Correos Market

Troba tot el que necessites a Correos Market Accedix al nostre Marketplace i descobrix la varietat de productes d’empreses espanyoles que tenim per a tu. Serem la teua botiga en línia favorita perquè tot el que t’agrada ho podràs trobar a Correos Market. VEURE PRODUCTES
Correos Market VEURE PRODUCTES

Característiques:

Tot el que necessites

Productes venuts per empreses espanyoles.

Despeses d’enviament incloses

En compres superiors a 20 euros.

Agrupa les teues compres

Possibilitat de comprar a diferents venedors en una sola comanda.

Informació del producte

Criteris d’admissió

T’obrim les portes a un gran aparador online amb diferents productes digitals (entrades a esdeveniments o activitats culturals, música, cursos online...) o físics (alimentació, moda, salut i bellesa...).

Comprar en esta plataforma és anar un pas més enllà, busquem que la teua experiència de compra t’agrade tant que ens convertim en la teua botiga en línia favorita. Amb este objectiu, posem a la teua disposició el marketplace per a empreses espanyoles en la que tu també podràs recolzar la xarxa empresarial nacional.

Enviaments

L’enviament de les comandes es realitzarà de dilluns a divendres (dies festius no inclosos), a tot el territori nacional amb el servei Paq Premium de Correos. El termini màxim per al primer intent de lliurament d’un enviament estàndard és de 24 a 48 hores laborables, segons punt de destinació i sense comptabilitzar els dissabtes.

A Correos ens reservem el dret de modificar els horaris acordats per als lliuraments o recollides, en funció de les nostres necessitats organitzatives.

Podràs elegir si desitges rebre'l al teu domicili, en una oficina de Correos o a un CityPaq. Si les característiques d’algun dels productes impossibiliten el seu lliurament en totes les modalitats estarà especificat a la pròpia fitxa del producte. Des de Correos garantim el lliurament davall firma n l'adreça indicada:

  • A domicili: rebràs la teua comanda a la teua pròpia casa i t’avisarem prèviament del lliurament per SMS o correu electrònic. Per a això, ens hauràs de facilitar la teua adreça, responsabilitzant-te de la veracitat i autenticitat de les dades proporcionades. Este servei porta associats dos intents de lliurament de manera que, si no poguera realitzar-se a causa del pes o volum del paquet o de les característiques de l’habitatge, s’efectuarà a porta de carrer o a l’oficina de Correos més pròxima, després d’haver-ho acordat prèviament amb tu. Una vegada a l’oficina, disposaràs de 15 dies per a recollir-lo.
  • En oficina de Correos: podràs recollir la teua comanda a l’oficina que tries durant un termini de 15 dies, a partir d’haver rebut un SMS o correu electrònic amb l’avís del lliurament.

Recorda que només podrem assegurar l’enviament d’estos SMS o correu electrònic d’avís si s’accepten unes condicions:

  • L’horari d’enviament és de 9:00 a 21:00 de dilluns a divendres i de 9:00 a 14:00 els dissabtes.
  • Reconeixes expressament que l’enviament per part de Correos d’un SMS o correu electrònic dins d’uns horaris i dies acordats no garantix que vagen a ser rebuts dins d’eixos paràmetres, per la qual cosa en cap cas no podrà imputar-se a Correos la responsabilitat de la recepció.
  • Manifestes i garantixes expressament a Correos que compta amb el consentiment inequívoc per a disposar de les teues dades de contacte, de manera que puguem enviar-te un avís de l’arribada de la teua comanda.

D’altra banda, disposaràs d’informació sobre l’estat dels teus enviaments en tot moment a través del nostre localitzador.

El segon intent de lliurament es realitzarà l’endemà del primer intent per a destinacions principals, i amb un dia addicional per a enviaments a localitats amb menys de 10.000 habitants.

Mètodes de pagament i preus

Els preus dels productes es mostraran amb IVA inclòs, els increments o descomptes que siguen d’aplicació en la seua oferta i les despeses addicionals que en el seu cas li siguen repercutits. D’esta manera, podràs conéixer el preu final del producte abans d’afegir-lo al teu carret de compra, ja que no hauràs d’assumir cap despesa d’enviament.

Realitzar una comanda mitjançant l’emplenament del formulari de compra, implica la conformitat amb el preu i amb les condicions de venda vigents en eixe moment, de manera que no podran ser modificats sense l’exprés acord d’ambdues parts.

Els mètodes de pagament seran targetes de dèbit o crèdit o PayPal i el càrrec que veuràs en l’extracte de la teua targeta estarà a nom de Correos. Recorda que en ocasions poden produir-se retards de fins a 60 dies en les operacions de cobrament.

