Paq Frío

Non fai falta que sexas un almacén nin que solicites a repartición de mercadoría por xunto! Se precisas facer un envío puntual no que a conservación da cadea de frío sexa esencial, Correos é a túa salvación.

FACER UN ENVÍO
Paq Frío FACER UN ENVÍO

Servizos adicionais

Prueba de Entrega Electrónica (PEE)

Xustificante dixital da entrega certificada.
MÁIS INFO

Valor declarado

Aplicable a cada envío, calcúlase como unha porcentaxe do valor da mercadoría. 
MÁIS INFO

Reembolso

Recibe o cobramento dos teus envíos de xeito máis seguro, sinxelo e fiable. Dende Correos reembolsámosche a cantidade aboada previamente polo destinatario e que aparece no envío.

Entrega exclusiva ao destinatario

O envío só pode entregarse ao destinatario e sempre tras identificar a súa identidade. Non se admite a entrega a entidades ou empresas nin a terceiras persoas, malia contar con autorización asinada. Existe a opción de incluír dous destinatarios.

Como realizar o envío

Describe os teus envíos seguindo os pasos que che indicaremos no formulario.  
Rexistra os destinatarios aos que queres enviar os paquetes. 
Escolle as caixas isotérmicas que mellor se adapten ás túas necesidades. 
Xa case está listo! Só quedará realizar o pagamento.
Contactaremos contigo para concertar a hora da recollida da túa mercadoría. 

Información do produto

Que é Correos Frío?

Correos Frío son o novo servizo que deseñamos para a distribución dos teus envíos a temperatura controlada. Apostamos por ir da man contigo. Axudámoste para que as túas entregas urxentes e con necesidades de conservación especiais sempre cumpran coas expectativas dos teus clientes.

Formatos de caixas isotérmicas

Poñemos á túa disposición tres formatos de caixa isoterma con diferentes dimensións para adaptarnos ás túas necesidades ao máximo posible:

Caixa isotérmica pequena:

  • Medidas exteriores (cm): 36 x 36 x 37
  • Medidas interiores (cm): 16 x 16 x 16
  • Volume útil: 4,57L
  • Peso (Kg): 8,5
  • Peso volumétrico (Kg): 7,992
  • Peso dispoñible para introducir o teu produto (Kgs): 21,5

Caixa isotérmica mediana:

  • Medidas exteriores (cm): 42 x 43 x 43
  • Medidas interiores (cm): 22 x 22 x 22
  • Volume útil: 11,69L
  • Peso (Kg): 13,4
  • Peso volumétrico (Kg): 12,943
  • Peso dispoñible para introducir o teu produto (Kgs): 16,6

Caixa isotérmica grande:

  • Medidas exteriores (cm): 47 x 47 x 48
  • Medidas interiores (cm): 28 x 28 x 28
  • Volume útil: 22,18L
  • Peso (Kg): 17,9
  • Peso volumétrico (Kg): 17,672
  • Peso dispoñible para introducir o teu produto (Kgs): 12,1

Importante! Lembra que independentemente do tamaño, os envíos non poden superar os 30 kg de peso real (caixa + contido).

Que é o peso volumétrico?

Garantías e prazos de entrega

Se o teu envío sofre algunha incidencia ao chegar ao seu destino, dende Correos indemnizámoste. Se prefires que a compensación sexa cobrada polo destinatario, deberás presentarnos unha autorización asinada.

Sabemos que confías en nós e este é o noso xeito de agradecercho:

Garantías Nacionais:

Por demora:

  • Prazos para poder formular unha incidencia ou reclamación: mínimo 3 días e máximo 21 días, dende a data de entrega do envío.
  • Indemnización: devólvese a tarifa aboada.
  • Condicións: os prazos de entrega só se cumprirán se a admisión se realizou antes das 16:00. En caso de non ser así, o prazo poderá incrementarse en 1 día.
Por deterioración:
  • Prazos para poder formular unha incidencia ou reclamación: nos seguintes 7 días naturais á entrega.
  • Indemnización: 6.43 € por kg facturado (6.28 € por kg facturado para envíos admitidos en 2021).
  • Se es un cliente sen contrato, a indemnización mínima para o Paq Frío é de 40 €. É dicir, se o cálculo da indemnización non acada esa cifra, indemnizarémoste igualmente. 
  • Neste tipo de incidencias realizarase unha peritaxe co fin de determinar o importe a pagar polo deterioro sufrido.
  • Pedímosche que non esquezas a documentación a achegar cando fagas calquera tipo de reclamación. Solicitarémosche fotos da embalaxe e o contido deteriorado para comprobar o dano.
  • No caso de reclamación dun envío deteriorado ou con falta de contido que dispoña de Seguro ou Valor Declarado, poderemos solicitar un documento xustificativo do valor da mercadoría, factura de reparación ou de reposición.
Por extravío:
  • Prazos para poder formular unha incidencia ou reclamación: mínimo 3 días e máximo 1 ano, dende a data de admisión do envío.
  • Indemnización: 6,276 € por kg facturado (5,98 € por kg facturado para envíos admitidos antes de 2021) máis a devolución de tarifa.
  • A indemnización mínima é de 40 € só para o Paquete Premium e clientes sen contrato. 
  • Se o envío leva Valor Declarado ou Seguro a todo risco, cuxa cobertura máxima son 6.000 €, a indemnización consistirá na devolución da tarifa máis o Valor Declarado ou Seguro. 
  • Os envíos regulados pola LCTTM (Lei de Contratación de Transporte Terrestre de Mercadorías) levan seguro asociado polo que, en caso de sinistro, se aboará a menor das seguintes cantidades:
    • Polo valor declarado.
    • Por reposición do obxecto extraviado.
    • Por reparación do obxecto danado.
  • Documentos para achegar: no caso de reclamación dun envío extraviado, deteriorado ou con falta de contido que dispoña de Seguro ou Valor Declarado, poderemos solicitar un documento xustificativo do valor da mercadoría, factura de reparación ou de reposición.

Iso e entregar o teu envío o máis rápido que poidamos.

 

Condicións dos Servizos de Paquetería Nacional
Condicións Particulares do servizo Paq Frío
Política de protección de datos de Mi Oficina

Prezo

Consulta as tarifas dispoñibles para Paq Frío 
Tarifas Paq Frío

Deberías saber

Preguntas frecuentes