Correos Market

Fes-te venedor i expandix el teu negoci Si tens una empresa a Espanya i vols vendre els teus productes per tot el país, fes-te venedor en el nostre marketplace. És molt senzill i no requerix cap inversió ni risc, només seguix estos passos i des de Correos ens encarreguem de totes les altres coses. VULL VENDRE
Correos Market VULL VENDRE

Característiques:

Sense comissions de venda

Ven els teus productes físics sense comissions de venda ni despeses de gestió.

Visibilitat del teu negoci

Gràcies a Correos Market els teus productes podran arribar a tot el territori nacional i Portugal.

Integració amb la paqueteria del Grup Correos.

Posem a la teua disposició enviaments adaptats i solucions com l’emmagatzematge de productes, la preparació dels enviaments o altres serveis de valor afegit.

Correos Market

Com funciona el nostre marketplace: informació i condicions

Criteris d’admissió

Correos Market és el marketplace que aposta per vendre només productes d’empreses nacionals. Amb l’objectiu de fomentar la nostra xarxa nacional empresarial, tots els venedors hauran de ser persones físiques o jurídiques autoritzades, estar adscrites a la seua pròpia activitat econòmica i tenir un Cif/ Nif espanyol.

Els venedors hauran de complir amb la normativa vigent sanitària (alimentació, beguda i bellesa) i laboral (en totes i cada una de les categories).

Garantir el benestar de la comunitat de Correos Market és una de les nostres prioritats. Per això, ens reservem els drets d’auditoria, vet o cessament de l’activitat comercial de tots els venedors que no complisquen els requisits necessaris, o que per la seua activitat, contingut o identitat, es considere que atempta contra els valors generals del grup de Correos.

Enviaments

El nostre objectiu és ajudar-te a  portar el teu negoci al següent nivell. Volem treballar de costat amb tu i fer arribar les teues comandes amb les màximes cobertures i garanties de lliurament.

Cuidem al màxim el procés d’enviament. Amb este objectiu, l’enviament de les comandes es realitzarà de dilluns a divendres (dies festius no inclosos), a tot el territori nacional amb el servei Paq Premium o Paq Estándar a elecció del comprador.

El client final tindrà a la seua disposició diferents opcions de lliurament: el seu domicili, en una oficina de Correos o en un CityPaq. 

  • A domicili: el teu client rebrà la seua comanda a la seua residència habitual i l’avisarem prèviament del lliurament per SMS o correu electrònic. Per a això, haurà de facilitar-nos la seua adreça i es responsabilitzarà de la veracitat i autenticitat de les dades proporcionades. Amb este servei es faran dos intents de lliurament de manera que, si no poguera realitzar-se a causa del pes o volum del paquet o de les característiques de l’habitatge, s’efectuarà el lliurament a la porta del carrer o a l’oficina de Correos més pròxima, després d’haver-ho acordat prèviament amb el client. Una vegada a l’oficina disposarà de 15 dies hàbils per a recollir-lo.
  •  En oficina de Correos: el teu client podrà recollir la seua comanda a l’oficina que trie durant un termini de 15 dies hàbils, a partir de l’endemà d’haver rebut l’avís de lliurament per SMS o email.
  •  L’horari d’enviament és de 9:00 a 21:00 de dilluns a divendres i de 9:00 a 14:00 els dissabtes.

Et mantindrem sempre informat de l’estat dels enviaments, com? Des del nostre localitzador, on també podràs consultar les causes de devolució o error en el lliurament i les mesures que hem adoptat per a solucionar-lo.

Si en el primer intent de lliurament no hem pogut lliurar el paquet, no et preocupes! El segon intent de lliurament es realitzarà l’endemà del primer intent per a destinacions principals, i amb un dia addicional per a enviaments a localitats amb menys de 10.000 habitants.

