ONLINE BIDALI

Bidali dokumentuak edozein gailuren bitartez, edonon zaudela, kasu guztietan legezko baliotasunarekin.

Burofaxa

Dokumentuak premiaz eta segurtasun osoz bidali

Eskutitza

Bidali eskutitz digitala, arrunta zein ziurtatua

Tarjeta Postal

Posta-txartel digitalak Internet bidez bidali

BIDALKETAK PRESTATU

Inprimatu etiketak eta ordaindu zure bidalketak Correos-en bulegora joan aurretik

PAQ 48

Entrega 24/48 orduren buruan, jatorriaren eta helmugaren arabera

Gutun ziurtatua

Egiaztatu jaso dela, sinadura bidez

Notificaciones Administrativas

Legezko jakinarazpenak egiteko zerbitzu aproposa

LAGUNDU AHAL DIZUGU

Zigilu-jaulkipenak

Jaulkipena

PUENTES IBÉRICOS. EMISIÓN CONJUNTA ESPAÑA-PORTUGAL

  • Jaulkipen-data: 14/09/2006
  • Inprimatzeko prozedura: Huecograbado
  • Papera: Estucado, engomado, fosforescente
  • Zigiluaren tamaina: 74,7 x 28,8 mm. (horizontales)
  • Paper-orriaren zigilu-kopurua: 40 (20 + 20)
  • Zigiluen posta-balioa: 0,29 y 0,57 €
  • Tirada: 600.000 de cada valor postal
  • Horzduna: 12 3/4 (horizontal) y 13 1/4 (vertical)

Belgika, Alemania, Suedia, Txina eta Iranekin egindako baterako jaulkipenak aurten Portugalera zabaltzen dira. Horretarako, Iberiar Zubien ikuspegi panoramikoak irudikatzen dituzten bi seilu jaulkiko dira: bata, Guadianaren gaineko Internazionala Ayamonten (Huelva), eta bestea, Alcántarakoa, Tajo ibaiaren gainean, Caceresen.

40920061

Guadianaren gaineko Zubi Internazionala, abangoardista eta modernoa, 1991n inauguratu zen. Zubia eraikitzearekin, ezabaturik geratu ziren hesi fisikoak eta aienaturik Guadiana ibaiak ezartzen zuen oztopo naturala. Oztopo horrek eragotzi egiten zuen Portugal aldeko Algarbe eta Espainia aldeko Andaluzia erkidegoen garapen soziala zein ekonomikoa eta bien arteko hurbiltzea. Zubi hori eraikitzeak, bi ertzetako erkidegoen arteko giza harremanak eta komunikazioa eragozten zituzten oztopoak eraisteaz gain, beste honetan ere lagundu du, besteak beste: gure auzokoak, portugesak, hobeto ezagutzen; herrialde batetik eta bestetik datorren turismoa areagotzen; ibai-garraiorako beste alternatiba bat sortzen, eta beste garai batzuetan mugaldean pilatzen ziren bidaiari-saldoak ezabatzen. Guadiana ibaia Betikaren eta Lusitaniaren arteko mugalde natural eta administratibo gisa erabili zuten erromatarrek; musulmanekin, VII. eta X. mendeen bitartean, Kordobako Emirerriaren garaian, Al-Garben eta Al-Andalusen arteko muga administratibo gisa erabili zen. XI. mendean, Onuba eta Algarbeko taifa-erreinuekin, Guadiana, berriz ere, muga bihurtu zen. Geroago, almoravideek eta almohadeek, XI. eta XII. mendeetan, Sibiliaren eta Algarberen arteko muga administratibo gisa erabili zuten. XVIII. mendean, Vila Real de San Antonio sortzearekin, hango biztanleek eta Ayamontekoek giza eta merkataritza-harremanak areagotu zituzten, betiere ibaiaren eragozgarriak baldintzaturik. Gaur, Zubi Internazionalarekin, oztopoak gainditurik geratu dira. Beste zubia, Alcántarakoa, 105 eta 106. urteetan Kaio Julio Lazer-ek eraikia, munduko zubi erromatar garrantzitsuena da. Sei arku dauzka Tajo ibaiaren gainean, eta 214 m-ko distantzia eta 48 m-ko altuera gainditzen dute erdiko arkuetan. Erdian eta galtzadaren gainean Garaipenaren Arku bat dauka, eta han marmolezko bi plaka eransten dira, non Trajano enperadorearen izena (hari eskaini baitzitzaion) eta eraikitze-data ageri diren. Zubia, Norba (Caceres) Conimbrigarekin (Condeixa-a-Velha) batzeko eraiki zen. Tajoren ibilguan, zubiaren gainetik, José María Oriol urtegi eta zentral hidroelektrikoa aurkitzen dugu, Europako handienetako bat, bilduriko ur-edukiera eta ekoizpen hidroelektrikoari dagokienez.

Partekatu zure sareetan