Correos Market

Fes-te productor i comença a vendre. Si ets artesà i vols vendre els teus productes per tot el país, fes-te productor en el nostre marketplace. És molt senzill i no requerix cap inversió ni risc, només seguix estos passos i des de Correos ens encarreguem de totes les altres coses. VULL VENDRE
Correos Market VULL VENDRE

Característiques:

Visibilitat del teu negoci

Ven a través d’Internet per tot el territori nacional i Portugal sense riscos ni inversions.

Rep el segell de qualitat Correos

Com a garantia de la qualitat dels teus productes.

Integració amb la paqueteria de Correos

Els teus productes arribaran a temps a tot arreu.

Segell de qualitat

Informació del producte

Criteris d’admissió

En Correos ens reservem els drets d’auditoria, vet o cessament de l’activitat comercial en Correos Market de tots els anunciants, productors o creadors que no complisquen, amb els requisits necessaris que permeten la consecució del distintiu de qualitat:

  • Els productes de Correos Market han sigut elaborats, creats o tractats a Espanya.
  • Es complix amb la normativa vigent sanitària (alimentació, beguda i bellesa) i laboral (en totes i cada una de les categories).
  • Es vetla per la qualitat dels components, matèries primeres i altres elements utilitzats en els processos de creació, producció o processat dels productes.
  • En els processos relacionats amb l’artesania, es defensa i potencia la riquesa artística de les creacions i dels processos utilitzats.
  • Les tècniques de creació i els processos de producció es desenvolupen davall la supervisió de qualitat Correos Market.
  • Es fomenta l’ús de materials naturals amb denominació d’origen garantida.
  • Tots els productors, creadors i distribuïdors hauran de ser persones físiques o jurídiques autoritzades i hauran d’estar adscrites a la seua pròpia activitat econòmica.
  • Es valora l’ús responsable i sostenible dels recursos, així com la responsabilitat social amb què es desenvolupen les activitats.

Enviaments

L’enviament de les comandes es realitzarà de dilluns a divendres (dies festius no inclosos), a tot el territori nacional amb el servei Paq Premium de Correos. El termini màxim per al primer intent de lliurament d’un enviament estàndard és de 24 a 48 hores laborables, segons punt de destinació i sense comptabilitzar els dissabtes.

A Correos ens reservem el dret de modificar els horaris acordats per als lliuraments o recollides, en funció de les nostres necessitats organitzatives.

El teu client podrà elegir si desitja rebre'l al seu domicili, a una oficina de Correos o a un CityPaq. Si les característiques d’algun dels teus productes impossibiliten el seu lliurament en totes les modalitats ho hauràs d’especificar a la pròpia fitxa del producte. Des de Correos garantim el lliurament davall firma n l'adreça indicada:

  • A domicili: el teu client rebrà la seua comanda a la seua pròpia casa i l’avisarem prèviament del lliurament per SMS o correu electrònic.  Per a això, haurà de facilitar-nos la seua adreça i es responsabilitzarà de la veracitat i autenticitat de les dades proporcionades. Este servei porta associats dos intents de lliurament de manera que, si no poguera realitzar-se a causa del pes o volum del paquet o a les característiques de l’habitatge, s’efectuarà a porta de carrer o a l’oficina de Correos més pròxima, després d’haver-ho acordat prèviament amb el teu client. Una vegada a l’oficina disposarà de 15 dies per a recollir-lo.
  • En oficina de Correos: el teu client podrà recollir la seua comanda a l’oficina que trie durant un termini de 15 dies, a partir d’haver rebut un SMS o correu electrònic amb l’avís del lliurament.

