Rebre

Modifica fàcilment l’entrega del teu enviament. Consulta el seu estat i mantén-te informat en cada moment d’on es troba.

Seguix l’enviament

IVA en el comerç electrònic a partir de l’1 de juliol

Atenció! A partir de l’1 de juliol entra en vigor una nova normativa de caràcter europeu que afectarà les teues compres en línia. Vols saber en què consistix? Continua llegint!
CONTINUAR LLEGINT

Modifica l’entrega

Si estàs esperant un paquet i no estàs en l'adreça indicada, ara pots gestionar el lliurament del teu enviament. Coneix totes les possibilitats que posem al teu abast amb Correos Modify.
MODIFICA L’ENTREGA

Servicis que et donem

Gestiona les incidències amb el lliurament

Necessites posar-te en contacte amb el servici d’Atenció al Client? T’ajudem a resoldre les incidències amb el lliurament.
MÉS INFO

Tramitació duanera

Si estàs esperant un enviament internacional o d’algun territori especial, tingues en compte que totes les mercaderies, fins i tot les comprades per internet, poden estar subjectes a restriccions i al pagament d’imports duaners i de gestió per part de Correos en funció del contingut, el valor i altres criteris que la Duana aplica als enviaments.
MÉS INFO

Coneix les cobertures i garanties del teu enviament

Ha ocorregut alguna cosa amb el teu enviament? Consulta les cobertures i garanties per a la teua tranquil·litat.
MÉS INFO

Planifica la recepció dels enviaments

Pots enviar les teues cartes i paquets a una adreça diferent del teu domicili habitual.

Bústia de vacances

Bústia de vacances

Gaudix de les vacances i oblida’t dels enviaments, a Correos estaran com a casa.

HO VULL MÉS INFO

Reexpedició postal

Reexpedició postal

Canvia de domicili sense perdre cap dels teus enviaments.

CONTRACTAR MÉS INFO

Apartado postal

Apartado postal

Per als teus enviaments postals sense necessitat de domicili.

MÉS INFO

Coneix els nostres punts d’entrega i recollida

Citypaq

CityPaq és la solució ràpida i senzilla de Correos per a arreplegar, enviar o retornar els teus paquets a través de les nostres taquilles intel·ligents. Les pots trobar a prop del teu domicili, de la faena o en llocs de trànsit com supermercats, gasolineres o centres comercials. Les teues compres en línia on i quan vullgues.

MÉS INFO

Oficines de Correos

Troba l’oficina que estàs buscant, segur que hi ha una prop de tu. I consulta les adreces, telèfons i horaris de la que estàs buscant. Nosaltres sempre pensem en tu.

MÉS INFO

Rep mostres a la teua bústia amb Correos Sampling

T’enviem mostres gratis i personalitzades de marques rellevants partint de les teues preferències i sense moure’t de casa. Encara no t’has apuntat?
REP-LES JA

Preguntes freqüents

Què és l’Avís d’arribada?

L’Avís d’arribada és un document informatiu per al destinatari d’un enviament. El carter el depositarà a la bústia si el destinatari no es troba al domicili en el moment de l’entrega.

A la part frontal de l’avís, a “Dades de l’enviament”, es troba el número d’enviament, quin és el seu origen, qui és el remitent i la data en la qual s’ha intentat entregar. L’enviament estarà disponible a l’oficina a partir del dia laborable següent.

A “Situació de l’enviament” es mostra si l’enviament es tornarà enviar o si s’ha d’arreplegar a l’oficina de Correos.

A “Modalitat” s’indica el tipus d’enviament rebut: ordinari, urgent, amb reembossament, etc.

En funció del tipus de “Producte” (Carta, Paquete Azul, Telegrama...) també s’especifica el temps de permanència de l’enviament a l’oficina. Finalitzat este termini, l’enviament es tornarà al remitent.

D’altra banda, a la part posterior de l’Avís, a “Oficina” s’indiquen les dades de la sucursal en la qual s’ha d’arreplegar l’enviament: adreça, horari i telèfon de contacte.

I “Requisits per a la recollida a l’oficina” és l’apartat que s’ha d’omplir per a autoritzar que una persona arreplegue l’enviament en cas que no puga arreplegar-lo personalment. A més de l’Avís, la persona autoritzada ha de presentar el DNI i una fotocòpia del destinatari. Esta autorització serà vàlida en totes les modalitats d’entrega excepte en la d’Entrega exclusiva al destinatari.

Per què he rebut un avís d’arribada per SMS?

Este SMS o correu electrònic substituïx l’Avís d’Arribada tradicional i significa que des de Correos hem intentat entregar un enviament al teu domicili i no ha sigut possible.

Has d’esperar a rebre un segon SMS en què t’especificarem les dades per a arreplegar-lo en una oficina de Correos. Recorda que l’enviament no estarà disponible a l’oficina fins a l’endemà de la data del missatge.

Només t’has d’acostar amb el DNI a l’oficina de Correos que t’indiquem i t’entregarem l’enviament. En el cas que no pugues arreplegar-lo personalment, has d’omplir una autorització i indicar-hi qui vols que arreplegue l’enviament en nom teu. La persona que autoritzes ha de presentar tant el seu DNI com una fotocòpia del teu.

Pots fer l’autorització pel teu compte o omplir el model que posem a la teua disposició.

AUTORITZACIÓ

Per què he rebut un SMS d’entrega al domicili?

Significa que el teu enviament ha arribat a Correos i que s’entregarà al teu domicili entre 24 i 72 hores més tard, segons els terminis del producte.

Si no és possible fer l’entrega i l’enviament inclou dos intents, rebràs un altre SMS per a informar-te d’un segon intent d’entrega al teu domicili en un termini de 24 hores.

Si finalment no fora possible fer l’entrega al teu domicili, rebràs un SMS amb les dades de l’oficina de Correos a la qual podràs arreplegar-lo. Recorda que disposaràs d’un termini de 15 dies i que estarà disponible a partir de l’endemà a la recepció de l’SMS.

Només t’has d’acostar amb el DNI a l’oficina de Correos que t’indiquem i t’entregarem l’enviament. En el cas que no pugues arreplegar-lo personalment, has d’omplir una autorització i indicar-hi qui vols que arreplegue l’enviament en nom teu. La persona que autoritzes ha de presentar tant el seu DNI com una fotocòpia del teu.

Pots fer l’autorització pel teu compte o omplir el model que posem a la teua disposició.

AUTORITZACIÓ

Per què he rebut un SMS d’entrega a l’oficina?

Significa que el teu enviament ha arribat a Correos i que estarà a la teua disposició en 24 i 48 hores a l’oficina seleccionada, segons els terminis del producte.

Quan l’enviament arribe a l’oficina de Correos, rebràs un segon SMS amb un enllaç al nostre cercador, on podràs consultar-ne l’horari i la ubicació.

Si no has pogut arreplegar l’enviament, t’enviarem un recordatori quan queden 10 i 5 dies de termini amb totes les dades necessàries per a poder-lo retirar.

Només t’has d’acostar amb el DNI a l’oficina de Correos que t’indiquem i t’entregarem l’enviament. En el cas que no pugues arreplegar-lo personalment, has d’omplir una autorització i indicar-hi qui vols que arreplegue l’enviament en nom teu. La persona que autoritzes ha de presentar tant el seu DNI com una fotocòpia del teu.

Pots fer l’autorització pel teu compte o omplir el model que posem a la teua disposició.

AUTORITZACIÓ