Correos Market

Comprar productes artesans espanyols és gaudir de l’autenticitat. És un marketplace creat des de Correos per a donar visibilitat als productors locals de zones rurals a nivell nacional i fomentar el consum local i de proximitat, reduint els mitjancers i oferint varietats autòctones en qualsevol part geogràfica. VEURE PRODUCTES
Correos Market VEURE PRODUCTES

Característiques:

Els millors productes artesanals.

Gaudix de l’autenticitat de la nostra artesania.

Sense despeses d’enviament.

Compra els productes que vulgues de diferents venedors.

Amb el Segell de Qualitat Correos.

En tots els productes com a garantia de la seua qualitat.

Informació del producte

Criteris d’admissió

En Correos ens reservem els drets d’auditoria, vet o cessament de l’activitat comercial en Correos Market de tots els anunciants, productors o creadors que no complisquen amb els requisits necessaris que permeten la consecució del distintiu de qualitat:

  • Els productes de Correos Market han sigut elaborats, creats o tractats a Espanya.
  • Es complix amb la normativa vigent sanitària (alimentació, beguda i bellesa) i laboral (en totes i cada una de les categories).
  • Es vetla per la qualitat dels components, matèries primeres i altres elements utilitzats en els processos de creació, producció o processat dels productes.
  • En els processos relacionats amb l’artesania, es defensa i potencia la riquesa artística de les creacions i dels processos utilitzats.
  • Les tècniques de creació i els processos de producció es desenvolupen davall la supervisió de Qualitat Correos Market.
  • Es fomenta l’ús de materials naturals amb denominació d’origen garantida.
  • Tots els productors, creadors i distribuïdors hauran de ser persones físiques o jurídiques autoritzades i hauran d’estar adscrites a la seua pròpia activitat econòmica.
  • Es valora l’ús responsable i sostenible dels recursos, així com la responsabilitat social amb què es desenvolupen les activitats.

Enviaments

L’enviament de les comandes es realitzarà de dilluns a divendres (dies festius no inclosos), a tot el territori nacional amb el servei Paq Premium de Correos. El termini màxim per al primer intent de lliurament d’un enviament estàndard és de 24 a 48 hores laborables, segons punt de destinació i sense comptabilitzar els dissabtes.

En Correos ens reservem el dret de modificar els horaris acordats per als lliuraments o recollides, en funció de les nostres necessitats organitzatives.

Podràs elegir si desitges rebre'l al teu domicili, en una oficina de Correos o a un CityPaq. Si les característiques d’algun dels productes impossibiliten el seu lliurament en totes les modalitats estarà especificat a la pròpia fitxa del producte. Des de Correos garantim el lliurament davall firma en l'adreça indicada:

  • A domicili: rebràs la teua comanda a la teua pròpia casa i t’avisarem prèviament del lliurament per SMS o correu electrònic. Per a això, ens hauràs de facilitar la teua adreça, responsabilitzant-te de la veracitat i autenticitat de les dades proporcionades. Este servei porta associats dos intents de lliurament de manera que, si no poguera realitzar-se a causa del pes o volum del paquet o de les característiques de l’habitatge, s’efectuarà a porta de carrer o a l’oficina de Correos més pròxima, després d’haver-ho acordat prèviament amb tu. Una vegada a l’oficina, disposaràs de 15 dies per a recollir-lo.
  • En oficina de Correos: podràs recollir la teua comanda a l’oficina que tries durant un termini de 15 dies, a partir d’haver rebut un SMS o correu electrònic amb l’avís del lliurament.

Recorda que només podrem assegurar l’enviament d’estos SMS o correu electrònic d’avís si s’accepten unes condicions:

  • L’horari d’enviament és de 9:00 a 21:00 de dilluns a divendres i de 9:00 a 14:00 els dissabtes.
  • Reconeixes expressament que l’enviament per part de Correos d’un SMS o correu electrònic dins d’uns horaris i dies acordats no garantix que vagen a ser rebuts dins d’eixos paràmetres, per la qual cosa en cap cas no podrà imputar-se a Correos la responsabilitat de la recepció.
  • Manifestes i garantixes expressament a Correos que compta amb el consentiment inequívoc per a disposar de les teues dades de contacte, de manera que puguem enviar-te un avís de l’arribada de la teua comanda.

D’altra banda, disposaràs d’informació sobre l’estat dels teus enviaments en tot moment a través del nostre localitzador.

El segon intent de lliurament es realitzarà l’endemà del primer intent per a destinacions principals, i amb un dia addicional per a enviaments a localitats amb menys de 10.000 habitants.

Mètodes de pagament i preus

Els preus dels productes es mostraran amb IVA inclòs, els increments o descomptes que siguen d’aplicació en la seua oferta i les despeses addicionals que en el seu cas li siguen repercutits. D’esta manera, podràs conéixer el preu final del producte abans d’afegir-lo al teu carret de compra, ja que no hauràs d’assumir cap despesa d’enviament.

Realitzar una comanda mitjançant l’emplenament del formulari de compra, implica la conformitat amb el preu i amb les condicions de venda vigents en eixe moment, de manera que no podran ser modificats sense l’exprés acord d’ambdues parts.