En el cas que vulgues una factura de la teua compra, des de Correos tramitarem la teua sol·licitud i avisarem el venedor perquè puga emetre-la a temps.

Si no queda estoc del producte que has adquirit, se t’informarà immediatament de la falta de disponibilitat i se’t retornarà la quantitat que hagueres abonat.

Una vegada el pagament haja sigut autoritzat en realitzar una comanda amb targeta de crèdit o dèbit, el banc retindrà l’import total de la comanda fins que el venedor ho accepte. En cas de què ho cancel·lara per qualsevol motiu, el banc no realitzarà la transferència i alliberarà la quantitat corresponent de nou en el teu compte. Este procés pot durar entre 3 i 5 dies naturals, pel que hauràs d’acceptar que ni Correos ni el venedor són responsables d’un possible retard per part del banc en alliberar l’import en el teu compte.

Comandes

Cada producte estarà acompanyat d’una descripció amb les seues característiques essencials perquè pugues conéixer tots els detalls abans de comprar-lo:

  • Per poder gaudir de la teua comanda com abans millor, afig a la cistella els productes que desitges i les unitats que necessites, podent ser els productes de diferents venedors. Perquè pugues adquirir-los existixen dues opcions, comprar com a convidat o iniciant sessió registrant-te. Hi ha certs productes en els quals sí que hauràs de realitzar un registre previ a la compra per a poder adquirir-lo.
  • Indica'ns les teues dades amb exactitud per evitar confusions o incidències en l’enviament, i accepta la casella corresponent, ja que s’incorporaran a la nostra base de dades per tal de poder processar la comanda i de facilitar el lliurament de la compra.
  • Confirma la comanda i realitza el pagament mitjançant targeta de crèdit, dèbit o PayPal. El càrrec s'efectuarà en línia a través de la passarel·la de pagament del banc corresponent una vegada s’haja comprovat que les dades comunicades són correctes. Confirmada la transacció, enviarem un correu electrònic a l'adreça que ens hages indicat prèviament en un termini de 24 hores, on se t’informarà si la comanda ha sigut confirmada i se’t carregarà el pagament segons el mètode acordat en el moment de la compra. Si confirmes la comanda, rebràs un altre correu electrònic amb una descripció dels productes adquirits i el número de comanda que garantix que la compra ha sigut realitzada correctament. 

Correos informarà cada venedor dels productes que hages adquirit perquè comencen a preparar la teua comanda com més aviat millor. 

Devolucions

Conforme al disposat en la legislació vigent, no podràs tornar determinades comandes:

  • Productes alimentaris que puguen deteriorar-se o caducar amb rapidesa.
  • Productes precintats que no siguen aptes per a ser tornats per raons de protecció de la salut o d’higiene i que hagen sigut desprecintats després del lliurament.

El venedor ha d’assumir les obligacions derivades de la normativa reguladora dels drets del client i consumidor, oferint-te la possibilitat de desistir del contracte mitjançant la devolució de les teues compres en un termini de 14 dies naturals. En cas que tornes el producte sense el seu embalatge original, se’t podrà reemborsar una quantitat inferior a la que vas abonar durant la compra.

El termini de devolució acabarà als 14 dies naturals des del dia en què es va fer lliurament de la comanda. En el cas que hages adquirit diversos productes en una mateixa comanda i se t’hagen lliurat per separat, el termini començarà a partir del dia en què vas rebre l’últim producte.

Per a sol·licitar la devolució d’un producte, deuràs posar-se en contacte amb el venedor a través de les dades de contacte que apareixen a la seua fitxa. D’esta manera, el venedor serà el responsable de gestionar la devolució i d’informar-te sobre les conseqüències corresponents.

Si el venedor no ha rebut el pagament per part de Correos de la comanda que vols tornar, serem nosaltres els que et reemborsem la quantitat que vas abonar per la teua compra. 

Reclamacions

Una de les qüestions que més pot preocupar-te és tindre clar davant de qui reclamar en cas de qualsevol tipus d’incidència en la compra d’un producte. 

Els litigis a través de Correos Market se solucionaran directament entre el client i el venedor, activant el protocol necessari per detectar usos indeguts en els processos de compra o devolució.

En cas que el venedor i el client tinguen la condició d’empresari i consumidor conforme al disposat al Reglament (UE) 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell de 21 de maig de 2013, la Comissió Europea facilita una plataforma de resolució extrajudicial de litigis online a través de la qual els clients podran sotmetre les seues reclamacions.

