Enviar online

Envía documentos dende calquera dispositivo e dende calquera lugar coa mesma validez legal.

Burofax

Enviar documentos de forma urxente e segura

Carta

Envía unha carta dixital, ordinaria ou certificada

Tarxeta Postal

Enviar postais dixitais a través da Internet

PREPARAR ENVÍOS

Imprime as túas etiquetas e paga os teus envíos antes de ir á túa oficina de Correos

Paq 48

Entrega en 24/48 horas, segundo orixe destino

Carta Certificada

Garante a recepción mediante sinatura

Notificacións administrativas

Servizo indicado para comunicacións legais

PODEMOS AXUDARTE

  • Podemos axudarche?

Que son os envíos estacionados?

Gestiona tu estacionadoQue é un envío estacionado?

É un envío con incidencia que impide a súa entrega.

 

Gestiona tu estacionadoCando se produce a incidencia?

Cando se aprecia rotura ou avaría
Cando os datos do destinatario son insuficientes para realizar a entrega.
Cando o enderezo é incorrecto ou descoñecido.
Cando ninguén se fai cargo do envío.

 

Gestiona tu estacionadoCanto tempo permanece un envío estacionado?

O paquete estará 5 días naturais estacionado á espera de que se modifiquen os datos.

 

Gestiona tu estacionadoComo podo desestacionar o meu envío?

Se es a Empresa que envía este pedido, podes modificar os datos co teu usuario dende a Oficina virtual

Se es o destinatario do envío, só no caso de que recibises un correo electrónico e/ou unha sms co teu número de envío e un pin para modificar os datos en Xestión de estacionados>

 

Gestiona tu estacionadoQue fago se non teño PIN?

Ponte en contacto coa empresa que che envía o paquete e eles faranse cargo do trámite.

Se o remitente é un particular, este deberá chamar a Atención ao Cliente antes de 5 días naturais: 902 197 197;  L-V 8:00 a 21:00 e S 9:00 a 13:00 para achegar unha solución de entrega.