Ven a través d’Internet per tot el territori nacional i Portugal sense riscos ni inversions.
En Correos ens reservem els drets d’auditoria, vet o cessament de l’activitat comercial en Correos Market de tots els anunciants, productors o creadors que no complisquen, amb els requisits necessaris que permeten la consecució del distintiu de qualitat:
L’enviament de les comandes es realitzarà de dilluns a divendres (dies festius no inclosos), a tot el territori nacional amb el servei Paq Premium de Correos. El termini màxim per al primer intent de lliurament d’un enviament estàndard és de 24 a 48 hores laborables, segons punt de destinació i sense comptabilitzar els dissabtes.
A Correos ens reservem el dret de modificar els horaris acordats per als lliuraments o recollides, en funció de les nostres necessitats organitzatives.
El teu client podrà elegir si desitja rebre'l al seu domicili, a una oficina de Correos o a un CityPaq. Si les característiques d’algun dels teus productes impossibiliten el seu lliurament en totes les modalitats ho hauràs d’especificar a la pròpia fitxa del producte. Des de Correos garantim el lliurament davall firma n l'adreça indicada:
Recorda que només podrem assegurar l’enviament d’estos SMS o correu electrònic d’avís si s’accepten unes condicions:
D’altra banda, disposaràs d’informació sobre l’estat dels teus enviaments en tot moment a través del nostre localitzador, on també podràs consultar les causes de devolució o de l'errada en el lliurament i les mesures que hem adoptat per a solucionar-lo.
El segon intent de lliurament es realitzarà l’endemà del primer intent per a destinacions principals, i amb un dia addicional per a enviaments a localitats amb menys de 10.000 habitants.
Els preus dels productes es mostraran amb IVA inclòs, els increments o descomptes que siguen d’aplicació en la seua oferta i les despeses addicionals que en el seu cas li siguen repercutits. D’esta manera, el client podrà conéixer el preu final del producte abans d’afegir-lo al seu carret de compra, ja que no haurà d’assumir cap despesa d’enviament.
Realitzar una comanda mitjançant l’emplenament del formulari de compra, implica la conformitat amb el preu i amb les condicions de venda vigents en eixe moment, de manera que no podran ser modificats sense l’exprés acord d’ambdues parts.
Els mètodes de pagament seran targetes de dèbit o crèdit o PayPal i el càrrec que el client veurà en l’extracte de la seua targeta estarà a nom de Correos. Recorda que en ocasions poden produir-se retards de fins a 60 dies en les operacions de cobrament.
En el cas que el client vulga una factura de la seua compra, des de Correos tramitarem la seua sol·licitud i t’avisarem perquè pugues emetre-la a temps.
Si no et queda estoc del producte adquirit per un client, hauràs d’informar a Correos immediatament de la falta de disponibilitat i et tornarem la quantitat que hagueres abonat.
Una vegada el pagament haja sigut autoritzat en realitzar una comanda amb targeta de crèdit o dèbit, el banc retindrà l’import total de la comanda fins que ho acceptes. En el cas que hagueres de cancel·lar-lo per qualsevol motiu, el banc no realitzarà la transferència i alliberarà la quantitat corresponent de nou en el compte del client. Este procés pot durar entre 3 i 5 dies naturals, pel que el client haurà d’acceptar que ni Correos ni el venedor no són responsables d’un possible retard per part del banc en alliberar l’import en el seu compte.
Cada producte haurà de ser presentat amb una descripció que informe el client de les seues característiques essencials, de manera que l’incite a la compra:
Correos informarà cada venedor dels productes que hagen sigut adquirits pel client, ja que el nostre marketplace permet la compra de productes de diversos venedors en una mateixa comanda.
Recorda que el venedor és l’únic responsable si rebutja alguna comanda, per això s’ha de comprometre a tindre sempre actualitzat l’estoc dels productes que tinga publicats a Correos Market.
El venedor serà el responsable de gestionar els productes que hagen sigut adquirits pel client utilitzant l’etiqueta d’enviament que processarà a través de la seua àrea de gestió privada.
Conforme al disposat en la legislació vigent, el client no podrà tornar determinades comandes:
El venedor ha d’assumir les obligacions derivades de la normativa reguladora dels drets del client i consumidor, oferint-li la possibilitat de desistir del contracte mitjançant la devolució de les seues compres en un termini de 14 dies naturals. En cas que el client torne el producte sense el seu embalatge original, se li podrà reemborsar una quantitat inferior a la que va abonar durant la compra.
El termini de devolució acabarà als 14 dies naturals des del dia en què es va fer lliurament de la comanda. En cas que el client haja adquirit diversos productes en una mateixa comanda i se li hagen lliurat per separat, el termini començarà a partir del dia en què va rebre l’últim producte.
Per a sol·licitar la devolució d’un producte, el client s’haurà de posar en contacte amb el venedor a través de les dades de contacte que apareixen a la seua fitxa. D’esta manera, el venedor serà el responsable de gestionar la devolució i d’informar el seu client sobre les conseqüències corresponents.
Si el venedor no ha rebut el pagament per part de Correos d’una comanda que el client vol tornar, s’haurà de posar en contacte amb Correos perquè siguem nosaltres els que ens encarreguem de reemborsar al client la quantitat que va abonar per la seua compra.
Els litigis se solucionaran directament entre el client i el venedor, de tal manera que heu d’intentar arribar a una solució amigable per tots els mitjans. Si el cas el requerix, es procedirà a reexpedir o reemborsar el producte sol·licitat.
En cas que el venedor i el client tinguen la condició d’empresari i consumidor conforme al disposat al Reglament (UE) 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell de 21 de maig de 2013, la Comissió Europea facilita una plataforma de resolució extrajudicial de litigis online a través de la qual podràs sotmetre les teues reclamacions.
Correos no serà responsable en cap cas de:
Llámanos al 915 197 197. De Lunes a Viernes (salvo festivos) de 10:00 a 18:00.
Escríbenos y te contestaremos en un plazo de 24h market@correos.com