Assegurances AXA

Allà on este Correos, AXA et protegix.

ET CRIDEM
Assegurances AXA ET CRIDEM

Aconseguix una Targeta Correos Prepago amb 30 € en contractar la teua assegurança

Promoció vàlida per a contractacions noves de cotxe, moto, llar, vida, decessos i salut que complisquen els requisits establits a les bases.

 

ET CRIDEM Consulta de bases legals

Tria l’assegurança dissenyada per a tu

Protegix la teua llar, el teu vehicle o als que més vols amb la confiança d’AXA i la proximitat de Correos. Què més pots demanar? Et garantim una oferta flexible i personalitzada per tindre cobertura quan més ho necessites, amb la tranquil·litat que això siga sinònim de sempre.

Com puc contractar l’assegurança?

Informa’t de la teua assegurança AXA amb Correos tant en línia com a la teua oficina de Correos més pròxima, sense paperassa i en pocs minuts. I comença a gaudir de tots els seus avantatges!

Online

Tria l’assegurança que necessites
Completa el formulari de contacte
"Et telefonem"
Un assessor et telefonarà i et guiarà pas a pas per contractar la teua assegurança

A l'oficina

Acudix a la teua oficina de Correos mediadora (localitza-la ací, assegurant-te que oferix Serveis AXA)
Informa’t amb un dels nostres agents
Rep tota la informació que necessites i contracta l’assegurança al moment

Correos i AXA, una aliança de confiança

ET CRIDEM

Tens dubtes? Te les resolem

Com localitze la meua oficina de Correos mediadora més pròxima?

Pots trobar la teua oficina mediadora de Correos i AXA més pròxima a través del nostre localitzador d'oficines. En el detall de l'oficina podràs identificar si l'oficina que has selecciona oferix "Serveis AXA".

Quines assegurances puc contractar a través de Correos i AXA?

Quina gran pregunta! I, com no podria ser d’una altra manera, tenim una gran resposta. Pots contractar assegurances de Vida, Decessos, Llar, Cotxe, Moto i Salut. Cadascun està dissenyat per a adaptar-se a les teues necessitats i oferir-te la protecció que busques.

Com puc contractar una assegurança?

Contractar una assegurança és molt ràpid, quasi tant com la velocitat de la llum. I, el millor, és personalitzat de la mà dels nostres equips.

Tens dues opcions:

  • Online: completa el formulari en esta pàgina i un assessor es posarà en contacte amb tu.
  • En oficina: visita la teua oficina de Correos més pròxima i sol·licita informació sobre les assegurances disponibles al nostre equip d'atenció al client.

Puc contractar més d’una assegurança?

Per descomptat! Pots contractar totes les assegurances que necessites. Els nostres assessors t’ajudaran a configurar les cobertures que millor s’adapten a la teua situació.

Quina documentació necessite per contractar una assegurança?

Pel que fa a la documentació, la cosa es posa seriosa però, amb tota la informació a la teua disposició és molt més senzill. Generalment, necessitaràs el DNI o el NIE i, en alguns casos, informació addicional segons el tipus d’assegurança. El nostre equip t’informarà dels requisits específics durant el procés de contractació.

Les assegurances tenen cobertura internacional?

Esta és una pregunta molt freqüent i molt important. La cobertura internacional depén del tipus d’assegurança. Per exemple, l’assegurança de  Vida pot oferir cobertura internacional segons les condicions contractades.

Per descomptat, pots consultar als nostres assessors per conéixer els detalls específics i totes les oportunitats amb què pots comptar.

Com puc gestionar les meues assegurances AXA una vegada contractades a través de Correos?

MyAXA serà el teu pròxim lloc de confiança! Pots gestionar les teues assegurances a través de MyAXA APP i WEB, així com accedir a l'atenció per canal telefònic Call Center 24x7

Des d’ací, podràs consultar les teues pòlisses, fer gestions i contactar amb Atenció al client.

En cas de tindre una urgència, com em puc posar en contacte amb AXA?

Telefonant als números d’atenció d’AXA.

Estos són els telèfons d'urgències 24h principals, inclòs el telèfon general d'atenció: 

  • Telèfon Atenció General AXA: 900 909 014 
  • Assistència a la carretera: 900 300 188
  • Assistència urgent a la llar: 900 908 832
  • Urgències mèdiques: 900 908 795

Com puc declarar un sinistre d’una pòlissa?

Si necessites declarar un sinistre, podràs fer-ho a través de l’APP o WEB d’AXA, o trucant al telèfon d’atenció Telèfon d’Atenció General AXA. 900 909 014.

A més, a la teua oficina de Correos mediadora també poden obrir un formulari perquè AXA contacte amb tu.

Quina informació necessite per declarar un sinistre?

Per declarar un sinistre, hauràs de tindre a mà la informació següent:

1. Número de pòlissa

2. Dades de l'assegurat

3. Data del sinistre

4. Descripció del que ha succeït o comentaris del client

Quins documents agiliten la tramitació d’un sinistre?

Adjuntar fotos, factures, DAA (declaració amistosa d'accident o part amistós) i qualsevol altra evidència agilita la resolució del sinistre.

Com em puc posar en contacte amb el servei de reclamacions d'AXA?

Des de Correos i AXA et volem ajudar a resoldre qualsevol incidència relacionada amb l’emissió i cobrament de pòlisses, el seguiment del teu sinistre o qualsevol altra gestió que necessites per estos canals prioritaris i donar-te una resposta àgil. Per això, tindràs a la teua disposició el lloc web següent per comunicar-te amb nosaltres: https://www.axa.es/quejas-y-reclamaciones