Tot en un mateix lloc

Envia
Tria origen, destinació, mesura i pes. Selecciona el servei, abona'l en la pròpia App i diposita el paquet a una oficina o Citypaq.
Explora
Descobrix una gran varietat de serveis disponibles de Correos a la secció Explorar.
Reserva cita
Reserva una cita prèvia a les oficines de Correos, triant el dia i l’horari que millor s’ajuste a les teues necessitats.
Tramita
Paga els teus tràmits duaners fàcilment i gestiona els teus enviaments importats.

L’activitat dels teus enviaments accessible i centralitzada

 

Gestiona els teus enviaments amb la nostra App de manera ràpida, senzilla i intuïtiva. A la secció d’Activitat podràs veure de manera automàtica tots els enviaments que et pertanyen, d’un sol cop d’ull i sense necessitat de buscar per codis.

Tota la informació en un sol lloc!

· Com a remitent: Podràs seguir els teus enviaments, sol·licitar cites prèvies o anul·lar l’enviament quan calga.

· Com a destinatari: Tindràs els teus enviaments per rebre sempre accessibles perquè pugues rastrejar-los fàcilment.

Fer un enviament mai no havia sigut tan fàcil.

Preguntes freqüents

Què ha canviat?

La nostra App es reinventa per oferir-te una nova experiència enriquida i més intuïtiva.

Descobrix una manera millorada de gestionar els teus enviaments amb la nova App de Correos.

 Troba ara tota la informació en un sol lloc! Fes els teus enviaments, gestiona amb Citypaq i fes els teus tràmits duaners de manera senzilla. Descobreix ja tot el que la nova app pot oferir-te.

Com puc accedir a la nova App?

Per a accedir a la nova App cal tindre un compte a Correos ID. Simplement, accedix amb les teues credencials de Correos ID si ja tenies compte amb nosaltres anteriorment, i si no tens compte registra’t des de la nova App.

Com funciona la nova secció d'"Activitat"?

Des de la secció d’Activitat podràs veure tots els enviaments en els quals figures com a remitent o destinatari. No caldrà introduir cap codi d’enviament, l’App s’encarregarà de rastrejar-los per tu.  Tots aquells enviaments en els quals apareixes com a remitent o destinatari a Vinted, Wallapop, Aliexpress, etc. apareixeran en esta secció.

Què passa amb els meus enviaments pendents?

Els teus enviaments seguiran com fins ara. Podràs visualitzar els enviaments pendents en la secció de “Activitat” i comprovar-ne l’estat.

Com puc contactar-vos si encara tinc dubtes?

Si tens algun dubte sobre el funcionament de la nova App, podràs contactar amb nosaltres ací.

Com em puc registrar?

Si ja tens compte de Correos ID accedix amb les teues mateixes credencials . 

Si encara no tens compte, a la nova App accedix a “Crea un compte nou”, ompli les teues dades i llest. Ja tindràs accés a tots els avantatges de tindre un compte a l’App de Correos.

Puc fer un enviament a través de l’App?

Sí, podràs fer un enviament a través del nostre servei especial de paqueteria i depositar-lo a la teua oficina o Citypaq més pròxim.