Eleccions Asamblea de Madrid 2021: Sol·licitud electrònica de vot per correu

Pots presentar via web la sol·licitud del vot per correu, sense necessitat d’acudir presencialment a una oficina de Correos.

ACCEDIX A LA SOL·LICITUD

Qui pot utilitzar l’aplicació per a la presentació de la sol·licitud electrònica de vot per correu?

  1. Els electors residents a Espanya. Una vegada presentada la sol·licitud via web, si és acceptada per l’Oficina del Cens Electoral, no podràs votar a la mesa electoral el dia de la votació.
  2. Els electors residents a l’estranger que es troben temporalment a Espanya, amb dret de vot en les eleccions convocades.

No poden ser sol·licitats pels electors residents a Espanya que es troben temporalment a l’estranger, ni pels electors residents a l’estranger que ho sol·liciten des del seu país de residència.

Com pots sol·licitar en línia el vot per correu?

Cal disposar d’un DNI electrònic  (obtindre DNI electrònico un certificat digital vàlid

  • Has d'omplir les dades requerides.
  • Firmar electrònicament.
  • Baixar la sol·licitud.

L’Oficina del Cens Electoral ha d’aprovar la sol·licitud per a remetre't, a l'adreça que has indicat en la sol·licitud, la documentació per a realitzar el vot.

Termini de presentació de la sol·licitud

Es pot sol·licitar a partir de la data de la convocatòria i fins al dia 24 de abril de 2021.

Posteriorment, podràs exercir el dret al vot des del domicili propi entregant-li al carter el sobre amb el vot el dia que et duga la documentació.