Enviar online

Envía documentos dende calquera dispositivo e dende calquera lugar coa mesma validez legal.

Burofax

Enviar documentos de forma urxente e segura

Carta

Envía unha carta dixital, ordinaria ou certificada

Tarxeta Postal

Enviar postais dixitais a través da Internet

PREPARAR ENVÍOS

Imprime as túas etiquetas e paga os teus envíos antes de ir á túa oficina de Correos

Paq 48

Entrega en 24/48 horas, segundo orixe destino

Carta Certificada

Garante a recepción mediante sinatura

Notificacións administrativas

Servizo indicado para comunicacións legais

PODEMOS AXUDARTE

Aerograma

VUELOS HISTÓRICOS. Avión “Cuatro Vientos”. Travesía del Atlántico (1933)

  • Data de emisión: 29/06/1982
  • Valor facial:
  • Estampaxe: Offset policolor
  • Impresor: Fábrica Nacional de Moneda y Timbre (FNMT)
  • Papel: Lito azul
  • Formato do aerograma: 167 x 93 mm.
  • Formato do aerograma pregado: 292 x 167 x 197 mm.
  • Formato de selo: 38 x 26 mm (horizontal)
  • Tiraxe: 800.000 (Con número de control de 6 cifras en el anverso)

Sello: Avión “Cuatro Vientos” en vuelo. Se trata de un Breguet XIX GR (Gran Raid) Super Bidon, sesquiplano y monomotor, modificado para aumentar la capacidad del depósito de combustible. Fue construido en 1928 por Construcciones Aeronáuticas, S.A. en su factoría de Getafe (Madrid) con el nº 41 de fabricación y matrícula 12-71 del Ejército del Aire.

Ilustración: Vuelo España – Cuba – Méjico. Ruta seguida en su travesía del Atlántico por el “Cuatro Vientos”, pilotado por los aviadores militares españoles Mariano Barberán y Tros de Ilarduya (1895-1933) y Joaquín Collar Serra (1906-1933). Partieron del aeródromo de Sevilla (España) el 8 de junio de 1933 y llegaron a Camagüey (Cuba) el 11 del mismo mes, después de 39 horas de vuelo y de recorrer 7320 km con escalas en Madeira (Portugal), San Juan (Puerto Rico) y Guantánamo (Cuba). El 20 de junio salieron de La Habana (Cuba) rumbo a Ciudad de México a donde jamás llegaron.