Quan compres en línia pots rebre els teus enviaments:
En botigues amb opció de CityPaq: seleccionant directament CityPaq com a modalitat d’entrega. És la forma més senzilla, ja que podràs elegir esta opció per a arreplegar les teues compres sense necessitat de registrar-te.
En línia posant eixes mateixes dades com a Destinatari i com a Adreça, i tria sempre lliurament a domicili.
Seguix les teues compres. Una vegada tinguem el teu paquet, t’informarem en tot moment i podràs fer-ne el seguiment a través del web i l’app de Correos.
Accedix a l’app de Correos: Una vegada ací selecciona Realitzar un enviament. En primer lloc, has d' establir les mesures i pes del teu enviament. D’esta manera, et podrem assignar un espai conforme a la mida del teu enviament a la taquilla seleccionada abans. Per a determinar correctament les mesures, no oblides embalar abans el paquet , et mostrarem objectes de referència per orientar-te sobre cada mida.
A continuació, introduïx les dades del remitent i les dades de contacte. Selecciona depositar a Citypaq i localitza la teua taquilla Citypaq més pròxima. Després, introduïx les dades del destinatari. Després d’això, es mostra un resum del teu enviament. En l'apartat següent: Tria un tipus de lliurament. Per a Citypaq només està disponible el lliurament amb Paq.
Finalment, fas el pagament i se’t proporciona un codi de Citypaq que estarà actiu durant 24 hores.
Apropa't al CityPaq i deposita el teu enviament. Passa el codi del mòbil pel lector de la taquilla o introduïx-lo de manera manual. S’obrirà la porta corresponent i podràs deixar-hi el paquet. Així el carter l’arreplegue, nosaltres t’avisarem.
Recorda que no cal que escrigues l’adreça del destinatari al paquet, ja ho has fet al web. És el carter el qui s’encarrega d’etiquetar-lo correctament en arreplegar-lo. Al seu torn, és important que el paquet estiga degudament embalat per a l’enviament.
Pots enviar a qualsevol punt de la Península, les Balears i les Canàries (les taquilles de CityPaq de les Canàries no admeten enviaments que continguen mercaderies subjectes a tractaments o pagament d’imports duaners). Ceuta i Melilla en queden excloses per l’existència de tràmits duaners.
Sol·licita a la botiga en línia fer la devolució per Correos. La botiga on vas fer la teua compra et proporcionarà un codi de devolució vàlid, sempre que tinga contracte amb Correos.
Accedix a l’app de Correos, secció Citypaq , i entra en Devolucions. Fes clic a Iniciar devolució i indica la taquilla on vols deixar el paquet que s’ha de retornar. Introduïx el codi de devolució facilitat per la botiga. També pots fer-ho directament des de la pròpia taquilla, depositant el teu enviament després d’introduir el codi d’enviament o referència a la taquilla.
Selecciona la mida del paquet, de manera que et podrem assignar un espai conforme a la mida de la devolució a la taquilla seleccionada abans. Per a determinar correctament les mesures, no oblides embalar abans el paquet, et mostrarem objectes de referència per a orientar-te sobre cada mida.
Si ho preferixes, pot fer les devolucions amb CityPaq com a usuari registrat al web o l’app de CityPaq. Addicionalment, podràs fer el seguiment de la devolució, així com disposar del codi d’obertura del buit seleccionat.
Versió 4.0 (20/12/2022)
Les presents Condicions Particulars regulen la prestació del servei Citypaq per part de la SOCIEDAD ESTATAL CORREOS Y TELÉGRAFOS, SA, SME.
El servei Citypaq es presta mitjançant diferents modalitats de lliurament. Estes modalitats de lliurament poden ser el lliurament a les denominades taquilles intel·ligents Citypaq (taquilles Citypaq).
CORREOS es reserva la facultat de modificar les presents CONDICIONS PARTICULARS D’ÚS DEL SERVEI CITYPAQ. La versió vigent de les Condicions Particulars assenyalades serà la que es trobe publicada en cada moment a l'APP de Correos. L'ús per l’usuari del servei Citypaq implica que accepta les Condicions Particulars vigents en cada moment.
1. Registre per a l’ús de Citypaq:
El servei Citypaq no requerix que l’usuari es registre en el servei. No obstant això, Correos proporciona l’opció de registre en la seua App en l’opció de Citypaq on es podrà consultar la situació d’enviaments, devolucions, associar taquilles a favorits.
2. Condicions d’ús de Citypaq, el transport del qual l'opera íntegrament CORREOS.
En este epígraf es regulen les condicions d’ús del servei Citypaq per als enviaments el transport dels quals el contracta l’usuari (o el destinatari) mitjançant qualsevol plataforma de comerç electrònic (d’ara endavant, el "remitent de l’enviament"), la qual, al seu torn, utilitza CORREOS com a transportista.
CORREOS no cobrarà cap quantitat a l'usuari/destinatari per l’ús del servei Citypaq.
2.1) Modalitats de lliurament:
2.1.1 Compres realitzades en BOTIGUES ASSOCIADES a Citypaq.
En realitzar una compra a qualsevol botiga associada al servei Citypaq, el comprador seleccionarà esta opció des de la pàgina web de la botiga en línia i introduirà el seu usuari de Citypaq, que li mostrarà el llistat de taquilles favorites, i podrà seleccionar la taquilla on vulga rebre l’enviament.
2.1.2 Només per a aquelles taquilles d’accés restringit i que estiguen davall el servei Citypaq rènting, sempre que es realitzen enviaments des de comerços no associats. Necessitaran la utilització del que es denomina Adreça de compres en Línia.
L’usuari ha d’utilitzar la denominada com a “Adreça de Compres en Línia” indicada al web de Citypaq o a l’aplicació mòbil Citypaq. . L’esmentada Adreça de Compres en Línia s’ha d’introduir en el camp que habilita cada botiga en línia per a omplir l’adreça d’enviament del producte comprat per l’usuari. Per a este servei, l’usuari no podrà optar per contractar cap servei ni segur opcional addicional.
En botigues associades, i a més, amb el servei Citypaq rènting pots comprar en totes les que es troben dins de la Unió Europea, llevat de les que pertanguen a territoris amb règim fiscal diferent de l’IVA.
Entre estes excepcions hi ha també Ceuta, Melilla i les Canàries, ateses les necessitats de tràmits duaners.
És l’adreça que et facilitarem per poder comprar en línia a qualsevol de les botigues no associades, sempre que es trobe dins dels territoris permesos i només disponible per al servei de Citypaq rènting.
Una vegada registrat en el servei, a la secció de “Favorits” apareixerà una “Adreça de compres en línia” per a cada taquilla que tingues inclosa.
En el procés de compra de les botigues en línia utilitza esta adreça com si es tractara de la del teu domicili, posant les dades que et facilitem.