Els mètodes de pagament seran targetes de dèbit o crèdit o PayPal i el càrrec que veuràs en l’extracte de la teua targeta estarà a nom de Correos. Recorda que en ocasions poden produir-se retards de fins a 60 dies en les operacions de cobrament.

En el cas que vulgues una factura de la teua compra, des de Correos tramitarem la teua sol·licitud i avisarem el venedor perquè puga emetre-la a temps.

Si no queda estoc del producte que has adquirit, se t’informarà immediatament de la falta de disponibilitat i se’t retornarà la quantitat que hagueres abonat.

Una vegada el pagament haja sigut autoritzat en realitzar una comanda amb targeta de crèdit o dèbit, el banc retindrà l’import total de la comanda fins que el venedor ho accepte. En cas de què ho cancel·lara per qualsevol motiu, el banc no realitzarà la transferència i alliberarà la quantitat corresponent de nou en el teu compte. Este procés pot durar entre 3 i 5 dies naturals, pel que hauràs d’acceptar que ni Correos ni el venedor són responsables d’un possible retard per part del banc en alliberar l’import en el teu compte.

Comandes

Cada producte estarà acompanyat d’una descripció de les seues característiques essencials, de manera que pugues conéixer tots els detalls abans d’adquirir-lo:

  • Afig al carret els productes que vulgues i les unitats que necessites, sense importar que els productes siguen de diferents venedors. Per a adquirir-los hauràs d’iniciar sessió, registrar-te o comprar com a convidat.
  • Indica les teues dades amb exactitud per a evitar confusions o incidències en l’enviament, i accepta la casella corresponent ja que s’incorporaran a la nostra base de dades per tal de poder processar la comanda i de facilitar el lliurament de la compra.
  • Confirma la comanda i realitza el pagament mitjançant targeta de crèdit, dèbit o PayPal. El càrrec es realitzarà en línia a través de la passarel·la de pagament del banc corresponent una vegada s’haja comprovat que les dades comunicades són correctes. Confirmada la transacció, enviarem un correu electrònic a l'adreça que ens hages indicat prèviament en un termini de 24 hores, on se t’informarà si la comanda ha sigut confirmada i se’t carregarà el pagament segons el mètode acordat en el moment de la compra. Si la comanda es confirma, rebràs un altre correu electrònic amb una descripció dels productes adquirits i el número de comanda que garantix que la compra ha sigut realitzada correctament. Si no reps este correu pot deure’s a una fallada eventual de la xarxa o a algun error en l'adreça de correu indicada. En ambdós casos, és aconsellable que contactes amb market@correos.com.
  • En el cas que ja tingues un compte registrat, la comanda quedarà guardada en la teua Àrea Privada, a la qual podràs accedir sempre que ho necessites amb l’usuari i la contrasenya proporcionats en el registre. Si no comptares amb registre, no hi ha problema, t’enviarem el número i seguiment de la teua comanda al correu electrònic indicat durant la compra, perquè pugues localitzar-lo en tot moment.

Correos informarà a cada venedor dels productes que hages adquirit, ja que el nostre marketplace permet la compra de productes de diversos venedors en una mateixa comanda.

El venedor és l’únic responsable si rebutja alguna comanda, per això s’ha de comprometre a tindre sempre actualitzat l’estoc dels productes que tinga publicats en Correos Market.

Així mateix, el venedor serà el responsable de gestionar els productes que hagen sigut adquirits utilitzant l’etiqueta d’enviament que processarà a través de la seua àrea de gestió privada.

Devolucions

Conforme al disposat en la legislació vigent, no podràs tornar determinades comandes:

  • Productes alimentaris que puguen deteriorar-se o caducar amb rapidesa.
  • Productes precintats que no siguen aptes per a ser tornats per raons de protecció de la salut o d’higiene i que hagen sigut desprecintats després del lliurament.

El venedor ha d’assumir les obligacions derivades de la normativa reguladora dels drets del client i consumidor, oferint-te la possibilitat de desistir del contracte mitjançant la devolució de les teues compres en un termini de 14 dies naturals. En cas que tornes el producte sense el seu embalatge original, se’t podrà reemborsar una quantitat inferior a la que vas abonar durant la compra.

El termini de devolució acabarà als 14 dies naturals des del dia en què es va fer el lliurament de la comanda. En el cas que hages adquirit diversos productes en una mateixa comanda i se t’hagen lliurat per separat, el termini començarà a partir del dia en què vas rebre l’últim producte.

Per a sol·licitar la devolució d’un producte, deuràs posar-se en contacte amb el venedor a través de les dades de contacte que apareixen a la seua fitxa. D’esta manera, el venedor serà el responsable de gestionar la devolució i d’informar-te sobre les conseqüències corresponents.

Si el venedor no ha rebut el pagament per part de Correos de la comanda que vols tornar, serem nosaltres els que et reemborsem la quantitat que vas abonar per la teua compra. 

