Paquete Azul

Enviament de paqueteria amb entrega al domicili.

Des de

15,60 €

ENVIAR
Paquete Azul Des de 15,60 € ENVIAR

Serveis addicionals

Reemborsament

Rep el cobrament dels teus enviaments de manera més segura, senzilla i fiable. Des de Correos et reemborsem la quantitat abonada prèviament pel destinatari i que apareix en l’enviament.

Valor declarat

Aplicable a cada enviament, es calcula com un percentatge del valor de la mercaderia. 
MÉS INFO

Avís de rebut

Confirmació de lliurament per escrit, de manera que quede constància de quan i qui va rebre l’enviament.

Veure països de destinació
Selecciona ENVIARi registra prèviament els teus enviaments en línia per a agilitar el procés o visita’ns en alguna de les nostres oficines.
Indica quin tipus d’enviament vols fer, ompli les dades i si desitges incloure-hi algun servei afegit.
Fes el pagament amb targeta bancària, PayPal o a través de les nostres oficines.
Imprimeix les etiquetesque identifiquen els paquets i porta’ls a una de les nostres oficines de Correos.

Informació del producte

Descripció

El Paquete Azul és la millor opció per als teus enviaments més voluminosos:

  • Màxima seguretat: cada entrega queda identificada i registrada individualment. Preparat per a enviaments amb o sense valor comercial.
  • Amb garanties: entrega a domicili amb firma del destinatari. Si finalment no es pot entregar, deixarem un avís a la bústia amb l’oficina indicada per a arreplegar-lo durant 15 dies. 
  • Per a la teua tranquil·litat: sol·licita el seguiment de l’enviament amb el nostre localitzador d’enviaments o per telèfon. 
  • Adaptat a les teues necessitats: disponible per a enviaments nacionals i a Andorra de fins a 20 kg.

Detalls d’enviament

Tu tries l’embalatge perfecte. Pots comprar un munt de productes a la nostra Botiga en línia i a totes les oficines de Correos! 

Això sí, necessitem que la mida s’ajuste a estes mesures:

Com a màxim:

  • Caixa: Llargària + alçària + amplària = 200 cm, sense que cap supere els 100 cm.
  • Rotllo o tub: la llargària no pot superar els 100 cm i el diàmetre de 15 cm.

Com a mínim:

  • Caixa: 14 x 9 cm
  • Rotllo o tub: Llargària + dues vegades el diàmetre = 17 cm, sense que cap siga inferior a 10 cm.

Si vols enviar una cosa més xicoteta, no et preocupes, només li has d’afegir una etiqueta de 10 x 7 cm en la qual aparega l’adreça i el franqueig.

Pes: fins a 20 kg.

Pes volumètric: màxim 50 kg. 

El pes volumètric és el pes d’un paquet, però tenint en compte les seues dimensions. Per a calcular les nostres tarifes, les empreses de transport solem utilitzar esta mesura en comptes del pes real, perquè no ocupa el mateix transportar 1 kg d’un objecte voluminós que un 1 kg d’un objecte reduït, encara que el seu pes siga igual.

A Correos apliquem el criteri pes/volum entre 167 kg/m³ en el moment de l’admissió del paquet, seguint la fórmula següent: llargària x alçària x amplària en cm / 6.000.

Ja només cal que ens digues on vols que el portem:

  • És important que les teues dades i les del destinatari estiguen en un lloc visible sobre l’embalatge. 
  • Entrega al domicili davall firma. Si no es pot entregar, estarà disponible durant 15 dies a l’oficina més pròxima. 
  • Recorda que pots generar l’etiqueta i pagar l’enviament ací mateix

Garanties i terminis d’entrega

Si l’enviament patix alguna incidència en arribar a la destinació, des de Correos t’indemnitzem. Si preferixes que la compensació la cobre el destinatari, ens has de presentar una autorització firmada.

Sabem que confies en nosaltres i esta és la nostra manera d’agrair-t’ho:

Garantías Nacionales
Por deterioro:
  • Plazos para poder formular una incidencia o reclamación: Mínimo 10 días y máximo 4 meses desde la fecha de admisión del envío.
  •  Indemnización: Desde el 27/06/2021 la indemnización será la tarifa abonada multiplicada por 4, más el valor declarado en el caso de haberlo contratado. Anterior a esta fecha, la indemnización era de 23,44 euros más el valor declarado contratado. 
  • En caso de siniestro, se abonará la menor de las siguientes cantidades:
    • Por el valor declarado.
    • Por reposición del objeto extraviado.
    • Por reparación del objeto dañado.
  • Condiciones: es necesario comunicar el  deterioro en el momento de recepción del envío. De lo contrario, consideramos que el envío se ha entregado en buen estado. No podremos admitir reclamación por daño/deterioro o falta de contenido de estos productos si se constata con posterioridad a la entrega.
  • Documentos a aportar: podemos solicitarte fotos del embalaje y del contenido deteriorado, para probar el daño y si el embalaje es adecuado para garantizar la integridad del envío. Durante la admisión, el personal de Correos te puede asesorar sobre cómo preparar tu envío y ofrecerte el embalaje más adecuado.
  • En caso de reclamación de un envío extraviado, deteriorado o con falta de contenido, con seguro o valor declarado, podremos solicitar un documento justificativo del valor de la mercancía, factura de reparación o de reposición.
Por extravío:
 
  • Plazos para poder formular una incidencia o reclamación: Mínimo 10 días y máximo 4 meses desde la fecha de admisión del envío.
  •  Indemnización: Desde el 27/06/2021 la indemnización será la tarifa abonada multiplicada por 4, más el valor declarado en el caso de haberlo contratado. Anterior a esta fecha, la indemnización era de 23,44 euros más el valor declarado contratado. 

Preus

Consulta la teua tarifa ací o a les oficines de Correos.