Enviar online

Envía documentos dende calquera dispositivo e dende calquera lugar coa mesma validez legal.

Burofax

Enviar documentos de forma urxente e segura

Carta

Envía unha carta dixital, ordinaria ou certificada

Tarxeta Postal

Enviar postais dixitais a través da Internet

PREPARAR ENVÍOS

Imprime as túas etiquetas e paga os teus envíos antes de ir á túa oficina de Correos

Paq 48

Entrega en 24/48 horas, segundo orixe destino

Carta Certificada

Garante a recepción mediante sinatura

Notificacións administrativas

Servizo indicado para comunicacións legais

PODEMOS AXUDARTE

Aerograma

VUELOS HISTÓRICOS. Avión “Jesús del Gran Poder”. Raid por América del Sur (1929)

  • Data de emisión: 29/06/1982
  • Valor facial:
  • Estampaxe: Offset policolor
  • Impresor: Fábrica Nacional de Moneda y Timbre (FNMT)
  • Papel: Lito azul
  • Formato do aerograma: 167 x 93 mm.
  • Formato do aerograma pregado: 292 x 167 x 197 mm.
  • Formato de selo: 38 x 26 mm (horizontal)
  • Tiraxe: 800.000 (Con número de control de 6 cifras en el anverso)

Sello: Avión “Jesús del Gran Poder” en vuelo. Se trata de un Breguet XIX, biplano, biplaza y monomotor, decorado por Martínez de León y Juan Lafita con motivos típicos españoles. Fue construido en 1928 por Construcciones Aeronáuticas, S.A. en su factoría de Getafe (Madrid) con el nº 42 de fabricación y matrícula 12-72 del Ejército del Aire. Se conserva en el Museo Nacional de Aeronáutica y Astronáutica (Museo del Aire) de Madrid.

Ilustración: Vuelo Sevilla – La Habana. Ruta seguida por el “Jesús del Gran Poder” en su Raid por América del Sur pilotado por los aviadores militares españoles Ignacio Jiménez Martín (1898-1959) y Francisco Iglesias Frage (1900-1973). Partieron del aeródromo de Sevilla (España) el 24 de marzo de 1929 para volar sin escalas hasta Bahía (Brasil). A continuación siguieron ruta haciendo escala en Río de Janeiro (Brasil), Montevideo (Uruguay), Buenos Aires (Argentina), Santiago de Chile y Arica (Chile), Lima (Perú), Payta (Ecuador), Colón (Panamá), Managua (Nicaragua) y Guatemala hasta arribar a La Habana (Cuba) el 17 de mayo de 1929, después de volar 125 horas y 56 minutos y recorrer 22.000 km.