Paquete Azul

Enviament de paqueteria amb entrega al domicili.

Des de

15 €

ENVIA
Paquete Azul Des de 15 € ENVIA

Servicis addicionals

Reemborsament

Rep el cobrament dels teus enviaments de manera més segura, senzilla i fiable. Des de Correos et reemborsem la quantitat abonada prèviament pel destinatari i que apareix en l’enviament.

Valor declarat

Aplicable a cada enviament, es calcula com un percentatge del valor de la mercaderia. 
MÉS INFO

Avís de rebut

Confirmació de lliurament per escrit, de manera que quede constància de quan i qui va rebre l’enviament.

Veure països de destinació
Selecciona ENVIARi registra prèviament els teus enviaments en línia per a agilitar el procés o visita’ns en alguna de les nostres oficines.
Indica quin tipus d’enviamentvols fer, ompli les dades i si desitges incloure-hi algun servici afegit.
Fes el pagamentamb targeta bancària, PayPal o a través de les nostres oficines.
Imprimix les etiquetesque identifiquen els paquets i porta’ls a una de les nostres oficines de Correos.

Informació del producte

Descripció

El Paquete Azul és la millor opció per als teus enviaments més voluminosos:

  • Màxima seguretat: cada entrega queda identificada i registrada individualment. Preparat per a enviaments amb o sense valor comercial.
  • Amb garanties: entrega al domicili davall firma del destinatari. Si finalment no es pot entregar, deixarem un avís a la bústia amb l’oficina indicada per a arreplegar-lo durant 15 dies. 
  • Per a la teua tranquil·litat: sol·licita el seguiment de l’enviament amb el nostre localitzador d’enviaments o per telèfon. 
  • Adaptat a les teues necessitats: disponible per a enviaments nacionals i a Andorra de fins a 20 kg.

Detalls d’enviament

Tu tries l’embalatge perfecte. Pots comprar un munt de productes a la nostra Botiga en línia i a totes les oficines de Correos! 

Això sí, necessitem que la mida s’ajuste a estes mesures:

Com a màxim:

  • Caixa: Llargària + alçària + amplària = 200 cm, sense que cap supere els 100 cm.
  • Rotlle o tub: Llargària = 100 cm i diàmetre = 15 cm

Com a mínim:

  • Caixa: 14 x 9 cm
  • Rotlle o tub: Llargària + dues vegades el diàmetre = 17 cm, sense que cap siga inferior a 10 cm.

Si vols enviar una cosa més xicoteta, no et preocupes, només li has d’afegir una etiqueta de 10 x 7 cm en la qual aparega l’adreça i el franqueig.

Pes: fins a 20 kg.

Pes volumètric: màxim 50 kg. 

El pes volumètric és el pes d’un paquet, però tenint en compte les seues dimensions. Per a calcular les nostres tarifes, les empreses de transport solem utilitzar esta mesura en comptes del pes real, perquè no ocupa el mateix transportar 1 kg d’un objecte voluminós que un 1 kg d’un objecte reduït, encara que el seu pes siga igual.

A Correos apliquem el criteri pes/volum entre 167 kg/m³ en el moment de l’admissió del paquet, seguint la fórmula següent: llargària x alçària x amplària en cm / 6.000.

Ja només cal que ens digues on vols que el portem:

  • És important que les teues dades i les del destinatari estiguen en un lloc visible sobre l’embalatge. 
  • Entrega al domicili davall firma. Si no es pot entregar, estarà disponible durant 15 dies a l’oficina més pròxima. 
  • Recorda que pots generar l’etiqueta i pagar l’enviament aquí mateix

Garanties i terminis d’entrega

Si l’enviament patix alguna incidència en arribar a la destinació, des de Correos t’indemnitzem. Si preferixes que la compensació la cobre el destinatari, ens has de presentar una autorització firmada.

Sabem que confies en nosaltres i esta és la nostra manera d’agrair-t’ho:

Garanties nacionals:

Per deteriorament i per pèrdua:

  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 10 dies per deteriorament i 7 dies per pèrdua, i màxim 4 mesos des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: 23,44€ + assegurança, en el cas d’haver-la contractada.

A l’import de la indemnització cal sumar el valor declarat, si l’has contractat. En cas de sinistre, s’abonarà la menor de les quantitats següents:

  • Pel valor declarat.
    • Per reposició de l’objecte perdut.
    • Per reparació de l’objecte danyat.
  • Condicions: cal comunicar el deteriorament en el moment de recepció de l’enviament. Altrament, considerarem que l’enviament s’ha entregat en bon estat i no admetrem cap reclamació.
  • Documents que cal aportar: podem sol·licitar-te fotos de l’embalatge i el contingut deteriorat per a comprovar el dany i si l’embalatge és adequat per a garantir-ne la integritat. Durant l’admissió, el nostre personal pot assessorar-te sobre com preparar l’enviament i oferir-te l’embalatge més adequat.
  • En cas de reclamació d’un enviament perdut, deteriorat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.

Localitzala teua oficina de Correos més pròxima i porta’ns el teu enviament, l’entregarem tan ràpid com puguem.  

Preus

Consulta la teua tarifa ací o a les oficines de Correos.