ENVIAR EN LÍNIA

Envia documents des de qualsevol dispositiu i des de qualsevol lloc amb la mateixa validesa legal.

Burofax

Enviar documents de manera urgent i segura

Carta

Envia una carta digital, ordinària o certificada

Tarjeta Postal

Enviar postals digitals a través d'internet

PREPARAR TRAMESES

Imprimeix les teves etiquetes i paga les teves trameses abans d'anar a l'oficina de Correos

PAQ 48

Lliurament en 24/48 hores, segons origen destinació

Carta certificada

Garanteix la recepció mitjançant signatura

Notificaciones Administrativas

Servei indicat per a comunicacions legals

ET PODEM AJUDAR

Emissions

Emissió

TURISMO 2013

  • Data d'emissió: 02/01/2013
  • Procediment d'impressió: Offset
  • Paper: autoadhesivo fosforescente
  • Mida del segell: 40,9 x 28,8 mm. (horizontal)
  • Efectes en plec: 25
  • Valor postal dels segells: 0,75 €
  • Tiratge: Ilimitada

El Turisme, una de les principals fonts d’ingressos econòmics a Espanya, és el protagonista d’aquesta emissió formada per un segell autoadhesiu de tarifa vàlida per al franqueig de la correspondència ordinària internacional.

20120131

L’arrencada del turisme a Espanya es va produir en la dècada del 1960 gràcies, principalment, a la millora en les infraestructures i a l’increment del poder adquisitiu de la classe mitjana. Per promocionar el sector, l’any 1962, es va crear la Subsecretaria de Turisme i poc després, l’Institut d’Estudis Turístics i l’Escola Oficial de Turisme, en què es van formar els professionals del turisme que tant han influït en el desenvolupament del sector.

L’any 1982, el govern va proposar la creació d’una nova imatge per promocionar el turisme a l’estranger i el pintor Joan Miró va dissenyar el famós cartell conegut com “El Sol de Miró”. Aquest logotip va ser cedit gratuïtament al govern i des del 1984 la Secretaria General de Turisme l’ha utilitzat en tots els seus catàlegs, cartells i publicacions. Segons els experts, aquest cartell és el que ha sabut plasmar millor la imatge turística d’Espanya.

A principis del 2010 es va presentar el nou logotip oficial, “I Need Spain” (necessito Espanya), en què es continua utilitzant “El Sol de Miró”. Amb aquest nou disseny es vol renovar la imatge de marca d’Espanya i associar-la, d’una banda, a un estil de vida com a element diferenciador del turisme en aquest país i, de l’altra, a la cartera de productes que es volen promocionar.

La filatèlia es va fer ressò de la importància del sector turístic i l’any 1990 va emetre el segell dedicat a l’”Any Europeu del Turisme”, que reproduïa el famós disseny de Joan Miró.

El segell actual s’il•lustra amb el logotip oficial de l’Institut de Turisme d’Espanya (Turespaña), “I Need Spain”. Aquest organisme s’encarrega de la promoció d’Espanya a l’estranger.

Comparteix-lo a les teves xarxes