Mètodes de pagament i preus

Els preus dels productes es mostraran amb IVA inclòs, els increments o descomptes que siguen d’aplicació en la seua oferta i les despeses addicionals que en el seu cas li siguen repercutits. D’esta manera, el client podrà conéixer el preu final del producte abans d’afegir-lo al seu carret de compra, ja que no haurà d’assumir cap despesa d’enviament.

Realitzar una comanda mitjançant l’emplenament del formulari de compra, implica la conformitat amb el preu i amb les condicions de venda vigents en eixe moment, de manera que no podran ser modificats sense l’exprés acord d’ambdues parts.

Els mètodes de pagament seran targetes de dèbit o crèdit o PayPal i el càrrec que el client veurà en l’extracte de la seua targeta estarà a nom de Correos. Recorda que en ocasions poden produir-se retards de fins a 60 dies en les operacions de cobrament.

En el cas que el client vulga una factura de la seua compra, des de Correos tramitarem la seua sol·licitud i t’avisarem perquè pugues emetre-la a temps.

Si no et queda estoc del producte adquirit per un client, hauràs d’informar a Correos immediatament de la falta de disponibilitat i et tornarem la quantitat que hagueres abonat.

Una vegada el pagament haja sigut autoritzat en realitzar una comanda amb targeta de crèdit o dèbit, el banc retindrà l’import total de la comanda fins que ho acceptes. En el cas que hagueres de cancel·lar-lo per qualsevol motiu, el banc no realitzarà la transferència i alliberarà la quantitat corresponent de nou en el compte del client. Este procés pot durar entre 3 i 5 dies naturals, pel que el client haurà d’acceptar que ni Correos ni el venedor no són responsables d’un possible retard per part del banc en alliberar l’import en el seu compte.

Comandes

A Correos Market busquem que els teus clients potencials et coneguen i ja no s’obliden de tu.  Per a això, tenim un truc màgic: la teua fitxa de producte és, sens dubte, la clau de venda. És important cuidar-la i acaronar-la, ja que serà la teua carta de presentació i, per tant, el primer impacte comunicatiu que reben de part teua. 

Només hauràs d’omplir la plantilla de fitxa que t’enviarem amb la informació corresponent per comunicar al teu client les característiques essencials del teu producte. L’objectiu de la fitxa en general i sobretot, de la descripció i la fotografia és motivar la compra dels usuaris. T’ho expliquem tot:

  •  El client podrà afegir a la cistella els productes i les unitats que necessite, podent ser els productes de diferents venedors. Perquè puga adquirir-los existixen dues opcions, comprar com a convidat o iniciant sessió. Existiran certs productes en els quals sí que s’haurà de realitzar un registre previ obligatori a la compra.
  • El client haurà de facilitar les seues dades amb exactitud perquè els enviaments arriben correctament sense incidències. A més, haurà de llegir i acceptar la casella corresponent, ja que s’incorporaran a la nostra base de dades. D’esta manera, processarem la comanda i facilitarem el lliurament.
  • Una vegada que el client haja realitzat estos passos, ja només haurà de confirmar la comanda i realitzar el pagament a través de crèdit, dèbit o PayPal. 
  • En el moment que es confirme la transacció, el client rebrà un correu electrònic en un termini de 24 hores, on se l’informarà si la comanda ha sigut confirmada i se li carregarà el pagament segons el mètode acordat en el moment de la compra. Si la comanda es confirma, el client rebrà un altre correu electrònic amb una descripció dels productes adquirits i el numero de comanda que garantix que la compra ha sigut realitzada correctament. Pol contrari, si el client no rep este correu pot deure’s a una fallada eventual de la xarxa o a algun error en l'adreça de correu indicada. En ambdós casos, des de Correos us aconsellem que els clients i les clientes contacten amb nosaltres 
  •  En el cas que el client ja estiguera registrat, la comanda quedarà guardada en la seua Àrea Privada, el Merchant Portal.  Podrà accedir a esta plataforma sempre que ho necessite amb l’usuari i la contrasenya proporcionats en el registre. Si no estiguera registrat, no hi ha problema, li enviarem el número i seguiment de la seua comanda al correu electrónic indicat durant la compra, perquè puga localitzar-lo en tot moment.

