Tramesa Responsable

Paquete Estándar. Per a aquelles trameses que no són urgents.

Des de

13,01 €

ENVIAR
Tramesa Responsable Des de 13,01 € ENVIAR

Serveis addicionals

Lliurament exclusiu al destinatari

L’enviament només pot lliurar-se al destinatari, i sempre després d’haver-ne identificat la identitat. No s’admet el lliurament a entitats o empreses ni a terceres persones, tot i comptar amb l’autorització signada. Hi ha l’opció d’incloure dos destinataris.

Reemborsament

Rep el cobrament dels teus enviaments de manera més segura, senzilla i fiable. Des de Correos et reemborsem la quantitat abonada prèviament pel destinatari i que apareix en l’enviament.

Assegurances

Assegura encara més els documents o mercaderies més importants
MÉS INFO

Autorització Prèvia al Lliurament (APE)

Controla els enviaments en tot moment. Bloqueja el teu enviament perquè s’aturi automàticament quan arribi a l’oficina o unitat de repartiment, i desbloqueja’l quan vulguis permetre l’autorització del seu lliurament o devolució. 
Selecciona ENVIAR i registra prèviament les teves trameses de manera online per agilitar el procés o visita’ns en alguna de les nostres oficines.
Indica quin tipus de tramesa vols fer, completa les dades i si hi vols incloure algun servei afegit.
Fes el pagament amb targeta bancària, PayPal o a través de les nostres oficines.
Imprimeix les etiquetes que identifiquen els paquets i porta’ls a una de les nostres oficines de Correos.

Informació del producte

Descripció

Tramesa responsable: Aquest tipus de tramesa no urgent és més sostenible mediambientalment perquè permet optimitzar les rutes de repartiment esperant que el transport estigui complet, la qual cosa contribueix a reduir les emissions, i també és més sostenible socialment, ja que és gestionat per una empresa pública espanyola present a tot el territori que aposta per l’ocupació estable i de qualitat dels seus professionals. 

És la millor opció per a les trameses no urgents i amb terminis de lliurament d’entre 48 i 72 hores, depenent de l’origen i la destinació:

  • Aquesta classe de tramesa no urgent permet optimitzar les rutes de repartiment, ja que espera que el transport estigui complet, la qual cosa contribueix a reduir les emissions. No tot és urgent, però tenir cura del planeta, sí. Per això, agraïm el teu compromís amb l’ús responsable del servei de paqueteria.
  • Amb garanties: dos intents de lliurament al domicili sota signatura i en un termini garantit. També disponible el lliurament a les oficines de Correos o a Citypaq. Si no es pot lliurar, deixarem a la bústia un avís en què s’indicarà l’oficina on es pot recollir durant 15 dies. Si no complim els terminis, et tornem la tarifa abonada.
  • Inclou Modify: modifica de manera fàcil el lliurament de la tramesa des d’un ordinador o mòbil per ajustar-la a les teves necessitats en temps real. A més, tria si el destinatari també pot fer-hi canvis i quines modificacions pot realitzar. Aquesta opció està disponible per a totes les trameses de paqueteria nacional amb lliurament domiciliari.
  • Per a la teva tranquil·litat: la tramesa sempre localitzada, amb avís d’arribada mitjançant l’app de Correos, per correu electrònic o per SMS als destinataris. 
  • A prop teu: per a trameses nacionals, Andorra i Portugal (peninsular).

Detall d’enviament

Tu tries l’embalatge perfecte. Tenim un munt de productes disponibles a la nostra botiga en línia i a totes les oficines de Correos!

Això sí, necessitem que la mida s’ajusti a aquestes mesures:

Com a màxim:

  • Caixa: Llargària+Alçària+Amplària= 240 cm, sense que la dimensió més gran superi els 120 cm.
  • Rotllo o tub: la llargària no pot superar els 120 cm i el diàmetre 30 cm.

Si vols enviar un paquet una mica més gros, no et preocupis, afegeix un màxim extra per un suplement:

  • Llarg + Alt + Ample = 300 cm per un 35% més. 
  • Cap de les mesures no pot superar els 240 cm per un 35% més.

O afegeix les dues dimensions extres per un 70% més.

Com a mínim:

Caixa: 10 x 14,5 cm

Rotllo o tub: les dimensions que permetin adherir-hi una etiqueta de 10 x 14,5 cm.