Responsabilitats

Correos no serà responsable en cap cas de:

  • L’incompliment per part del client de qualsevol norma aplicable en el seu accés a Correos Market o en la utilització de les informacions contingudes al web.
  • L’ús il·legítim que terceres persones puguen fer dels noms de les marques o dels productes que apareixen en Correos Market.
  • L’ús que es faça de la informació proporcionada pels venedors.
  • Els actes i omissions de tercers proveïdors de serveis, amb independència que tinguen vinculació contractual amb Correos.
  • Les interrupcions del servei a causa d’errors produïts pels proveïdors d’accés, fallades eventuals de la xarxa, o problemes derivats del sistema informàtic, programari de connexió o navegació, xarxa telefònica, ADSL, cable, satèl·lit i qualsevol altra infraestructura de transport o comunicacions.
  • Les alteracions que es produïsquen per interferències voluntàries i involuntàries pel mal ús del mateix: virus, caigudes de servidors, esborrament d’arxius, dany a la base de dades, incendis, explosions, inundacions, accions violentes de tercers, problemes elèctrics (excés o falta de corrent), o qualsevol que afecte o puga afectar al funcionament dels equips servidors i a la informació emmagatzemada en els mateixos.
  • Les caigudes del servidor del client derivades d’un ús excessiu o erroni, atacs externs, fallades de maquinari o programari i similars.
  • Les errades ocasionades pel mal funcionament del servidor.
  • La falta de comunicació a Correos dels canvis d’adreces electròniques. El venedor serà el responsable de proporcionar eixa informació amb prou antelació per a no incórrer en negligència.
  • Les circumstàncies alienes al control de Correos, incloent la pèrdua accidental d’informació, el deteriorament dels equips terminals del venedor per mal ús, així com errors o defectes en la configuració del client o de similars.
  • Els danys i perjuís de qualsevol tipus que puga patir el venedor o tercers, a causa de fallades o desconnexions a les xarxes de telecomunicacions, o per causes imputables a tercers proveïdors de servicis.
  • Possibles incidències en els productes publicats en Correos Market, sent tota la responsabilitat del venedor.
  • La demora o incompliment del termini de lliurament per motius aliens a Correos. Esta disposició no afecta el dret del client de rebre la seua comanda en el període de temps estimat, o el corresponent reemborsament en el cas que el venedor no poguera subministrar la comanda en el termini acordat. Per això, la responsabilitat serà exclusiva del venedor.
  • Cap tipus d’ofertes, accions, productes i continguts dels venedors.

Com comprar en Correos Market

Coneix tots els productes digitals i físics de Correos Market.
Afig a la teua cistella els productes. Pots adquirir-los de diferents venedors en una mateixa comanda.
Formalitza la compra iniciant sessió en el teu compte, registrant-te o com a convidat.
Confirma la comanda i realitza el pagament a través de targeta de crèdit, dèbit o PayPal. 

Preguntes freqüents

Com puc comprar a Correos Market

Com en qualsevol botiga online, com a usuari registrat o convidat. Tria i afig al teu carret els productes que vulgues.

Puc comprar a diferents productors?

Sí. Pots triar articles de diferents productors en una mateixa comanda, independentment de la seua zona geogràfica d'origen. Rebràs informació de l'estat dels diferents enviaments associats a la compra.

Com puc realitzar el pagament a Correos Market

Podràs realitzar els pagaments en la plataforma a través de:

  • Targeta de dèbit o crèdit.
  • PayPal.

On es realitza el lliurament de la meua comanda?

Pots rebre la teua compra on vulgues pel mateix preu:

  • Oficina de Correos.
  • Citypaq.
  • Al teu domicili.

Puc realitzar la comanda des de qualsevol punt d'Espanya?

Sí. Recorda que si compres des de Canàries, Ceuta o Melilla en rebre la teua comanda és possible que hages de pagar costos addicionals relatius a impostos i tràmits duaners.

Quant tardarà a arribar la comanda?

Màxim 2 dies des que el venedor deposita la teua compra

Quant temps passa des que realitze la comanda fins que rep la meua compra?

Des que realitzes la comanda, el venedor té 48 hores per a depositar la teua compra.

Com puc tramitar una reclamació o devolució de la comanda?

Les reclamacions i devolucions referents a la comanda hauran de transmetre's directament amb el venedor.

Encara tens dubtes? Conta'ns!

  • 915 197 197. De Dilluns a Divendres (excepte festius) de 10.00 a 18.00 h.
  • market@correos.com Escriu-nos i et contestarem en un termini de 24 h.