Correos Market és el marketplace que aposta per vendre només productes d’empreses nacionals. Amb l’objectiu de fomentar la nostra xarxa nacional empresarial, tots els venedors hauran de ser persones físiques o jurídiques autoritzades, estar adscrites a la seua pròpia activitat econòmica i tenir un Cif/ Nif espanyol.
Els venedors hauran de complir amb la normativa vigent sanitària (alimentació, beguda i bellesa) i laboral (en totes i cada una de les categories).
Garantir el benestar de la comunitat de Correos Market és una de les nostres prioritats. Per això, ens reservem els drets d’auditoria, vet o cessament de l’activitat comercial de tots els venedors que no complisquen els requisits necessaris, o que per la seua activitat, contingut o identitat, es considere que atempta contra els valors generals del grup de Correos.
El nostre objectiu és ajudar-te a portar el teu negoci al següent nivell. Volem treballar de costat amb tu i fer arribar les teues comandes amb les màximes cobertures i garanties de lliurament.
Cuidem al màxim el procés d’enviament. Amb este objectiu, l’enviament de les comandes es realitzarà de dilluns a divendres (dies festius no inclosos), a tot el territori nacional amb el servei Paq Premium o Paq Estándar a elecció del comprador.
El client final tindrà a la seua disposició diferents opcions de lliurament: el seu domicili, en una oficina de Correos o en un CityPaq.
Et mantindrem sempre informat de l’estat dels enviaments, com? Des del nostre localitzador, on també podràs consultar les causes de devolució o error en el lliurament i les mesures que hem adoptat per a solucionar-lo.
Si en el primer intent de lliurament no hem pogut lliurar el paquet, no et preocupes! El segon intent de lliurament es realitzarà l’endemà del primer intent per a destinacions principals, i amb un dia addicional per a enviaments a localitats amb menys de 10.000 habitants.
Els preus dels productes es mostraran amb IVA inclòs, els increments o descomptes que siguen d’aplicació en la seua oferta i les despeses addicionals que en el seu cas li siguen repercutits. D’esta manera, el client podrà conéixer el preu final del producte abans d’afegir-lo al seu carret de compra, ja que no haurà d’assumir cap despesa d’enviament.
Realitzar una comanda mitjançant l’emplenament del formulari de compra, implica la conformitat amb el preu i amb les condicions de venda vigents en eixe moment, de manera que no podran ser modificats sense l’exprés acord d’ambdues parts.
Els mètodes de pagament seran targetes de dèbit o crèdit o PayPal i el càrrec que el client veurà en l’extracte de la seua targeta estarà a nom de Correos. Recorda que en ocasions poden produir-se retards de fins a 60 dies en les operacions de cobrament.
En el cas que el client vulga una factura de la seua compra, des de Correos tramitarem la seua sol·licitud i t’avisarem perquè pugues emetre-la a temps.
Si no et queda estoc del producte adquirit per un client, hauràs d’informar a Correos immediatament de la falta de disponibilitat i et tornarem la quantitat que hagueres abonat.
Una vegada el pagament haja sigut autoritzat en realitzar una comanda amb targeta de crèdit o dèbit, el banc retindrà l’import total de la comanda fins que ho acceptes. En el cas que hagueres de cancel·lar-lo per qualsevol motiu, el banc no realitzarà la transferència i alliberarà la quantitat corresponent de nou en el compte del client. Este procés pot durar entre 3 i 5 dies naturals, pel que el client haurà d’acceptar que ni Correos ni el venedor no són responsables d’un possible retard per part del banc en alliberar l’import en el seu compte.
A Correos Market busquem que els teus clients potencials et coneguen i ja no s’obliden de tu. Per a això, tenim un truc màgic: la teua fitxa de producte és, sens dubte, la clau de venda. És important cuidar-la i acaronar-la, ja que serà la teua carta de presentació i, per tant, el primer impacte comunicatiu que reben de part teua.
Només hauràs d’omplir la plantilla de fitxa que t’enviarem amb la informació corresponent per comunicar al teu client les característiques essencials del teu producte. L’objectiu de la fitxa en general i sobretot, de la descripció i la fotografia és motivar la compra dels usuaris. T’ho expliquem tot:
Gestionem les teues vendes a temps real! En el moment que els teus clients efectuen les seues compres, t’enviarem un correu electrònic d’avís perquè poses fil a l’agulla i pugues començar a preparar les comandes.
Important! Tindre sempre actualitzat l’estoc dels productes et permetrà gestionar correctament les teues comandes i que l’experiència de compra siga perfecta. A més, a través del Merchant Portal podràs gestionar els productes adquirits per cada client i generar les etiquetes d’enviaments perquè les comandes passen a la fase de depòsit.
A Correos Market ens agrada ser flexibles i per això, atorguem als venedors i a les venedores el poder d’establir les seues pròpies polítiques de devolució. Per la nostra part, quan sorgisca una incidència d’este tipus, posarem en contacte el client final amb els venedors perquè troben junts la millor solució per a la devolució.
Malgrat això, és important recordar que, d’acord al disposat en la legislació de la normativa vigent, el client no podrà tornar els següents productes:
El venedor a més haurà d’assumir les obligacions derivades de la llei de consum, oferint-li al client la possibilitat de deixar sense efecte el contracte celebrat, notificant-s’ho a l’altra part en el termini de 14 dies naturals des que es va realitzar el lliurament de la comanda:
Una de les qüestions que més preocupa el consumidor és tindre clar davant de qui reclamar en cas de qualsevol tipus d’incidència en la compra d’un producte.
Els litigis a través de Correos Market se solucionaran directament entre el client i el venedor, activant el protocol necessari per detectar usos indeguts en els processos de compra o devolució.
En cas que el venedor i el client tinguen la condició d’empresari i consumidor conforme al disposat al Reglament (UE) 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell de 21 de maig de 2013, la Comissió Europea facilita una plataforma de resolució extrajudicial de litigis online a través de la qual els clients podran sotmetre les seues reclamacions.
Correos no serà responsable en cap cas de:
Telefona'ns al 915 197 197. De Dilluns a Divendres (excepte festius) de 10.00 a 18.00 h.
Escriu-nos i et contestarem en un termini de 24 h market@correos.com