Recorda que només podrem assegurar l’enviament d’estos SMS o correu electrònic d’avís si s’accepten unes condicions:

  • L’horari d’enviament és de 9:00 a 21:00 de dilluns a divendres i de 9:00 a 14:00 els dissabtes.
  • El client reconeix expressament que l’enviament per part de Correos d’SMS o correu electrònic dins d’uns horaris i dies acordats no garantix que vagen a ser rebuts dins d’eixos paràmetres, per la qual cosa en cap cas no podrà imputar-se a Correos la responsabilitat de la recepció.
  • El client manifesta i garantix expressament a Correos que compta amb el consentiment inequívoc del destinatari per a facilitar-nos les seues dades de contacte, de manera que puguem enviar-li un avís de l’arribada de la seua comanda.
  • El client garantix que els seus consumidors coneixen i assumixen la possibilitat que puga rebre l’SMS o correu electrònic fora dels horaris i dies acordats per raons alienes a Correos, de manera que no ens responsabilitzarà de qualsevol contratemps derivat.

D’altra banda, disposaràs d’informació sobre l’estat dels teus enviaments en tot moment a través del nostre localitzador, on també podràs consultar les causes de devolució o de l'errada en el lliurament i les mesures que hem adoptat per a solucionar-lo.

El segon intent de lliurament es realitzarà l’endemà del primer intent per a destinacions principals, i amb un dia addicional per a enviaments a localitats amb menys de 10.000 habitants.

Mètodes de pagament i preus

Els preus dels productes es mostraran amb IVA inclòs, els increments o descomptes que siguen d’aplicació en la seua oferta i les despeses addicionals que en el seu cas li siguen repercutits. D’esta manera, el client podrà conéixer el preu final del producte abans d’afegir-lo al seu carret de compra, ja que no haurà d’assumir cap despesa d’enviament.

Realitzar una comanda mitjançant l’emplenament del formulari de compra, implica la conformitat amb el preu i amb les condicions de venda vigents en eixe moment, de manera que no podran ser modificats sense l’exprés acord d’ambdues parts.

Els mètodes de pagament seran targetes de dèbit o crèdit o PayPal i el càrrec que el client veurà en l’extracte de la seua targeta estarà a nom de Correos. Recorda que en ocasions poden produir-se retards de fins a 60 dies en les operacions de cobrament.

En el cas que el client vulga una factura de la seua compra, des de Correos tramitarem la seua sol·licitud i t’avisarem perquè pugues emetre-la a temps.

Si no et queda estoc del producte adquirit per un client, hauràs d’informar a Correos immediatament de la falta de disponibilitat i et tornarem la quantitat que hagueres abonat.

Una vegada el pagament haja sigut autoritzat en realitzar una comanda amb targeta de crèdit o dèbit, el banc retindrà l’import total de la comanda fins que ho acceptes. En el cas que hagueres de cancel·lar-lo per qualsevol motiu, el banc no realitzarà la transferència i alliberarà la quantitat corresponent de nou en el compte del client. Este procés pot durar entre 3 i 5 dies naturals, pel que el client haurà d’acceptar que ni Correos ni el venedor no són responsables d’un possible retard per part del banc en alliberar l’import en el seu compte.

Comandes

Cada producte haurà de ser presentat amb una descripció que informe el client de les seues característiques essencials, de manera que l’incite a la compra:

  • El client afegirà al carret els productes que vulga i les unitats que necessite, sense importar que els productes siguen de diferents venedors. Per a adquirir-los haurà d’iniciar sessió, registrar-se o comprar com a convidat.
  • Haurà d’indicar les seues dades amb exactitud per a evitar confusions o incidències en l’enviament, i haurà de llegir i acceptar la casella corresponent ja que s’incorporaran a la nostra base de dades per tal de poder processar la comanda i de facilitar el lliurament de la compra.
  • Ja només haurà de confirmar la comanda i realitzar el pagament a través de targeta de crèdit, dèbit o PayPal. El càrrec es realitzarà en línia a través de la passarel·la de pagament del banc corresponent una vegada s’haja comprovat que les dades comunicades són correctes. Confirmada la transacció, s’enviarà un correu electrònic a l'adreça indicada prèviament pel client en un termini de 24 hores, on se l’informarà si la comanda ha sigut confirmada i se li carregarà el pagament segons el mètode acordat en el moment de la compra. Si la comanda es confirma, el client rebrà un altre correu electrònic amb una descripció dels productes adquirits i el numero de comanda que garantix que la compra ha sigut realitzada correctament. Si el client no rep este correu pot deure’s a una fallada eventual de la xarxa o a algun error en l'adreça de correu indicada. En ambdós casos, és aconsellable que el client contacte amb market@correos.com.
  • En el cas que el client ja estiguera registrat, la comanda quedarà guardada en la seua Àrea Privada, a la qual podrà accedir sempre que ho necessite amb l’usuari i la contrasenya proporcionats en el registre. Si el client no estiguera registrat, no hi ha problema, li enviarem el número i seguiment de la seua comanda al correu electrónic indicat durant la compra, perquè puga localitzar-lo en tot moment.

