Allà on este Correos, AXA et protegix.
Promoció vàlida per a contractacions noves de cotxe, moto, llar, vida, decessos i salut que complisquen els requisits establits a les bases.
Protegix la teua llar, el teu vehicle o als que més vols amb la confiança d’AXA i la proximitat de Correos. Què més pots demanar? Et garantim una oferta flexible i personalitzada per tindre cobertura quan més ho necessites, amb la tranquil·litat que això siga sinònim de sempre.
Informa’t de la teua assegurança AXA amb Correos tant en línia com a la teua oficina de Correos més pròxima, sense paperassa i en pocs minuts. I comença a gaudir de tots els seus avantatges!
Contractar una assegurança és molt ràpid, quasi tant com la velocitat de la llum. I, el millor, és personalitzat de la mà dels nostres equips.
Tens dues opcions:
Esta és una pregunta molt freqüent i molt important. La cobertura internacional depén del tipus d’assegurança. Per exemple, l’assegurança de Vida pot oferir cobertura internacional segons les condicions contractades.
Per descomptat, pots consultar als nostres assessors per conéixer els detalls específics i totes les oportunitats amb què pots comptar.
MyAXA serà el teu pròxim lloc de confiança! Pots gestionar les teues assegurances a través de MyAXA APP i WEB, així com accedir a l'atenció per canal telefònic Call Center 24x7.
Des d’ací, podràs consultar les teues pòlisses, fer gestions i contactar amb Atenció al client.
Telefonant als números d’atenció d’AXA.
Estos són els telèfons d'urgències 24h principals, inclòs el telèfon general d'atenció:
Si necessites declarar un sinistre, podràs fer-ho a través de l’APP o WEB d’AXA, o trucant al telèfon d’atenció Telèfon d’Atenció General AXA. 900 909 014.
A més, a la teua oficina de Correos mediadora també poden obrir un formulari perquè AXA contacte amb tu.
Per declarar un sinistre, hauràs de tindre a mà la informació següent:
1. Número de pòlissa
2. Dades de l'assegurat
3. Data del sinistre
4. Descripció del que ha succeït o comentaris del client