Gestionem les teues vendes a temps real! En el moment que els teus clients efectuen les seues compres, t’enviarem un correu electrònic d’avís perquè poses fil a l’agulla i pugues començar a preparar les comandes.

Important! Tindre sempre actualitzat l’estoc dels productes et permetrà gestionar correctament les teues comandes i que l’experiència de compra siga perfecta. A més, a través del Merchant Portal podràs gestionar els productes adquirits per cada client i generar les etiquetes d’enviaments perquè les comandes passen a la fase de depòsit.

Devolucions

A Correos Market ens agrada ser flexibles i per això, atorguem als venedors i a les venedores el poder d’establir les seues pròpies polítiques de devolució. Per la nostra part, quan sorgisca una incidència d’este tipus, posarem en contacte el client final amb els venedors perquè troben junts la millor solució per a la devolució. 

Malgrat això, és important recordar que, d’acord al disposat en la legislació de la normativa vigent, el client no podrà tornar els següents productes:

  • Aliments que puguen deteriorar-se o caducar-se amb rapidesa.
  • Precintats que no siguen aptes per a ser tornats per raons de protecció de la salut o d’higiene i que hagen sigut desprecintats després del lliurament.
  •  Personalitzats en els que el client haja pogut modificar el producte original d’alguna manera inserint algun detall únic i personal com, per exemple, la serigrafia d’un nom o la implantació d’una fotografia. 

El venedor a més haurà d’assumir les obligacions derivades de la llei de consum, oferint-li al client la possibilitat de deixar sense efecte el contracte celebrat, notificant-s’ho a l’altra part en el termini de 14 dies naturals des que es va realitzar el lliurament de la comanda:

  • En cas que el client haja adquirit diversos productes en una mateixa comanda i se li hagen lliurat per separat, el termini començarà a partir del dia en què va rebre l’últim producte.
  • Si el client torna el producte sense el seu embalatge original, se li podrà reemborsar una quantitat inferior a la que va abonar durant la compra.
  • Si el venedor no ha rebut el pagament per part de Correos d’una comanda que el client vol tornar, s’haurà de posar en contacte amb Correos. Serem nosaltres els que ens encarreguem de reemborsar al client la quantitat que va abonar per la seua compra. 

Reclamacions

Una de les qüestions que més preocupa el consumidor és tindre clar davant de qui reclamar en cas de qualsevol tipus d’incidència en la compra d’un producte. 

Els litigis a través de Correos Market se solucionaran directament entre el client i el venedor, activant el protocol necessari per detectar usos indeguts en els processos de compra o devolució.

En cas que el venedor i el client tinguen la condició d’empresari i consumidor conforme al disposat al Reglament (UE) 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell de 21 de maig de 2013, la Comissió Europea facilita una plataforma de resolució extrajudicial de litigis online a través de la qual els clients podran sotmetre les seues reclamacions.

Responsabilitats

Correos no serà responsable en cap cas de:

