ENVIAR EN LÍNIA

Envia documents des de qualsevol dispositiu i des de qualsevol lloc amb la mateixa validesa legal.

Burofax

Enviar documents de manera urgent i segura

Carta

Envia una carta digital, ordinària o certificada

Tarjeta Postal

Enviar postals digitals a través d'internet

PREPARAR TRAMESES

Imprimeix les teves etiquetes i paga les teves trameses abans d'anar a l'oficina de Correos

PAQ 48

Lliurament en 24/48 hores, segons origen destinació

Carta certificada

Garanteix la recepció mitjançant signatura

Notificaciones Administrativas

Servei indicat per a comunicacions legals

ET PODEM AJUDAR

  • Podem ajudar-te?

Cobertures i garanties per a trameses nacionals

Si alguna de les teves trameses ha patit una incidència, posem a la teva disposició la següent informació d’interès:

Carta Certificada / Paquete Azul     

  (Productes regulats per la Llei postal)

Demora

Són productes sense data de lliurament garantida, no es preveuen indemnitzacions per demora

Deteriorament

No s’admeten reclamacions per dany/deteriorament o falta de contingut d’aquests productes si es constata després del lliurament.

Correos considera que la tramesa s’ha lliurat en bon estat llevat que en rebre-la s’hagi aixecat acta.

Pèrdua

Es preveu indemnització per pèrdua.

A l’import d’ indemnització caldria sumar el valor declarat en cas d’haver-lo contractat, i en cas de sinistre serà la menor de les quantitats següents:

a) pel valor declarat      b) per reposició de l’objecte perdut     c) per reparació de l’objecte danyat.

 

Paq Estándar / Paq Premium       

(Productes regulats per la LCTTM)

 

Demora

En cas de demora es retornarà la tarifa abonada

Deteriorament

Per a aquests productes s’obre la possibilitat que es reclami i indemnitzi una tramesa deteriorada o amb pèrdua de contingut dins dels set dies naturals següents al lliurament sense acta per part de Correos.

Es podran sol·licitar fotos de l’embalatge i el contingut deteriorat per provar el dany i si l’embalatge és adequat per garantir-ne la integritat. Durant l’admissió, el personal de Correos et pot assessorar sobre com preparar la tramesa i oferir-te l’embalatge més adequat.

Pèrdua

Indemnització corresponent a l’import de l’assegurança contractada més devolució de la tarifa

Les trameses regulades per la LCTTM porten assegurança associada. En cas de sinistre s’indemnitzarà per la menor de les quantitats següents:

a) pel valor declarat      b) per reposició de l’objecte perdut     c) per reparació de l’objecte danyat.

  • En cas de reclamació d’una tramesa perduda, deteriorada o amb falta de contingut, amb assegurança o valor declarat, es podrà sol·licitar al reclamant el document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.

 

Àmbit Producte Terminis per poder formular una reclamació 1 Indemnitzacions 2
Mínims Màxims Pèrdua Demora

Nacional

Carta Certificada 7 4 mesos 30,00 € -
Carta Certificada urgente 3 4 mesos 30,00 € -
Paquete Azul 10 4 mesos 23.44 € -
Paq Premium 3 Demora: 21 dies
Pèrdua: 1 any
5,92 € per kg facturat amb un mínim de 40 € Tarifa abonada
Paq Estándar 3 Demora: 21 dies
Pèrdua: 1 any
5,92 € per kg facturat Tarifa abonada
Gir lliurament ordinari 10 2 anys - -
Gir urgent 1 2 anys - Tarifa abonada
Telegrama 2 6 mesos - Tarifa abonada
Burofax 1 6 mesos - Tarifa abonada

 

1 Des de la data d’admissió de la tramesa. Dies naturals.
2 Excepte clients amb contracte, que rebran les indemnitzacions segons les condicions que s’hi fixin.