Carta Certificada

Màxima confiança i protecció per als teus enviaments més importants.

Des de

4,87 €

ENVIAR NACIONAL ENVIAR INTERNACIONAL
Carta Certificada Des de 4,87 € ENVIAR NACIONAL

Serveis addicionals

Avís de rebut

Confirmació de lliurament per escrit, de manera que quede constància de quan i qui va rebre l’enviament.

Veure països de destinació

Reemborsament

Rep el cobrament dels teus enviaments de manera més segura, senzilla i fiable. Des de Correos et reemborsem la quantitat abonada prèviament pel destinatari i que apareix en l’enviament.

Proba d'entrega electrònica (PEE)

Justificant digital del lliurament certificat.
MÉS INFO

Valor declarat

Aplicable a cada enviament, es calcula com un percentatge del valor de la mercaderia. 
MÉS INFO

Certificacions

Per a enviaments registrats, servei addicional de Certificació de lliurament perquè conste a les finalitats que calga i amb validesa legal davant tercers. 

Petició de devolució o modificació d'adreça

Pots sol·licitar la devolució, modificació o correcció de l’adreça postal de l’enviament.
MÉS INFO

Petició del remitent de reexpedició

Pots sol·licitar addicionalment una reexpedició dels teus enviaments S’abona per enviament, no per remeses i, si es realitza per telègraf, hauràs d’abonar el preu del servici telegràfic corresponent.
Selecciona ENVIAR i registra prèviament les teues cartes en línia o visita’ns en alguna de les nostres oficines.
Indica quin tipus de carta vols enviar, ompli les dades i indica si vols incloure-hi algun servici afegit.
Fes el pagament amb targeta bancària, PayPal o a través d’una de les nostres oficines.
Imprimeix les etiquetes que identifiquen les cartes abans de gestionar-ne la recollida o de portar-les a una de les nostres oficines.

Informació del producte

Descripció

Una Carta Certificada és la millor opció per a enviar documents importants que contenen dades personals, com contractes o pressupostos firmats.

  • Màxima seguretat: cada enviament queda identificat i registrat individualment amb un codi de barres únic.
  • Amb garanties: quan l’enviament arriba a la seua destinació, la persona que el rep ha de firmar per a rebre'l. Si no es pot entregar, deixarem un avís a la bústia amb l’oficina indicada per a arreplegar-lo durant 15 dies. 
  • Per la teua tranquil·litat: consulta gratuïtament el seguiment i control de la carta amb el nostre localitzador d’enviaments
  • Adaptat a les teues necessitats: disponible tant per a enviaments nacionals com internacionals, a través de les nostres oficines o en línia.

Detalls d’enviament

Tu tries l’embalatge perfecte. Això sí, necessitem que la mida s’ajuste a estes mesures:

Com a màxim:

  • Sobre o caixa: Llargària + alçària + amplària = 90 cm, sense que cap supere els 60 cm.
  • Rotllo o tub: Llargària + dues vegades el diàmetre = 104 cm, sense que cap superi els 90 cm.

Com a mínim:

  • Sobre o caixa: 14 x 9 cm
  • Rotllo o tub: Llargària + dues vegades el diàmetre = 17 cm, sense que cap dimensió sigui inferior a 10 cm.

Si vols enviar una cosa més xicoteta, no et preocupes, només li has d’afegir una etiqueta de 10 x 7 cm en la qual aparega l’adreça i el franqueig.

I que no supere els 2 kg!  

Ja només cal que ens digues on vols que el portem:

  • És important que les teues dades i les del destinatari estiguen en un lloc visible sobre l’embalatge.
  • Si és nacional, apareixerà “CERTIFICAT” a l’etiqueta que s’ha de situar al cantó superior esquerre de l’anvers de l’enviament.
  • Si és internacional, apareixerà “RECOMMANDÉ / CERTIFICAT” i “PRIORITARI / PRIORITY” a l’etiqueta que s’ha de situar al mateix costat.
  • Recorda que pots generar l’etiqueta i pagar l’enviament ací mateix.
Consulta les zones internacionals i com es dividixen

Garanties i terminis d’entrega

Si l’enviament patix alguna incidència en arribar a la destinació, des de Correos t’indemnitzem. Si preferixes que la compensació la cobre el destinatari, ens has de presentar una autorització firmada.

Sabem que confies en nosaltres i esta és la nostra manera d’agrair-t’ho:

Garanties nacionals:
Per deteriorament:
  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: Mínim 7 dies i màxim 4 mesos des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: Des del 27/06/2021 la indemnització serà la tarifa abonada multiplicada per 10, més el valor declarat en el cas d’haver-lo contractat. Anterior a esta data, la indemnització era de 30 euros més el valor declarat contractat.
  • En cas de sinistre, s’abonarà la menor de les quantitats següents:
    • Pel valor declarat.
    • Per reposició de l’objecte perdut.
    • Per reparació de l’objecte danyat.
  • Condicions: cal comunicar el  deteriorament en el moment de recepció de l’enviament. En cas contrari, considerarem que l’enviament s’ha entregat en bon estat. No podrem admetre reclamació per dany/deteriorament o falta de contingut d’estos productes si es constata posteriorment al lliurament.
  • Documents que cal aportar: podem sol·licitar-te fotos de l’embalatge i del contingut deteriorat, per provar el dany i si l’embalatge és adequat per garantir-ne la integritat de l'enviament. Durant l’admissió, el personal de Correos et pot assessorar sobre com preparar l’enviament i oferir-te l’ embalatge més adequat.
  • En cas de reclamació d’un enviament perdut, deteriorat o amb falta de contingut, amb assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
Per pèrdua:
  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: Mínim 7 dies i màxim 4 mesos des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: Des del 27/06/2021 la indemnització serà la tarifa abonada multiplicada per 10, més el valor declarat en el cas d’haver-lo contractat. Anterior a esta data, la indemnització era de 30 euros més el valor declarat contractat.
Garanties internacionals:
Per deteriorament:
  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 15 dies i màxim 6 mesos, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: l’import màxim és la tarifa +30 DEG o tarifa + valor declarat en el cas que hages contractat assegurança, la cobertura màxima de la qual són 3000 €.
  • Condicions: has d’utilitzar sobres i embalatges que permeten garantir la integritat del contingut, i per això des de Correos t’oferim una àmplia varietat de productes adaptats a cada una de les teues necessitats. Recorda que les dades del remitent i destinatari han d’anar a un lloc visible sobre l’embalatge.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’un enviament deteriorat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
  • Els clients amb contracte rebran les indemnitzacions segons les condicions que s'hi fixen. 
Per pèrdua:
  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 15 dies i màxim 6 mesos, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: l’import màxim és la tarifa +30 DEG o tarifa + valor declarat en el cas que hages contractat assegurança, la cobertura màxima de la qual són 3000 €.
  • Condicions: has d’utilitzar sobres i embalatges que permeten garantir la integritat del contingut, i per això des de Correos t’oferim una àmplia varietat de productes adaptats a cada una de les teues necessitats. Recorda que les dades del remitent i destinatari han d’anar a un lloc visible sobre l’embalatge.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’un enviament extraviat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
  • Els clients amb contracte rebran les indemnitzacions segons les condicions que s'hi fixen. 

Preu

Consulta la teua tarifa ací o a les oficines de Correos.