ENVIAR EN LÍNIA

Envia documents des de qualsevol dispositiu i des de qualsevol lloc amb la mateixa validesa legal.

Burofax

Enviar documents de manera urgent i segura

Carta

Envia una carta digital, ordinària o certificada

Tarjeta Postal

Enviar postals digitals a través d'internet

PREPARAR TRAMESES

Imprimeix les teves etiquetes i paga les teves trameses abans d'anar a l'oficina de Correos

PAQ 48

Lliurament en 24/48 hores, segons origen destinació

Carta certificada

Garanteix la recepció mitjançant signatura

Notificaciones Administrativas

Servei indicat per a comunicacions legals

ET PODEM AJUDAR

Emissions

Emissió

CENTENARIO DE LA AVIACIÓN MILITAR ESPAÑOLA

  • Data d'emissió: 31/05/2011
  • Procediment d'impressió: Huecograbado
  • Paper: Estucado, engomado, fosforescente
  • Mida del segell: 40,9 x 28,8 mm. y 122,7 x 28,8 mm. (horizontales)
  • Mida del full bloc: 150 x 105,6 mm. (horizontal)
  • Valor postal dels segells: 0,65 €
  • Tiratge: 280.000 hojas bloque
  • Dentat: 13 ¾ (horizontal) 13 ¼ (vertical)
  • Tiratge bloc: 280.000 hojas bloque

Per commemorar el Centenari de l’aviació militar espanyola s’emet un full bloc amb quatre segells que reprodueixen tres models d’avió i un d’helicòpter, mentre que al full apareix el logo que fa al•lusió al centenari.

30520111

El febrer del 1911 van arribar a Cuatro Vientos, procedents de França, dos avions Henry Farman i un Maurice Farman adquirits pel capità d’enginyers Alfredo Kindelán. Així, els terrenys de Cuatro Vientos es van convertir en el primer aeròdrom militar. Un mes després, amb aquests avions de fusta i roba que tenien un motor de 50 CV, es va iniciar el primer curs per a pilots militars. En aquest curs van obtenir els seus títols els capitans Kindelán, Herrera i Arrillaga i els tinents Barrón i Ortiz Echagüe. Amb ells es van iniciar la història i el camí de l’aviació militar espanyola.

L’helicòpter Aerospatiale SA-332 Super Puma va entrar en servei l’any 1982 i gràcies a aquest aparell es manté una alerta SAR (recerca i salvament) de 24 hores tots els dies de l’any a les Balears, les Canàries i Madrid. A més d’utilitzar-se a Herat (Afganistan) per a fer evacuacions sanitàries aèries, també s’utilitza per desplaçar personalitats. Està equipat amb dues turbines que produeixen 1.850 CV cadascuna i té un radi d’acció de 200 milles nàutiques.

L’avió CASA-101 Aviojet està en servei des del 1984 i ha servit per formar més de 1.200 pilots militars. Desenvolupat i fabricat a Espanya, és un monomotor biplaça destinat a l’ensenyament bàsic i avançat. Té una autonomia de sis hores de vol i és l’avió de la Patrulla Acrobática Águila i la imatge de l’exèrcit de l’aire.

El Lockheed C/KC-130 Hércules, en actiu des del 1973, és l’avió de transport tàctic per excel•lència. S’utilitza en operacions d’ajuda humanitària, de manteniment de la pau i en exercicis. Dotat de quatre motors T-56 turbohèlixs, està destinat a transportar paracaigudistes i a llançar material en vol, ja que pot transportar fins a 20 tones de càrrega a la bodega.

L’Eurofighter EF-2000 Tifón, va entrar en servei l’any 2003 i és l’avió més modern de l’exèrcit de l’aire. Té dos motors i està destinat a defensa i atac. La seva velocitat és dues vegades la del so. Té un radar amb un abast de més de 150 km i se li pot adaptar una gran varietat d’armament.

Comparteix-lo a les teves xarxes