En Correos ens reservem els drets d’auditoria, vet o cessament de l’activitat comercial en Correos Market de tots els anunciants, productors o creadors que no complisquen amb els requisits necessaris que permeten la consecució del distintiu de qualitat:
L’enviament de les comandes es realitzarà de dilluns a divendres (dies festius no inclosos), a tot el territori nacional amb el servei Paq Premium de Correos. El termini màxim per al primer intent de lliurament d’un enviament estàndard és de 24 a 48 hores laborables, segons punt de destinació i sense comptabilitzar els dissabtes.
En Correos ens reservem el dret de modificar els horaris acordats per als lliuraments o recollides, en funció de les nostres necessitats organitzatives.
Podràs elegir si desitges rebre'l al teu domicili, en una oficina de Correos o a un CityPaq. Si les característiques d’algun dels productes impossibiliten el seu lliurament en totes les modalitats estarà especificat a la pròpia fitxa del producte. Des de Correos garantim el lliurament davall firma en l'adreça indicada:
Recorda que només podrem assegurar l’enviament d’estos SMS o correu electrònic d’avís si s’accepten unes condicions:
D’altra banda, disposaràs d’informació sobre l’estat dels teus enviaments en tot moment a través del nostre localitzador.
El segon intent de lliurament es realitzarà l’endemà del primer intent per a destinacions principals, i amb un dia addicional per a enviaments a localitats amb menys de 10.000 habitants.
Els preus dels productes es mostraran amb IVA inclòs, els increments o descomptes que siguen d’aplicació en la seua oferta i les despeses addicionals que en el seu cas li siguen repercutits. D’esta manera, podràs conéixer el preu final del producte abans d’afegir-lo al teu carret de compra, ja que no hauràs d’assumir cap despesa d’enviament.
Realitzar una comanda mitjançant l’emplenament del formulari de compra, implica la conformitat amb el preu i amb les condicions de venda vigents en eixe moment, de manera que no podran ser modificats sense l’exprés acord d’ambdues parts.
Els mètodes de pagament seran targetes de dèbit o crèdit o PayPal i el càrrec que veuràs en l’extracte de la teua targeta estarà a nom de Correos. Recorda que en ocasions poden produir-se retards de fins a 60 dies en les operacions de cobrament.
En el cas que vulgues una factura de la teua compra, des de Correos tramitarem la teua sol·licitud i avisarem el venedor perquè puga emetre-la a temps.
Si no queda estoc del producte que has adquirit, se t’informarà immediatament de la falta de disponibilitat i se’t retornarà la quantitat que hagueres abonat.
Una vegada el pagament haja sigut autoritzat en realitzar una comanda amb targeta de crèdit o dèbit, el banc retindrà l’import total de la comanda fins que el venedor ho accepte. En cas de què ho cancel·lara per qualsevol motiu, el banc no realitzarà la transferència i alliberarà la quantitat corresponent de nou en el teu compte. Este procés pot durar entre 3 i 5 dies naturals, pel que hauràs d’acceptar que ni Correos ni el venedor són responsables d’un possible retard per part del banc en alliberar l’import en el teu compte.
Cada producte estarà acompanyat d’una descripció de les seues característiques essencials, de manera que pugues conéixer tots els detalls abans d’adquirir-lo:
Correos informarà a cada venedor dels productes que hages adquirit, ja que el nostre marketplace permet la compra de productes de diversos venedors en una mateixa comanda.
El venedor és l’únic responsable si rebutja alguna comanda, per això s’ha de comprometre a tindre sempre actualitzat l’estoc dels productes que tinga publicats en Correos Market.
Així mateix, el venedor serà el responsable de gestionar els productes que hagen sigut adquirits utilitzant l’etiqueta d’enviament que processarà a través de la seua àrea de gestió privada.
Conforme al disposat en la legislació vigent, no podràs tornar determinades comandes:
El venedor ha d’assumir les obligacions derivades de la normativa reguladora dels drets del client i consumidor, oferint-te la possibilitat de desistir del contracte mitjançant la devolució de les teues compres en un termini de 14 dies naturals. En cas que tornes el producte sense el seu embalatge original, se’t podrà reemborsar una quantitat inferior a la que vas abonar durant la compra.
El termini de devolució acabarà als 14 dies naturals des del dia en què es va fer el lliurament de la comanda. En el cas que hages adquirit diversos productes en una mateixa comanda i se t’hagen lliurat per separat, el termini començarà a partir del dia en què vas rebre l’últim producte.
Per a sol·licitar la devolució d’un producte, deuràs posar-se en contacte amb el venedor a través de les dades de contacte que apareixen a la seua fitxa. D’esta manera, el venedor serà el responsable de gestionar la devolució i d’informar-te sobre les conseqüències corresponents.
Si el venedor no ha rebut el pagament per part de Correos de la comanda que vols tornar, serem nosaltres els que et reemborsem la quantitat que vas abonar per la teua compra.
Els litigis se solucionaran directament entre el client i el venedor, de forma que heu d’intentar arribar a una solució amigable per tots els mitjans. Si el cas el requerix, es procedirà a reexpedir o reemborsar el producte sol·licitat.
En cas que el venedor i el client tinguen la condició d’empresari i consumidor conforme al disposat al Reglament (UE) 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell de 21 de maig de 2013, la Comissió Europea facilita una plataforma de resolució extrajudicial de litigis online a través de la qual podràs sotmetre les teues reclamacions.
Correos no serà responsable en cap cas de:
Podrás realizar los pagos en la plataforma a través de:
Puedes recibir tu compra donde quieras por el mismo precio: