Citypaq

Esperar és cosa de paquets, ara ells t’esperen a tu CityPaq és la solució ràpida i senzilla de Correos per a arreplegar, enviar o retornar els teus paquets a través de les nostres taquilles intel·ligents. Les pots trobar a prop del teu domicili, de la faena o en llocs de trànsit com supermercats, gasolineres o centres comercials. Les teues compres en línia on i quan vullgues. REGISTRA-T’HI ACCEDIR
Citypaq REGISTRA-T’HI
Envia, rep i retorna paquets: quan i on vullgues. Sense horaris ni complicacions.
Arreplega’ls quan pugues: els teus paquets t’esperaran fins que pugues anar a arreplegar-los.
En qualsevol part: i encara que no hi estigues. Consulta l’estat dels paquets a la teua taquilla CityPaq.

Taquilles intel·ligents de Correos a tot arreu.

Sabem que no sempre pots estar en el moment i el lloc d’entrega d’un paquet. Situades per tota la ciutat, les taquilles CityPaq estan disponibles a qualsevol hora del dia, no hi ha comanda que se’ls resistisca.

Disponible en nombroses botigues en línia

Cada vegada més comerços oferixen l’opció CityPaq com a punt de recollida, rep a qualsevol zona del país. Tu només has d’elegir el teu CityPaq més pròxim i esperar l’avís que el paquet està llest per a arreplegar-lo.

Envia, rep i retorna quan vulgues

Des de qualsevol taquilla CityPaq podràs fer els teus propis enviaments de la manera més còmoda i senzilla, sense esperar a casa! Siga quan siga, sempre serà a temps.

La teua solució favorita

Si la botiga en línia no et dona l’opció de rebre en CityPaq, afig com a favorita la taquilla en la qual vullgues rebre el paquet, selecciona Adreça de compres en línia i escriu l’adreça que et donem en comptes de la de casa teua. Nosaltres ho portarem a la teua taquilla CityPaq.

Localitza el teu Citypaq

Descàrrega ja l’app de CityPaq

Com les claus de la teua taquilla, però digital. Segueix la pista del teu paquet sense amoïnar-te per res, nosaltres t’avisem quan estiga a punt per recollir.

Com s’utilitza CityPaq

Registra’t a CityPaq a través del web o baixant l’app. 
Associa un CityPaq en llocs públics a través del mapa o indicant el codi de dispositiu si es tracta d’una ubicació privada.
Rep un avís al mòbil mitjançant un SMS o correu electrònic quan el paquet estiga disponible i llest per a arreplegar-lo.
Arreplega el paquet quan més et convinga.

Informació del producte

Com rebre

Quan compres per internet pots rebre els teus enviaments a CityPaq de dos formes diferents:

  • En botigues amb opció de CityPaq: seleccionant directament CityPaq com a modalitat d’entrega. És la forma més senzilla, ja que podràs elegir esta opció per a arreplegar les teues compres sense necessitat de registrar-te.
  • En altres botigues en línia: utilitzant l’adreça de compres en línia. Per a obtindre-la, accedix a la secció Favorits. La trobaràs a l’apartat Utilitza este CityPaq per a rebre la meua compra de cada un dels teus dispositius. Per a esta modalitat, prèviament t’has de registrar al web o app i haver seleccionat un CityPaq favorit.
    L’ID és un identificador de 8 caràcters que identifica cada usuari i el dispositiu on vol rebre les seues compres. Per tant, cada CityPaq té assignada una adreça de compres en línia diferent.
    En el procés de compra de la botiga, utilitza esta adreça de compres en línia posant eixes mateixes dades com a destinatari i com a adreça, i tria sempre entrega al domicili.

Seguix les teues compres. Una vegada tinguem el teu paquet, t’informarem en tot moment i podràs fer-ne el seguiment a través del web i l’app, des de la secció Els meus Paqs.

Arreplega les teues compres. T’enviarem un avís amb un codi d’obertura per SMS i correu electrònic quan les teues compres arriben al teu CityPaq. Si tens baixada l’app, rebràs també una notificació amb el codi d’obertura.

Com enviar

Accedix a CityPaq i entra a la teua Àrea d’usuari: una vegada ací selecciona Envia. Tria l’opció que preferisques a Quin tipus d’enviament vols fer?, elegix la taquilla on vullgues depositar el paquet i introduïx la referència de l’enviament.

Completa les teues dades i les del destinatari i selecciona la mida del paquet. D’esta manera, et podrem assignar un espai conforme a la mida del teu enviament a la taquilla prèviament seleccionada. Per a determinar correctament les mesures, no oblides embalar abans el paquet, et mostrarem objectes de referència per a orientar-te sobre cada mida.

Fes el pagament. Rebràs un correu electrònic amb el codi d’obertura del compartiment on deixar el paquet. Este codi el tindràs disponible també a l’app, a la secció Els meus Paqs.

Acosta’t al CityPaq i deposita l’enviament. Passa el codi del mòbil pel lector de la taquilla o introduïx-lo de manera manual. S’obrirà la porta corresponent i podràs deixar-hi el paquet. Així el carter l’arreplegue, nosaltres t’avisarem.

Recorda que no cal que escrigues l’adreça del destinatari al paquet, ja ho has fet al web. És el carter el qui s’encarrega d’etiquetar-lo correctament en arreplegar-lo. Al seu torn, és important que el paquet estiga degudament embalat per a l’enviament.

Pots enviar a qualsevol punt de la Península, les Balears i les Canàries (les taquilles de CityPaq de les Canàries no admeten enviaments que continguen mercaderies subjectes a tractaments o pagament d’imports duaners). Ceuta i Melilla en queden excloses per l’existència de tràmits duaners.

Com retornar

Sol·licitaa la botiga en línia fer ladevolució per Correos. La botiga on vas fer la teua compra et proporcionarà un codi de devolució vàlid, sempre que tinga contracte amb Correos.

Accedix a CityPaq.es i entra a Devolucions. Fes clic a Iniciar devolució i indica la taquilla on vols deixar el paquet que s’ha de retornar. Introduïx el codi de devolució facilitat per la botiga.

Selecciona la mida del paquet, d’esta manera, et podrem assignar un espai conforme a la mida de la devolució a la taquilla seleccionada anteriorment. Per a determinar correctament les mesures, no oblides embalar abans el paquet, et mostrarem objectes de referència per a orientar-te sobre cada mida. Et proporcionarem el codi d’obertura de l’espai on deixar el paquet.

Acosta’t al teu CityPaq i deposita'l. Introduïx el codi d’obertura de manera manual a la pantalla de la taquilla; s’obrirà l’espai assignat on podràs deixar el paquet. Llestos! La teua devolució ja estarà en marxa!

Si ho preferixes, pot fer les devolucions amb CityPaq com a usuari registrat al web o l’app de CityPaq. Addicionalment, podràs fer el seguiment de la devolució, així com disposar del codi d’obertura del buit seleccionat.

RETORNA EL MEU PAQUET

Condicions d’ús del servei de Citypaq

Versió 2.0 (25.09.2019)

Les presents Condicions Particulars regulen la prestació del servei Citypaq per part de la SOCIEDAD ESTATAL CORREOS Y TELÉGRAFOS, SA, SME.

El servei Citypaq es presta mitjançant diferents modalitats de lliurament. Estes modalitats de lliurament poden ser el lliurament a les denominades taquilles intel·ligents Citypaq (taquilles Citypaq),  o bé en el denominat Citypaq Garaje,  el qual es realitza al garatge particular  designat per l’usuari. Per a gaudir d'este servei, cal que l'usuari dispose prèviament de la taquilla “HOMYHUB Garaje” instal·lada al garatge del lliurament (per a més informació, vegeu l’enllaç https://homyhub.com/es/.

CORREOS es reserva la facultat de modificar les presents CONDICIONS PARTICULARS D’ÚS DEL SERVEI CITYPAQ. La versió vigent de les Condicions Particulars assenyalades serà la que es trobe publicada en cada moment a www.citypaq.es. L'ús per l’usuari del servei Citypaq implica que accepta les Condicions Particulars vigents en cada moment.

 

1. Registre per a l’ús de Citypaq

El servei Citypaq requerix que l’usuari es registre en el servei una única vegada. L’accés al servei, el qual permetrà a l’usuari utilitzar les taquilles Citypaq com a punt de recollida i admissió de paqueteria, requerirà la identificació prèvia, per a la qual cosa haurà de facilitar el nom d’usuari i la contrasenya registrats en donar-se d’alta.

 

Per a la modalitat de lliurament en garatge s’haurà d’acollir al servei de Citypaq Garaje (lliurament en garatges privats). En esta modalitat de lliurament, l’usuari haurà de registrar-se prèviament com a usuari de Citypaq (www.citypaq.es) i, posteriorment, dur a terme tots els passos necessaris per a disposar d’una taquilla HOMYHUB instal·lada correctament en un garatge. Una vegada instal·lada la taquilla HOMYHUB, ha d’activar el servei “Lliurament Segur” mitjançant l’aplicació mòbil HOMYHUB o accedint a la pàgina web www.homyhub.com, on ha d'habilitar el Lliurament Segur en la secció de Serveis  indicant l’usuari de Citypaq amb el qual es va registrar inicialment.

 

2. Condicions d’ús de Citypaq, el transport del qual l'opera íntegrament CORREOS

En este epígraf es regulen les condicions d’ús del servei Citypaq per als enviaments el transport dels quals el contracta l’usuari (o el destinatari) mitjançant qualsevol  plataforma de comerç electrònic (d’ara endavant, el "remitent de l’enviament"), la qual, al seu torn, utilitza CORREOS com a transportista.

CORREOS no cobrarà cap quantitat a  l'usuari/destinatari per l’ús del servei Citypaq.

 

2.1) La sol·licitud de lliurament d’enviaments mitjançant Citypaq es realitzara previ registre de l’usuari a www.citypaq.es, segons es tracte de compres en botigues associades o no associades:

2.1.1 Compres realitzades en BOTIGUES ASSOCIADES a Citypaq

En realitzar una compra a qualsevol botiga associada al servei Citypaq, el comprador seleccionarà esta opció des de la pàgina web de la botiga en línia i introduirà el seu usuari de Citypaq, que li mostrarà el llistat de taquilles favorites, i podrà seleccionar la taquilla on vullga rebre l’enviament.

2.1.2 Compres realitzades en BOTIGUES NO ASSOCIADES mitjançant la utilització del que es denomina Adreça de Compres en Línia

L’usuari ha d’utilitzar la denominada com a “Adreça de Compres en Línia” indicada al web de Citypaq o a l’aplicació mòbil Citypaq. . L’esmentada Adreça de Compres en Línia s’ha d’introduir en el camp que habilita cada botiga en línia per a omplir l’adreça d’enviament del producte comprat per l’usuari. Per a este servei, l’usuari no podrà optar per contractar cap servei ni segur opcional addicional.

Per a la modalitat de lliurament en taquilla Citypaq, CORREOS  comunicarà l’usuari, mitjançant SMS, correu electrònic o notificació     automàtica al número de mòbil indicat per l’usuari, el lliurament de l’enviament a la taquilla seleccionada per l’usuari i el codi d’obertura del buit de la taquilla Citypaq, on l’enviament romandrà disponible per a la seua retirada fins a 5 dies naturals des de l’esmentada comunicació. Una vegada transcorregut este termini sense que l’usuari/destinatari haja retirat l’enviament de la taquilla seleccionada, l’enviament passarà a estar a disposició de l’usuari (destinatari de l’enviament) a l’Oficina de CORREOS de referència en funció de l'adreça de la taquilla seleccionada, on romandrà durant 15 dies naturals comptats des del dia de recepció de l’enviament a l’esmentada oficina (CORREOS informarà l’usuari de l'adreça on es troba l’oficina de referència per a recollir l’enviament). Transcorregut este termini sense que l’usuari haja recollit l’enviament,  es tornarà al remitent.

Per a la modalitat de lliurament en garatge, CORREOS comunicarà mitjançant SMS o correu electrònic, el lliurament de l’enviament al garatge particular de l’usuari.

 

2.2) L’usuari que utilitze el lliurament dels seus enviaments a Citypaq, ha de tindre en compte el següent:

2.2.1 CORREOS es compromet a lliurar els enviaments en els terminis acordats en les condicions de transport associades al producte de paqueteria contractat per l’usuari amb la plataforma de comerç electrònic (el remitent). La prestació del servei de lliurament a Citypaq en cap cas no interromprà els terminis de què dispose l’usuari a l'efecte de qualsevol reclamació que, si escau, volguera interposar amb motiu de la compra realitzada.

2.2.2 El servei Citypaq no admetrà enviaments que requerisquen realitzar pagaments o tràmits (compromisos adquirits amb el venedor, contra reembossament, pagaments associats, obligacions duaneres, etc.).  En el cas que els enviaments no complisquen els requisits exigits, estos seran refusats i es tornaran al remitent.

2.2.3 CORREOS tornarà al remitent qualsevol enviament que pretenga ser lliurat en mal estat o deteriorat visiblement des de l’exterior. CORREOS es reserva el dret de fotografiar els enviaments que rep a la seua Adreça de Compra en Línia, a fi de poder acreditar-ne l'estat.

2.2.4 Si l'enviament excedira les mesures permeses per a la modalitat de lliurament en taquilla seleccionada, passarà a estar a disposició de l’usuari (destinatari) a l’Oficina de CORREOS de referència de l'adreça de la taquilla seleccionada, on romandrà durant 15 dies naturals comptats des del dia de recepció de l’enviament a l’esmentada oficina (CORREOS informarà l’usuari de l'adreça on es trobe l’oficina de referència per a recollir l’enviament). Transcorregut este termini, si la recollida no ha sigut efectiva pel destinatari, es tornarà l’enviament al remitent.

2.2.5 En la modalitat de lliurament en taquilla Citypaq el pes màxim per a l’admissió o lliurament  és de 30 kg. Les dimensions màximes que han de complir els enviaments per a poder realitzar l’admissió o lliurament dependran del tipus de taquilla (xicoteta o gran):

Per a taquilles Citypaq xicotetes (alt x ample x profund) = 60 cm. X 49 cm. X 40 cm.

Per a taquilles Citypaq xicotetes (alt x ample x profund) = 74 cm. X 42 cm. X 60 cm.

2.2.6 Modalitat de lliurament en garatge particular: El pes màxim per al lliurament en Citypaq Garaje és de 30 kg. Les dimensions màximes que han de complir els enviaments per a poder realitzar-ne el lliurament seran de: LLARG + ALT + AMPLE no superior a 210 cm o 270 cm sempre que la més gran d’ella no supere els 170 cm.

2.2.7 La responsabilitat de CORREOS amb el remitent de l’enviament es regix per la Llei de contracte de transport terrestre de mercaderies (LCTTM), per la qual cosa el destinatari ha de manifestar per escrit les seues reserves descrivint de forma general la pèrdua o avaria en el moment de la recollida de l’enviament a Citypaq i posar-ho en coneixement de CORREOS a través de la pàgina web www.citypaq.es o cridant al telèfon d’Atenció al Client disposat a este efecte.

En el cas d’avaries i pèrdues no manifestes, les reserves s’han de formular dins dels set (7) dies naturals següents al lliurament.

El retard tan sols podrà donar lloc a indemnització quan s’hagen adreçat reserves escrites al portador en el termini de vint-i-un (21) dies naturals des de l’endemà del dia de lliurament de les mercaderies al destinatari.

2.2.8 En el cas de reclamació per part de l’usuari, CORREOS es reserva el dret a recuperar l’enviament per a la seua inspecció i valoració, per la qual cosa l’usuari ha de tindre a la seua disposició la mercaderia malmesa fins a la completa resolució de la reclamació.

2.2.9 En els supòsits en què l’usuari/destinatari seleccione la modalitat de lliurament en garatge (Citypaq Garaje), este serà l’únic responsable de l'estat correcte i adequat del garatge on s’ha de lliurar la comanda, i haurà d'haver habilitat la senyalística proveïda per HOMYHUB per a indicar el lloc de lliurament concret dins del seu garatge. Serà obligació de l’usuari/destinatari vetlar pel bon ús i cura del servei, i permetrà l’accés al personal de CORREOS deshabilitant el sistema de seguretat d’alarma, si escau, i assegurant que animals domèstics o mascotes no tinguen accés al garatge en el moment del lliurament de l’enviament, de manera que la seguretat i integritat dels operaris de CORREOS es trobe assegurada.

2.2.10 Terminis: El còmput dels terminis que garantix CORREOS en la prestació del servei Citypaq Garaje començarà a comptar des que l’enviament s'admeta en la xarxa de CORREOS per al seu depòsit al garatge particular de l’usuari.

En cas d’error o incidència quant al funcionament  de la taquilla HOMYHUB, l’usuari podrà posar-se en contacte amb HOMYHUB a través del Telèfon d’Atenció al Client o la seua app i pàgina web www.homyhub.com

 

3. Condicions d’ús de Citypaq per al lliurament d’enviaments no operats per Correos

En este punt s’enquadren els enviaments el transport dels quals el contracta directament l’usuari amb la plataforma de comerç electrònic (d’ara endavant, el remitent de l’enviament), sense que CORREOS intervinga en cap fase del transport, ni en el lliurament de l’enviament. CORREOS es limita únicament a cedir un espai a la taquilla intel·ligent Citypaq a l’operador tercer, de manera que cal que este tinga subscrit un acord comercial amb CORREOS per a la cessió de l’ús de taquilles intel·ligents Citypaq.

En qualsevol cas, en esta operativa el responsable del transport de l’enviament des del remitent fins al seu lliurament efectiu a l’usuari/destinatari serà sempre el tercer operador (el transportista).

Per a este servei, l’usuari ha d'utilitzar l'Adreça de Compra en Línia com a mecanisme per al lliurament de l’enviament a la taquilla Citypaq triada.

3.1 La modalitat de lliurament dels enviaments regulats en este punt es durà a terme en tot el procés per part d’un operador tercer (transportistes tercers) en l'Adreça de Compra en Línia, corresponent a una taquilla Citypaq designada per l’usuari.

3.2 El transportista que realitze l’enviament de la mercaderia contractat per la botiga en línia remitent serà responsable de realitzar la reserva del buit (d’ara endavant “calaixos”) a la taquilla Citypaq, per al seu lliurament posterior i posada a disposició de l’usuari. CORREOS no garantirà a l’usuari de Citypaq la disponibilitat de calaixos quan el transportista realitze la reserva per al seu lliurament a la taquilla designada per l’usuari mitjançant l'Adreça de Compra en Línia.

3.3 La gestió d’incidències en relació amb la no disponibilitat de calaixos a la taquilla designada en el moment de la reserva per part del transportista tercer serà responsabilitat del mateix transportista, qui habilitarà els mecanismes que considere oportú tant per a informar de la situació com per a garantir la posada a disposició de l’enviament a l’usuari Citypaq.

3.4 Tenint en compte l’anterior, CORREOS s’eximix davant de l’usuari de qualsevol responsabilitat quant al compliment dels terminis de lliurament compromesos per la no disponibilitat de buits conformes al tipus de mercaderia per lliurar a la taquilla seleccionada, de manera que és responsabilitat del transportista que en realitza el lliurament.

3.5 CORREOS comunicarà a l’usuari, mitjançant SMS, correu electrònic o notificació automàtica, el lliurament de l’enviament a la taquilla seleccionada per l’usuari, així com el codi d’obertura del calaix de la taquilla corresponent, on l’enviament romandrà disponible per a la seua retirada fins a 120 hores des del seu lliurament per l’operador tercer. Una vegada transcorregut este termini, CORREOS procedirà a comunicar al transportista la no retirada de l’enviament ubicat allà perquè en procedisca a la retirada, de manera que no són responsabilitat de CORREOS les condicions de tractament després de la retirada de la mercaderia de la taquilla sinó del transportista contractat per a realitzar el lliurament per part del remitent.

3.6 El transportista tindrà la potestat de posar-se en contacte amb l’usuari Citypaq pels mitjans que articule, per a informar-lo complementàriament sobre el lliurament de l’enviament a la taquilla, el codi d’obertura del buit a la taquilla seleccionada, la retirada de la mercaderia per part de l’usuari Citypaq i de la possible caducitat de l’enviament entregat i no recollit o qualsevol altra operació relacionada amb el lliurament en taquilles Citypaq.

3.7 La responsabilitat de CORREOS se circumscriu únicament i exclusivament davant el transportista i quant a informar-li sobre la disponibilitat de calaixos a les taquilles Citypaq, així com al seu estat i funcionament correctes des del lliurament de l’enviament a la taquilla fins a l’obertura per l’usuari per a la seua retirada.

 

4. Enviaments des de taquilles intel·ligents Citypaq

L’usuari registrat en Citypaq podrà utilitzar les taquilles Citypaq per als seus enviaments contractats prèviament amb els productes Paq Premium o Paq Estándar. La contractació dels productes Paq Premium o Paq Estándar es podrà fer a través del web www.citypaq.es o a través de l’aplicació mòbil Citypaq. Les condicions contractuals dels productes esmentats es poden consultar a www.correos.es.

Una vegada contractat l’enviament segons qualsevol de les modalitats anteriors, CORREOS comunicarà, mitjançant SMS, correu electrònic o notificació automàtica, la taquilla assignada i el codi d’obertura del buit assignat, a fi que l’usuari de Citypaq puga utilitzar la taquilla seleccionada depositant l’enviament en el termini indicat per CORREOS per a la seua admissió posterior.

