Pots enviar les teues cartes i paquets a una adreça diferent del teu domicili habitual.
Gaudix de les vacances i oblida’t dels enviaments, a Correos estaran com a casa.
Canvia de domicili sense perdre cap dels teus enviaments.
Per als teus enviaments postals sense necessitat de domicili.
CityPaq és la solució ràpida i senzilla de Correos per a arreplegar, enviar o retornar els teus paquets a través de les nostres taquilles intel·ligents. Les pots trobar a prop del teu domicili, de la faena o en llocs de trànsit com supermercats, gasolineres o centres comercials. Les teues compres en línia on i quan vullgues.
Troba l’oficina que estàs buscant, segur que hi ha una prop de tu. I consulta les adreces, telèfons i horaris de la que estàs buscant. Nosaltres sempre pensem en tu.
L’Avís d’arribada és un document informatiu per al destinatari d’un enviament. El carter el depositarà a la bústia si el destinatari no es troba al domicili en el moment de l’entrega.
A la part frontal de l’avís, a “Dades de l’enviament”, es troba el número d’enviament, quin és el seu origen, qui és el remitent i la data en la qual s’ha intentat entregar. L’enviament estarà disponible a l’oficina a partir del dia laborable següent.
A “Situació de l’enviament” es mostra si l’enviament es tornarà enviar o si s’ha d’arreplegar a l’oficina de Correos.
A “Modalitat” s’indica el tipus d’enviament rebut: ordinari, urgent, amb reembossament, etc.
En funció del tipus de “Producte” (Carta, Paquete Azul, Telegrama...) també s’especifica el temps de permanència de l’enviament a l’oficina. Finalitzat este termini, l’enviament es tornarà al remitent.
D’altra banda, a la part posterior de l’Avís, a “Oficina” s’indiquen les dades de la sucursal en la qual s’ha d’arreplegar l’enviament: adreça, horari i telèfon de contacte.
I “Requisits per a la recollida a l’oficina” és l’apartat que s’ha d’omplir per a autoritzar que una persona arreplegue l’enviament en cas que no puga arreplegar-lo personalment. A més de l’Avís, la persona autoritzada ha de presentar el DNI i una fotocòpia del destinatari. Esta autorització serà vàlida en totes les modalitats d’entrega excepte en la d’Entrega exclusiva al destinatari.
Este SMS o correu electrònic substituïx l’Avís d’Arribada tradicional i significa que des de Correos hem intentat entregar un enviament al teu domicili i no ha sigut possible.
Has d’esperar a rebre un segon SMS en què t’especificarem les dades per a arreplegar-lo en una oficina de Correos. Recorda que l’enviament no estarà disponible a l’oficina fins a l’endemà de la data del missatge.
Només t’has d’acostar amb el DNI a l’oficina de Correos que t’indiquem i t’entregarem l’enviament. En el cas que no pugues arreplegar-lo personalment, has d’omplir una autorització i indicar-hi qui vols que arreplegue l’enviament en nom teu. La persona que autoritzes ha de presentar tant el seu DNI com una fotocòpia del teu.
Pots fer l’autorització pel teu compte o omplir el model que posem a la teua disposició.
Significa que el teu enviament ha arribat a Correos i que s’entregarà al teu domicili entre 24 i 72 hores més tard, segons els terminis del producte.
Si no és possible fer l’entrega i l’enviament inclou dos intents, rebràs un altre SMS per a informar-te d’un segon intent d’entrega al teu domicili en un termini de 24 hores.
Si finalment no fora possible fer l’entrega al teu domicili, rebràs un SMS amb les dades de l’oficina de Correos a la qual podràs arreplegar-lo. Recorda que disposaràs d’un termini de 15 dies i que estarà disponible a partir de l’endemà a la recepció de l’SMS.
Només t’has d’acostar amb el DNI a l’oficina de Correos que t’indiquem i t’entregarem l’enviament. En el cas que no pugues arreplegar-lo personalment, has d’omplir una autorització i indicar-hi qui vols que arreplegue l’enviament en nom teu. La persona que autoritzes ha de presentar tant el seu DNI com una fotocòpia del teu.
Pots fer l’autorització pel teu compte o omplir el model que posem a la teua disposició.
Significa que el teu enviament ha arribat a Correos i que estarà a la teua disposició en 24 i 48 hores a l’oficina seleccionada, segons els terminis del producte.
Quan l’enviament arribe a l’oficina de Correos, rebràs un segon SMS amb un enllaç al nostre cercador, on podràs consultar-ne l’horari i la ubicació.
Si no has pogut arreplegar l’enviament, t’enviarem un recordatori quan queden 10 i 5 dies de termini amb totes les dades necessàries per a poder-lo retirar.
Només t’has d’acostar amb el DNI a l’oficina de Correos que t’indiquem i t’entregarem l’enviament. En el cas que no pugues arreplegar-lo personalment, has d’omplir una autorització i indicar-hi qui vols que arreplegue l’enviament en nom teu. La persona que autoritzes ha de presentar tant el seu DNI com una fotocòpia del teu.
Pots fer l’autorització pel teu compte o omplir el model que posem a la teua disposició.