Reclamacions

Els litigis se solucionaran directament entre el client i el venedor, de forma que heu d’intentar arribar a una solució amigable per tots els mitjans. Si el cas el requerix, es procedirà a reexpedir o reemborsar el producte sol·licitat.

En cas que el venedor i el client tinguen la condició d’empresari i consumidor conforme al disposat al Reglament (UE) 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell de 21 de maig de 2013, la Comissió Europea facilita una plataforma de resolució extrajudicial de litigis online a través de la qual podràs sotmetre les teues reclamacions.

Responsabilitats

Correos no serà responsable en cap cas de:

  • L’incompliment per part del client de qualsevol norma aplicable en el seu accés a Correos Market o en la utilització de les informacions contingudes al web.
  • L’ús il·legítim que terceres persones puguen fer dels noms de les marques o dels productes que apareixen en Correos Market.
  • L’ús que es faça de la informació proporcionada pels venedors.
  • Els actes i omissions de tercers proveïdors de serveis, amb independència que tinguen vinculació contractual amb Correos.
  • Les interrupcions del servei a causa d’errors produïts pels proveïdors d’accés, fallades eventuals de la xarxa, o problemes derivats del sistema informàtic, programari de connexió o navegació, xarxa telefònica, ADSL, cable, satèl·lit i qualsevol altra infraestructura de transport o comunicacions.
  • Les alteracions que es produïsquen per interferències voluntàries i involuntàries pel mal ús del mateix: virus, caigudes de servidors, esborrament d’arxius, mal funcionament de la base de dades, incendis, explosions, inundacions, accions violentes de tercers, problemes elèctrics (excés o falta de corrent), o qualsevol que afecte o puga afectar al funcionament dels equips servidors i a la informació emmagatzemada en els mateixos.
  • Les caigudes del servidor del client derivades d’un ús excessiu o erroni, atacs externs, errors de maquinari o programari i similars.
  • Les fallades ocasionades pel mal funcionament del servidor.
  • La falta de comunicació a Correos dels canvis d’adreces electròniques. El venedor serà el responsable de proporcionar eixa informació amb prou antelació per a no incórrer en negligència.
  • Les circumstàncies alienes al control de Correos, incloent la pèrdua accidental d’informació, el deteriorament dels equips terminals del venedor per mal ús, així com errors o defectes en la configuració del client o de similars.
  • Els danys i perjuís de qualsevol tipus que puga patir el venedor o tercers, a causa de fallades o desconnexions a les xarxes de telecomunicacions, o per causes imputables a tercers proveïdors de serveis.
  • Possibles incidències en els productes publicats a Correos Market, sent tota la responsabilitat del venedor.
  • La demora o incompliment del termini de lliurament per motius aliens a Correos. Esta disposició no afecta el dret del client de rebre la seua comanda en el període de temps estimat, o el corresponent reemborsament en cas que el venedor no poguera subministrar la comanda en el termini acordat. Per això, la responsabilitat serà exclusiva del venedor.
  • Cap tipus d’ofertes, accions, productes i continguts dels venedors.

Com comprar en Correos Market

Selecciona qualsevol dels productes dels nostres productors locals amb Segell de Qualitat. 
Afig al teu carret els productes que vulgues, iniciant sessió en el teu compte, registrant-te o comprant com a convidat.
Pots adquirir productes de diferents venedors en una mateixa comanda. 
Confirma la comanda i realitza el pagament mitjançant targeta de crèdit, dèbit o PayPal. 

Preguntes freqüents

¿Cómo puedo comprar en Correos Market?

Como en cualquier tienda online, como usuario registrado o invitado. Elige y añade a tu carrito los productos que quieras.

¿Puedo comprar a diferentes productores?

Sí. Puedes elegir artículos de diferentes productores en un mismo pedido, independientemente de su zona geográfica de origen. Recibirás información del estado de los distintos envíos asociados a la compra.

¿Cómo puedo realizar el pago en Correos Market?

Podrás realizar los pagos en la plataforma a través de:

  • Tarjeta de débito o crédito.
  • Paypal.

¿Dónde se realiza la entrega de mi pedido?

Puedes recibir tu compra donde quieras por el mismo precio:

  • Oficina de Correos.
  • CityPaq.
  • En tu domicilio.

¿Puedo realizar el pedido desde cualquier punto de España?

Sí. Recuerda que si compras desde Canarias, Ceuta o Melilla al recibir tu pedido es posible que debas pagar costes adicionales relativos a impuestos y trámites aduaneros.

¿Cuánto tardará en llegar el pedido?

Máximo 2 días desde que el vendedor deposita tu compra..

¿Cuánto tiempo pasa desde que realizo el pedido hasta que recibo mi compra?

Desde que realizas el pedido, el vendedor tiene 48 horas para depositar tu compra.

¿Cómo puedo tramitar una reclamación o devolución del pedido?

Las reclamaciones y devoluciones referentes al pedido deberán transmitirse directamente con el vendedor.

¿Aún tienes dudas? ¡Cuéntanos!

  • 915 197 197. De Lunes a Viernes (salvo festivos) de 10:00 a 18:00.
  • market@correos.com Escríbenos y te contestaremos en un plazo de 24h.