En qualsevol cas, l’enviament ha d’estar embalat degudament i complir les condicions del servei de paqueteria contractat. La verificació d’estes obligacions de l’usuari es durà a terme en el moment de l’ADMISSIÓ per CORREOS, el qual serà el mateix moment de la seua retirada de la taquilla pel personal de CORREOS.

CORREOS comunicarà a l’usuari l’admissió i curs de l’enviament, mitjançant SMS, correu electrònic o notificació automàtica.

Estos enviaments seran facturats d'acord amb les tarifes del servei de paqueteria contractat i en funció de la mida de la taquilla sol·licitada, les característiques de la qual s’especifiquen ací.

El servei d’admissió a Citypaq serà exclusivament per a enviaments amb destinació nacional, excepte Ceuta i Melilla.

Les reclamacions es limitaran a una per enviament i la seua liquidació es considerarà definitiva per totes les pèrdues i danys ocasionats en relació amb este des de l’admissió de l’enviament per part de CORREOS. L’Usuari garantix que el contingut de l’enviament és acceptable per al seu transport per CORRREOS d’acord amb l’específicament disposat en les condicions contractuals ja referenciades anteriorment, així com que l’enviament està correctament identificat amb l'Adreça de Compra, adreçat (Codi Postal inclòs) i condicionat per a poder efectuar-ne un transport segur amb una cura raonable en la seua manipulació, i assumix directament les responsabilitats que pogueren derivar-se del seu incompliment.

 

5. Miscel·lània

5.1 Exclusions: L'Adreça de Compra en Línia a què aplica el servei Citypaq només serà vàlida per a compres realitzades a qualsevol país de la UE, tret de territoris amb diferent règim fiscal que l'IVA, i s'exclouen, entre d'altres, el servei per a les realitzades a Ceuta i Melilla. Estos enviaments seran refusats i es tornaran al remitent.

5.2 Exclusió de mercaderies: L’usuari/destinatari no utilitzarà el servei Citypaq per a rebre enviaments que no estiguen embalats i etiquetats degudament o que es troben dins dels classificats com a substàncies tòxiques, mercaderies perilloses, articles prohibits o restringits, segons la normativa postal (Llei 43/2010, RD 1829/1999, Conveni UPU), les Instruccions Tècniques per al transport sense riscos de mercaderies perilloses per via aèria OACI (Conveni de Chicago sobre aviació civil), Reglament sobre mercaderies perilloses de l’Associació Internacional de Transport Aeri (IATA) i el Conveni europeu sobre transport internacional de mercaderies perilloses per carretera (ADR).

L’usuari/destinatari mantindrà indemne a CORREOS de qualsevol dany, reclamació o sanció que es puga derivar en cas d’incompliment per este de les obligacions contingudes en este punt o en la normativa que resulte d’aplicació.

5.3 Dret de desistiment: L’usuari de Citypaq podrà donar-se de baixa del servei Citypaq a través del web www.citypaq.es o l’aplicació mòbil Citypaq, en què disposa d’una forma de baixa del servei. Després d'omplir el formulari, el compte d’usuari a Citypaq quedarà definitivament eliminat i tota la informació d'esta, així com els seus enviaments, recepcions i informació personal.

5.4 Legislació i jurisdicció: La legislació d'aplicació serà l’espanyola, i la jurisdicció competent la que corresponga a la capital de província del domicili facilitat per l’usuari en donar-se d’alta.

Encara tens dubtes sobre CityPaq?

915 197 197

De dilluns a divendres de 8.00 a 20.00 h i dissabtes de 9.00 a 13.00 h (llevat de dies festius).

Formulari de contacte

Escriu-nos i et contestarem en un termini de 24 h

Preguntes freqüents

Com em registre?

Descarregant l’app de Correos podràs registrar-te per a accedir al servei Citypaq.

Com m’associe un Citypaq?

Per a associar un Citypaq públic, només has de localitzar-lo al mapa de l'app de Correos, seleccionar-lo i afegir-lo als teus favorits

Per a associar una taquilla Citypaq privat has d’introduir-ne el codi a la secció “Favorits”. El codi es troba a la part central de la pantalla del terminal.

Com viatja el meu paquet si no hi pose el meu nom com a destinatari?