  • L’incompliment per part del client de qualsevol norma aplicable en el seu accés a Correos Market o en la utilització de les informacions contingudes al web.
  • L’ús il·legítim que terceres persones puguen fer dels noms de les marques o dels productes que apareixen en Correos Market.
  • L’ús que es faça de la informació proporcionada pels venedors.
  • Els actes i omissions de tercers proveïdors de serveis, amb independència que tinguen vinculació contractual amb Correos.
  • Les interrupcions del servei a causa d’errors produïts pels proveïdors d’accés, fallades eventuals de la xarxa, o problemes derivats del sistema informàtic, programari de connexió o navegació, xarxa telefònica, ADSL, cable, satèl·lit i qualsevol altra infraestructura de transport o comunicacions.
  • Les alteracions que es produïsquen per interferències voluntàries i involuntàries pel mal ús del mateix: virus, caigudes de servidors, esborrament d’arxius, dany a la base de dades, incendis, explosions, inundacions, accions violentes de tercers, problemes elèctrics (excés o falta de corrent), o qualsevol que afecte o puga afectar al funcionament dels equips servidors i a la informació emmagatzemada en els mateixos.
  • Les caigudes del servidor del client derivades d’un ús excessiu o erroni, atacs externs, fallades de maquinari o programari i similars.
  • Les errades ocasionades pel mal funcionament del servidor.
  • La falta de comunicació a Correos dels canvis d’adreces electròniques. El venedor serà el responsable de proporcionar eixa informació amb prou antelació per a no incórrer en negligència.
  • Les circumstàncies alienes al control de Correos, incloent la pèrdua accidental d’informació, el deteriorament dels equips terminals del venedor per mal ús, així com errors o defectes en la configuració del client o de similars.
  • Els danys i perjuís de qualsevol tipus que puga patir el venedor o tercers, a causa de fallades o desconnexions a les xarxes de telecomunicacions, o per causes imputables a tercers proveïdors de servicis.
  • Possibles incidències en els productes publicats en Correos Market, sent tota la responsabilitat del venedor.
  • La demora o incompliment del termini de lliurament per motius aliens a Correos. Esta disposició no afecta el dret del client de rebre la seua comanda en el període de temps estimat, o el corresponent reemborsament en el cas que el venedor no poguera subministrar la comanda en el termini acordat. Per això, la responsabilitat serà exclusiva del venedor.
  • Cap tipus d’ofertes, accions, productes i continguts dels venedors.

Com formar part de Correos Market en només 4 passos

Envia’ns el teu formulari: fes-nos saber que vols formar part de Correos Market 
Contactem amb tu: ens posarem en contacte amb tu per a dissenyar l’acord de col·laboració perfecte per a tu. 
Firma el teu contracte: una vegada acordem les condicions ideals del teu contracte, només queda firmar-lo. 
 Comença a vendre: ara sí. Després de la firma del contracte... Mans a l’ordinador! És l’hora de començar a vendre.

Preguntes freqüents

Què és Correos Market?

És la plataforma creada des de Correos per a donar visibilitat als productors locals de zones rurals a nivell nacional i fomentar el consum local, reduint els intermediaris per a oferir varietats autòctones en qualsevol part geogràfica.

Com puc vendre a Correos Market

Todos los productores Tots els productors artesans que venguen productes fabricats o tractats a Espanya poden vendre a través de Correos Market. Per a això has de registrar-te en el formulari que pots trobar en aquesta pàgina. Després d'emplenar el formulari, un agent de Correos et contactarà per a donar-te la informació necessària i iniciar el procés comercial.

Existixen gastos d'enviament?

Els productors que venguen en Correos Market signaran un contracte de paqueteria, si no són clients ja, per a realitzar els enviaments a través de les oficines de Correos.

Puc enviar a qualsevol part d'Espanya?

Els productes de Correos Market es poden enviar a tots els punts del territori espanyol i a Portugal. Treballem per a continuar obrint activitat en països veïns.

Quant tarda la comanda?

Els productors tenen 48 hores per a realitzar l'enviament des de la seua recepció i a partir d'ací, arriben en els terminis dels enviaments PaqPremium que són de 24 a 48 hores.

Els meus productes necessiten cadena de fred, puc vendre en Correos Market?

Els productes que suporten els terminis d'un enviament PaqPremium (24-48 hores) sense deteriorar-se, i amb embalatges adequats, poden ser venuts en Correus Market. Correos no disposa de transport refrigerat.

Encara tens dubtes? Conta'ns!

Telefona'ns al 915 197 197. De Dilluns a Divendres (excepte festius) de 10.00 a 18.00 h.

Escriu-nos i et contestarem en un termini de 24 h market@correos.com