Correos informarà cada venedor dels productes que hagen sigut adquirits pel client, ja que el nostre marketplace permet la compra de productes de diversos venedors en una mateixa comanda.

Recorda que el venedor és l’únic responsable si rebutja alguna comanda, per això s’ha de comprometre a tindre sempre actualitzat l’estoc dels productes que tinga publicats a Correos Market.

El venedor serà el responsable de gestionar els productes que hagen sigut adquirits pel client utilitzant l’etiqueta d’enviament que processarà a través de la seua àrea de gestió privada.

Devolucions

Conforme al disposat en la legislació vigent, el client no podrà tornar determinades comandes:

  • Productes alimentaris que puguen deteriorar-se o caducar amb rapidesa.
  • Productes precintats que no siguen aptes per a ser tornats per raons de protecció de la salut o d’higiene i que hagen sigut desprecintats després del lliurament.

El venedor ha d’assumir les obligacions derivades de la normativa reguladora dels drets del client i consumidor, oferint-li la possibilitat de desistir del contracte mitjançant la devolució de les seues compres en un termini de 14 dies naturals. En cas que el client torne el producte sense el seu embalatge original, se li podrà reemborsar una quantitat inferior a la que va abonar durant la compra.

El termini de devolució acabarà als 14 dies naturals des del dia en què es va fer lliurament de la comanda. En cas que el client haja adquirit diversos productes en una mateixa comanda i se li hagen lliurat per separat, el termini començarà a partir del dia en què va rebre l’últim producte.

Per a sol·licitar la devolució d’un producte, el client s’haurà de posar en contacte amb el venedor a través de les dades de contacte que apareixen a la seua fitxa. D’esta manera, el venedor serà el responsable de gestionar la devolució i d’informar el seu client sobre les conseqüències corresponents.

Si el venedor no ha rebut el pagament per part de Correos d’una comanda que el client vol tornar, s’haurà de posar en contacte amb Correos perquè siguem nosaltres els que ens encarreguem de reemborsar al client la quantitat que va abonar per la seua compra. 

Reclamacions

Els litigis se solucionaran directament entre el client i el venedor, de tal manera que heu d’intentar arribar a una solució amigable per tots els mitjans. Si el cas el requerix, es procedirà a reexpedir o reemborsar el producte sol·licitat.

En cas que el venedor i el client tinguen la condició d’empresari i consumidor conforme al disposat al Reglament (UE) 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell de 21 de maig de 2013, la Comissió Europea facilita una plataforma de resolució extrajudicial de litigis online a través de la qual podràs sotmetre les teues reclamacions.

