges incloure-hi algun servici afegit.
Fes el pagamentamb targeta bancària, PayPal o a través de les nostres oficines.
Imprimix les etiquetesque identifiquen els paquets i porta’ls a una de les nostres oficines de Correos.

Informació del producte

Descripció

El Paq Estándar és la millor opció per als enviaments no urgents i amb terminis d’entrega d’entre 48 i 72 hores, depenent de l’origen i la destinació:

  • Millor preu: i la màxima qualitat que oferim des de Correos. 
  • Amb garanties: dos intents d’entrega al domicili davall firma i en termini garantit. També disponible l’entrega en oficines de Correos o CityPaq. Si no es pot entregar, deixarem un avís a la bústia amb l’oficina indicada per a arreplegar-lo durant 15 dies. Si no complim els terminis, et tornem la tarifa abonada.
  • Inclou Modify: modifica fàcilment l’entrega de l’enviament des d’un ordinador o mòbil per a ajustar-la a les teues necessitats en temps real. A més, tria si el destinatari també pot fer canvis i quines modificacions pot fer. Esta opció està disponible per a tots els enviaments de paqueteria nacional amb entrega domiciliària.
  • Per la teua tranquil·litat: el teu enviament localitzat en tot moment, amb avís d’arribada per SMS i/o correu electrònic als destinataris. A més, si eres client amb contracte i vols assegurar-te que el paquet arriba a la seua destinació, pots sol·licitar la gestió d’incidències i retorn d’informació.
  • A prop teu: per a enviaments nacionals, Andorra i Portugal (peninsular).

Detalls d’enviament

Tu tries l’embalatge perfecte. Tenim un munt de productes disponibles a la nostra Botiga en línia i a totes les oficines de Correos!

Això sí, necessitem que la mida s’ajuste a estes mesures:

Com a màxim:

  • Caixa: Llargària + alçària + amplària = 210 cm, sense que cap supere els 120 cm.
  • Rotlle o tub: Llargària = 120 cm i diàmetre = 30 cm

Si vols enviar una cosa més gran, no et preocupes, afig-hi un Màxim Extra per un poc més de cost:

  • Llargària + alçària + amplària = 270 cm per un 35% més. 
  • Cap de les mesures no pot superar els 170 cm per un 35% més.

O afig-hi les dos dimensions extres per un 70% més.

 

Com a mínim:

Caixa: 15 x 10 cm

Rotlle o tub: les dimensions que permeten adherir-hi una etiqueta de 10 x 14,5 cm.

 

I que no supere els 30 kg de pes real! 

El pes volumètric ja el calculem nosaltres.

A més, si eres client amb contracte pots enviar fins a 10 paquets amb l’opció d’Enviament Multipaquet.

Ja només cal que ens digues on vols que el portem:

  • Domicili: dos intents d’entrega davall firma. Si no es pot entregar, estarà disponible durant 15 dies a l’oficina més pròxima. Opció d’entrega per a clients particulars i amb contracte, i l’única possible per a enviaments a Portugal (Peninsular).
  • Oficina elegida: enviament a l’oficina que elegisques i que ha de tindre punt d’entrega de paqueteria, on estarà disponible durant 15 dies. Avisem el destinatari de l’arribada mitjançant SMS i/o correu electrònic i enviem diversos recordatoris en cas que no es produisca la recollida.
  • Oficina més pròxima: entrega a l’oficina de Correos més pròxima al domicili indicat, on el destinatari disposarà de 15 dies per a arreplegar-lo. Enviem fins a dos avisos d’arribada mitjançant SMS i/o correu electrònic (el segon al cap de 5 dies).
  • CityPaq entrega en una de les taquilles intel·ligents de Correos situades per tota la ciutat i disponibles a qualsevol hora del dia. 

És important que les teues dades i les del destinatari estiguen en un lloc visible sobre l’embalatge. 

I recorda que pots generar l’etiqueta i pagar l’enviament per a agilitar el tràmit.

Què és el pes volumètric

Garanties i terminis d’entrega

Si l’enviament patix alguna incidència en arribar a la destinació, des de Correos t’indemnitzem. Si preferixes que la compensació la cobre el destinatari, ens has de presentar una autorització firmada.

Sabem que confies en nosaltres i esta és la nostra manera d’agrair-t’ho:

Garanties nacionals:

Per demora:

  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 21 dies, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: tarifa abonada.
  • Condicions: els terminis d’entrega només es compliran si l’admissió s’ha realitzat abans de les 16.00 h. Altrament, el termini es pot incrementar 1 dia.
  • En els enviaments amb destinació o origen a Andorra, les Canàries, Ceuta i Melilla no es comptabilitzarà el temps destinat a la tramitació duanera.
Per deteriorament:
  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: en els següents 7 dies naturals a l’entrega.
  • Indemnització: 5,98€ per kg facturat.
  • La indemnització mínima és de 40€. A l’import de la indemnització cal sumar el valor declarat o l’assegurança a tot risc si l’has contractada, la cobertura màxima de la qual són 6.000€.
  • Condicions: per a este tipus d’incidències es farà un peritatge a fi de determinar l’import que cal pagar pel deteriorament sofert.
  • Documents que cal aportar: podem sol·licitar-te fotos de l’embalatge i el contingut deteriorat per a comprovar el dany i si l’embalatge és adequat per a garantir-ne la integritat. Durant l’admissió, el nostre personal pot assessorar-te sobre com preparar l’enviament i oferir-te l’embalatge més adequat.
  • En cas de reclamació d’un enviament perdut, deteriorat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
  • Els clients amb contracte rebran les indemnitzacions segons les condicions que s'hi fixen.

Per pèrdua:

  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 1 any, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: 5,98€ per kg facturat.
  • La indemnització mínima és de 40€. A l’import de la indemnització cal sumar el valor declarat o l’assegurança a tot risc si l’has contractada, la cobertura màxima de la qual són 6.000€.
  • Condicions: indemnització corresponent a l’import de l’assegurança contractada + la devolució de la tarifa. 
  • Els enviaments regulats per la LCTTM (Llei de Contractació de Transport Terrestre de Mercaderies) porten assegurança associada, per la qual cosa, en cas de sinistre, s’abonarà la menor de les quantitats següents:
  • Pel valor declarat.
  • Per reposició de l’objecte perdut.
  • Per reparació de l’objecte danyat.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’un enviament perdut, deteriorat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
  • Els clients amb contracte rebran les indemnitzacions segons les condicions que s'hi fixen.

Això i entregar l’enviament tan ràpid com puguem.

Localitza la teua oficina de Correos més pròxima i porta’ns el teu enviament, el portem en 2 - 3 dies depenent de l’origen i la destinació.

Terminis d’entrega del Paq Estándar Condicions dels servicis paqueteria nacional

Preus

Si vols que et fem una oferta personalitzada, en parlem.