ONLINE BIDALI

Bidali dokumentuak edozein gailuren bitartez, edonon zaudela, kasu guztietan legezko baliotasunarekin.

Burofaxa

Dokumentuak premiaz eta segurtasun osoz bidali

Eskutitza

Bidali eskutitz digitala, arrunta zein ziurtatua

Tarjeta Postal

Posta-txartel digitalak Internet bidez bidali

BIDALKETAK PRESTATU

Inprimatu etiketak eta ordaindu zure bidalketak Correos-en bulegora joan aurretik

PAQ 48

Entrega 24/48 orduren buruan, jatorriaren eta helmugaren arabera

Gutun ziurtatua

Egiaztatu jaso dela, sinadura bidez

Notificaciones Administrativas

Legezko jakinarazpenak egiteko zerbitzu aproposa

LAGUNDU AHAL DIZUGU

Aerograma

VUELOS HISTÓRICOS. Avión "Plus Ultra". Primera Travesía del Atlántico Sur (1926)

  • Jaulkipen-data: 30/06/1981
  • Balio izendatua:
  • Estanpazioa: Offset policolor
  • Inprimatzeko aplikazioa: Fábrica Nacional de Moneda y Timbre (FNMT)
  • Papera: Lito azul
  • Aerogramaren formatua: 167 x 93 mm.
  • Aerogramaren formatua tolestuta: 292 x 167 x 197 mm.
  • Zigiluaren formatua: 38 x 26 mm (horizontal)
  • Tirada: 800.000 (Con número de control de 6 cifras en el anverso)

Sello: Avión “Plus Ultra” en vuelo sobre el mar. Se trata de un hidroavión bimotor modelo Dornier Do J Wal, fabricado para el Ejército del Aire en la factoría de Cádiz (España) de Construcciones Aeronáuticas, S.A. (CASA), bajo licencia de la alemana Dornier Flugzeugwerke. Se conserva en el Complejo Museográfico Enrique Udaondo de Luján (Argentina).

Ilustración: Raid Palos de Moguer – Buenos Aires 1926. Ruta seguida por el “Plus Ultra” en su Raid por América del Sur tripulado por los pilotos españoles Ramón Franco Bahamonde (1896-1938) y Julio Ruiz de Alda Miqueleiz (1897-1936), el observador de la Armada Juan Manuel Durán (1899-1926) y el mecánico Pablo Rada Ustarroz (1903-1976). Partió del puerto de Palos de la Frontera (Huelva) el 22 de enero de 1926 y tras hacer escala en las Islas Canarias, en Porto Praia (Cabo Verde), en Fernando de Noronha, Pernambuco y Río de Janeiro (Brasil) y en Montevideo (Uruguay), llegó a Buenos Aires (Argentina) el 26 de febrero. Recorrió 10.270 km en 59 horas y 39 minutos de navegación.