I que no superi els 30 kg de pes real! 

El pes volumètric ja el calculem nosaltres.

Ja només falta que ens diguis on vols que el portem:

  • Domicili: dos intents de lliurament sota signatura. Si no es pot lliurar, estarà disponible durant 15 dies a l’oficina més pròxima. Opció de lliurament per a clients particulars i amb contracte, i l’única possible per a trameses a Portugal (peninsular).
  • Oficina triada: s’envia a l’oficina que triïs i que ha de tenir punt de lliurament de paqueteria, on estarà disponible durant 15 dies. Quan arribi, avisem el destinatari mitjançant l’app de Correos, per correu electrònic o per SMS i enviem diversos recordatoris en cas que no es reculli.
  • Oficina més pròxima: lliurament a l’oficina de Correos més pròxima al domicili indicat, on el destinatari disposarà de 15 dies per recollir-la. Enviem fins a dos avisos d’arribada mitjançant l’app de Correos, per correu electrònic o SMS (el segon, al cap de 5 dies).
  • Citypaq : lliurament en una de les taquilles intel·ligents de Correos situades per tota la ciutat i disponibles a qualsevol hora del dia (consultar horaris en web i APP). 

És important que les teves dades i les del destinatari estiguin en un lloc visible sobre l’embalatge. 

I recorda que pots generar l’etiqueta i pagar la tramesa per agilitar el tràmit.

Què és el pes volumètric

Garanties i terminis de lliurament

Si el teu enviament pateix alguna incidència en arribar a la seva destinació, des de Correos t’indemnitzem. Si prefereixes que la compensació sigui cobrada pel destinatari, ens hauràs de presentar una autorització signada.

Sabem que confies en nosaltres i aquesta és la nostra manera d’agrair-t’ho:

Condicions dels serveis paqueteria nacional

Garanties nacionals:

Per demora:

  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 21 dies, des de la data de lliurament de la tramesa.
  • Indemnització: es retorna la tarifa abonada.
  • Condicions: els terminis de lliurament només es compliran si l’admissió s’ha fet abans de les 16:00 h. Si no és així, el termini es pot incrementar 1 dia.
  • En les trameses amb destinació o origen a Andorra, les Canàries, Ceuta i Melilla, no es comptabilitzarà el temps destinat a la tramitació duanera.
Per deteriorament:
  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: en els 7 dies naturals següents al lliurament.
  • Indemnització: 6,67 € per kg facturat (6,43 € per kg facturat per a trameses admeses el 2022). 
  • Condicions: per a aquesta mena d’incidències es farà un peritatge a fi de determinar l’import que cal pagar pel deteriorament sofert.
  • Documents que cal aportar: podrem sol·licitar-te fotos de l’embalatge i el contingut deteriorat per provar el dany i si l’embalatge és adequat per garantir-ne la integritat. Durant l’admissió, el nostre personal et pot assessorar sobre com preparar l’enviament i oferir-te l’embalatge més adequat.
  • En cas de reclamació d’un enviament deteriorat o amb falta de contingut, que disposi d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
  • Els clients amb contracte rebran les indemnitzacions segons les condicions que s’hi fixin.
Per pèrdua:
  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 1 any des de la data d’admissió de la tramesa.
  • Indemnització: 6,67 € per kg facturat (6,43 € per kg facturat per a trameses admeses el 2022) més la devolució de la tarifa. 
  • Si la tramesa porta Valor Declarat o Assegurança a Tot Risc, la cobertura màxima de la qual són 6.000 €, la indemnització consistirà en la devolució de la tarifa més el Valor Declarat o Segur. 
  • Les trameses regulades per la LCTTM (Llei de contractació de transport terrestre de mercaderies) porten una assegurança associada, per la qual cosa, en cas de sinistre, s’abonarà la menor de les quantitats següents:
    • Pel valor declarat.
    • Per reposició de l’objecte extraviat.
    • Per reparació de l’objecte danyat.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’una tramesa perduda, deteriorada o amb falta de contingut que compti amb assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
  • Els clients amb contracte rebran les indemnitzacions segons les condicions que s’hi fixin.

Preus

Consulta la teva tarifa aquí o a les oficines de Correos.