ONLINE BIDALI

Bidali dokumentuak edozein gailuren bitartez, edonon zaudela, kasu guztietan legezko baliotasunarekin.

Burofaxa

Dokumentuak premiaz eta segurtasun osoz bidali

Eskutitza

Bidali eskutitz digitala, arrunta zein ziurtatua

Tarjeta Postal

Posta-txartel digitalak Internet bidez bidali

BIDALKETAK PRESTATU

Inprimatu etiketak eta ordaindu zure bidalketak Correos-en bulegora joan aurretik

PAQ 48

Entrega 24/48 orduren buruan, jatorriaren eta helmugaren arabera

Gutun ziurtatua

Egiaztatu jaso dela, sinadura bidez

Notificaciones Administrativas

Legezko jakinarazpenak egiteko zerbitzu aproposa

LAGUNDU AHAL DIZUGU

Zigilu-jaulkipenak

Jaulkipena

VÍAS VERDES. ANTIGUA ESTACIÓN DE ALCAUDETE

  • Jaulkipen-data: 12/09/2012
  • Inprimatzeko prozedura: Offset
  • Papera: Estucado, engomado, fosforescente
  • Zigiluaren tamaina: 40,9 x 28,8 mm. (horizontal)
  • Paper-orriaren zigilu-kopurua: 50
  • Zigiluen posta-balioa: 0,70 €
  • Tirada: 300.000
  • Horzduna: 13 ¾

Jaén udal-mugartean, zehazki, Olio Bide Berdea deritzon bidean, Alcaudeteko antzinako tren-geltokia dugu, eta haren irudia jaso da seiluan. Gaur egun, tren-geltoki horrek, dagoneko zerbitzurik ematen ez duenak, aterpe ematen die Bide Berdea bilakatu den trenbide zahar horretan zehar dabiltzan bidari eta zikloturistei.

30920121

Jaénetik abiatu eta Kordoba mugakide duen Guadajoz ibaira heldu arte, Olio Bide Berdeak 55 kilometroan aurrera egiten du, paisaia naturalen eta olibadi-zelaien artean. Bidea asfaltoz eta lur trinkoz eginiko zoruan oinarritua dago, eta pertsona guztientzat irekita. Aurrera joan ahala, honako leku hauetatik igarotzen da: Jaén, Torredelcampo, Torredonjimeno, Martos, Vado-Jaén eta Alcaudeteko tren-geltokia (Alcaudete herritik 4 kilometrora). Handik kilometro batzuetara, bideak Kordobako probintzian zehar jarraitzen du; II. Olio Bide Berdea edo Sub-betikoko Bide Berdea deritzon bidean, hain zuzen ere.

Ibilbide ekoturistiko honek XIX. mendean Ferrocarriles Andaluces izeneko enpresak eraiki zuen trenbidearen zati bat hartzen du. Linares (Jaén) herritik abiatuta, Puente Genil herrira heltzen zen, Kordobako Cabra eta Lucena herrietatik igarota. Trenbide horren bitartez, Málagako portura bidaltzen ziren metalurgia eta nekazaritzako produktuak, batez, ere, olioa; hartara, Olio Trena esaten zioten. 1893an inauguratu zutenetik XX. mendearen hasierara arte jarduera bizia izan zuen; hala ere, 1936an, Estatuak esku hartu behar izan zuen, ekonomia-arazoak zituelako. 1969an, Renfe-k proiektu bat aurkeztu zuen, honako hauek proposatzeko: bidaiariei zerbitzu emateari uztea, merkantzia-zerbitzu publikoa kentzea eta Torredonjimeno eta Campo Real herrien arteko tartea eraistea. 1985ean, trenbideko jarduera bertan behera utzi zen.

Hamar urte geroago, Jaéngo probintziako aldundiak martxan jarri zuen antzinako trenbidea berreskuratzeko proiektua. Asmoa trenbidea Bide Berdea bihurtzea zen, eta bertan ekoturismoa praktikatzea. Bide Berdea 2001n inauguratu zuten.

Partekatu zure sareetan