Cada un dels teus terminals associats porta incorporat un codi ID que t’identifica tant a tu com al dispositiu, la qual cosa ens permet saber on fer l’entrega i la persona que la recollirà.

Eixe codi alfabètic és únic i diferent per a cada dispositiu associat.

Com puc saber on hi ha una taquilla Citypaq?

Consultant el localitzador de Citypaq al web y a l'app de Correos podràs veure en un mapa la ubicació de totes les nostres taquilles.

On trobe el codi identificador del meu Citypaq?

A la part central de la pantalla de la taquilla.

I què passa si he tancat la porta i m’he deixat algun objecte personal dins?

Podràs tornar a obrir el calaix del dispositiu durant un període de 5 minuts i utilitzar el mateix codi.

Quants dies com a màxim podrà estar el meu enviament dins de Citypaq?

T’avisarem per SMS, correu electrònic o notificació automàtica quan el teu enviament estiga disponible a la taquilla Citypaq que hages triat i disposaràs de 5 dies naturals per a recollir-lo. Quan falten dos dies per a finalitzar el termini de recollida, t’enviarem un recordatori.

Si l’enviament ha caducat, t’enviarem un SMS, un correu electrònic i una notificació automàtica per a informar-te que podràs recollir-lo durant un termini de 15 dies a l’oficina més pròxima a la taquilla.

Com envie un paquet des de Citypaq?

Selecciona l’opció “Enviar”, introduïx les teues dades i els del destinatari i indica’ns les dimensions del paquet, t’enviarem un correu electrònic amb el codi d’obertura del Citypaq on podràs depositar-lo. També podràs consultar este codi a l’app, a la secció “Els meus Paqs”.

Passa el codi del mòbil pel lector de la màquina o introduïx-lo de manera manual, s’obrirà la porta corresponent i podràs deixar-hi el paquet. Una vegada l’haja recollit el carter, t’avisarem.

Recorda que no cal que escrigues l’adreça del destinatari al paquet, el carter s’encarregarà d’etiquetar-lo correctament en recollir-lo amb les dades que vas facilitar a través del web. Només t’has d’assegurar que el paquet estiga degudament embalat per a enviar-lo.

Des d’on puc enviar un paquet?

Des de qualsevol lloc i a qualsevol punt de la Península i Balears. Des de les Canàries només es podran realitzar enviaments interilles. Ceuta i Melilla en queden excloses per l’existència de tràmits duaners. 

Què és una botiga associada?

Són botigues en línia que estan associades al servici Citypaq i l’oferixen com una opció més d’enviament en el procés de compra. Simplement, has de seleccionar esta opció, introduir l’usuari del servici Citypaq i confirmar el dispositiu on vols rebre la comanda.

On puc comprar?

A més de les botigues associades, pots comprar en totes les que es troben dins de la Unió Europea, llevat de les que pertanguen a territoris amb règim fiscal diferent de l’IVA.

Entre estes excepcions hi ha també Ceuta, Melilla i les Canàries, ateses les necessitats de tràmits duaners.

Què és l’adreça de compra per internet?

És l’adreça que et facilitarem per a poder comprar en línia a qualsevol de les botigues no associades, sempre que es trobe dins dels territoris permesos.

Una vegada registrat en el servici, a la secció de “Favorits” apareixerà una “Adreça de compres per internet” per a cada terminal que tingues inclòs.

En el procés de compra de les botigues en línia utilitza esta adreça com si es tractara de la del teu domicili, posant les dades que et facilitem.

Què passa si tenia un compte en l’antiga app de Citypaq?

Pots transferir la informació del teu compte antic a Citypaq seguint estos passos:

En accedir a l’app de Correos, apareixerà una finestra informativa de Citypaq, en la qual has de prémer “vull veure-ho”. A continuació apareixerà la pregunta “Tens un compte a Citypaq?” En el cas que tingues compte i vullgues vincular-la, has d’assenyalar “Vincular compte Citypaq”.

Per a procedir a la vinculació, has d’introduir les teues dades d’accés a l’app de Correus. En el cas de modificar o afegir un correu electrònic, caldrà validar-lo. Finalment, has d’introduir les credencials amb què accedies a l’app de Citypaq. Una vegada introduïdes, s’eliminen la resta dels comptes associats i accedixes al servei Citypaq a través de l’app de Correos mitjançant les credencials introduïdes per a accedir a l’app de Correos.