Responsabilitats

Correos no serà responsable en cap cas de:

  • L’incompliment per part del client de qualsevol norma aplicable en el seu accés a Correos Market o en la utilització de les informacions contingudes al web.
  • L’ús il·legítim que terceres persones puguen fer dels noms de les marques o dels productes que apareixen en Correos Market.
  • L’ús que es faça de la informació proporcionada pels venedors.
  • Els actes i omissions de tercers proveïdors de serveis, amb independència que tinguen vinculació contractual amb Correos.
  • Les interrupcions del servei a causa d’errors produïts pels proveïdors d’accés, fallades eventuals de la xarxa, o problemes derivats del sistema informàtic, programari de connexió o navegació, xarxa telefònica, ADSL, cable, satèl·lit i qualsevol altra infraestructura de transport o comunicacions.
  • Les alteracions que es produïsquen per interferències voluntàries i involuntàries pel mal ús del mateix: virus, caigudes de servidors, esborrament d’arxius, dany a la base de dades, incendis, explosions, inundacions, accions violentes de tercers, problemes elèctrics (excés o falta de corrent), o qualsevol que afecte o puga afectar al funcionament dels equips servidors i a la informació emmagatzemada en els mateixos.
  • Les caigudes del servidor del client derivades d’un ús excessiu o erroni, atacs externs, fallades de maquinari o programari i similars.
  • Les errades ocasionades pel mal funcionament del servidor.
  • La falta de comunicació a Correos dels canvis d’adreces electròniques. El venedor serà el responsable de proporcionar eixa informació amb prou antelació per a no incórrer en negligència.
  • Les circumstàncies alienes al control de Correos, incloent la pèrdua accidental d’informació, el deteriorament dels equips terminals del venedor per mal ús, així com errors o defectes en la configuració del client o de similars.
  • Els danys i perjuís de qualsevol tipus que puga patir el venedor o tercers, a causa de fallades o desconnexions a les xarxes de telecomunicacions, o per causes imputables a tercers proveïdors de servicis.
  • Possibles incidències en els productes publicats en Correos Market, sent tota la responsabilitat del venedor.
  • La demora o incompliment del termini de lliurament per motius aliens a Correos. Esta disposició no afecta el dret del client de rebre la seua comanda en el període de temps estimat, o el corresponent reemborsament en el cas que el venedor no poguera subministrar la comanda en el termini acordat. Per això, la responsabilitat serà exclusiva del venedor.
  • Cap tipus d’ofertes, accions, productes i continguts dels venedors.

Com ser productor

Selecciona “VULL VENDRE” i ompli el formulari.
Ens posarem en contacte amb tu.
 Rep el segell de qualitat i comença a vendre!

Preguntes freqüents

¿Qué es Correos Market?

Es la plataforma creada desde Correos para dar visibilidad a los productores locales de zonas rurales a nivel nacional y fomentar el consumo local, reduciendo los intermediarios para ofrecer variedades autóctonas en cualquier parte geográfica.

¿Cómo puedo vender en Correos Market?

Todos los productores artesanos que vendan productos fabricados o tratados en España pueden vender a través de Correos Market. Para ello debes registrarte en el formulario que puedes encontrar en esta página. Tras cumplimentar el formulario, un agente de Correos te contactará para darte la información necesaria e iniciar el proceso comercial.

¿Existen gastos de envío?

Los productores que vendan en Correos Market firmarán un contrato de paquetería, si no son clientes ya, para realizar los envíos a través de las oficinas de Correos.

¿Puedo enviar a cualquier parte de España?

Los productos de Correos Market se pueden enviar a todos los puntos del territorio español y a Portugal. Trabajamos para seguir abriendo actividad en países vecinos.

¿Cuánto tarda el pedido?

Los productores tienen 48 horas para realizar el envío desde su recepción y a partir de ahí, llegan en los plazos de los envíos PaqPremium que son de 24 a 48 horas.

Mis productos necesitan cadena de frío, ¿puedo vender en Correos Market?

Los productos que soporten los plazos de un envío PaqPremium (24-48 horas) sin deteriorarse, y con embalajes adecuados, pueden ser vendidos en Correos Market. Correos no dispone de transporte refrigerado.

¿Aún tienes dudas? ¡Cuéntanos!

Llámanos al 915 197 197. De Lunes a Viernes (salvo festivos) de 10:00 a 18:00.

Escríbenos y te contestaremos en un plazo de 24h market@correos.com