Paq Frío

Non fai falta que sexas un almacén nin que solicites a repartición de mercadoría por xunto! Se precisas facer un envío puntual no que a conservación da cadea de frío sexa esencial, Correos é a túa salvación.

FACER UN ENVÍO
Paq Frío FACER UN ENVÍO

Servizos adicionais

Prueba de Entrega Electrónica (PEE)

Xustificante dixital da entrega certificada.
MÁIS INFO

Valor declarado

Aplicable a cada envío, calcúlase como unha porcentaxe do valor da mercadoría. 
MÁIS INFO

Reembolso

Recibe o cobramento dos teus envíos de xeito máis seguro, sinxelo e fiable. Dende Correos reembolsámosche a cantidade aboada previamente polo destinatario e que aparece no envío.

Entrega exclusiva ao destinatario

O envío só pode entregarse ao destinatario e sempre tras identificar a súa identidade. Non se admite a entrega a entidades ou empresas nin a terceiras persoas, malia contar con autorización asinada. Existe a opción de incluír dous destinatarios.

Como realizar o envío

Describe os teus envíos seguindo os pasos que che indicaremos no formulario.  
Rexistra os destinatarios aos que queres enviar os paquetes. 
Escolle as caixas isotérmicas que mellor se adapten ás túas necesidades. 
Xa case está listo! Só quedará realizar o pagamento.
Contactaremos contigo para concertar a hora da recollida da túa mercadoría. 

Información do produto

Que é Correos Frío?

Correos Frío son o novo servizo que deseñamos para a distribución dos teus envíos a temperatura controlada. Apostamos por ir da man contigo. Axudámoste para que as túas entregas urxentes e con necesidades de conservación especiais sempre cumpran coas expectativas dos teus clientes.

Formatos de caixas isotérmicas

Poñemos á túa disposición tres formatos de caixa isoterma con diferentes capacidades para adaptarnos ás túas necesidades ao máximo posible:

Caixa isotérmica pequena:

  • Medidas exteriores (cm): 36 x 36 x 37
  • Medidas interiores (cm): 16 x 16 x 16
  • Volume útil: 4,57L
  • Peso (Kg): 8,5
  • Peso dispoñible para introducir o teu produto (Kgs): 31,5

Caixa isotérmica mediana:

  • Medidas exteriores (cm): 42 x 43 x 43
  • Medidas interiores (cm): 22 x 22 x 22
  • Volume útil: 11,69L
  • Peso (Kg): 13,4
  • Peso dispoñible para introducir o teu produto (Kgs): 26,6

Caixa isotérmica grande:

  • Medidas exteriores (cm): 47 x 47 x 48
  • Medidas interiores (cm): 28 x 28 x 28
  • Volume útil: 22,18L
  • Peso (Kg): 17,9
  • Peso dispoñible para introducir o teu produto (Kgs): 22,1

Importante! Lembra que independentemente do tamaño, os envíos non poden superar os 40 kg de peso real (caixa + contido).

Información do servizo de Recollidas e Entregas Paq Frío

  • Servizos de Recollidas Paq Frío (Península e Baleares):

    • Pedidos recibidos antes das 13.00h de luns a xoves: Realizarase a recollida no enderezo indicado como remitente o día seguinte hábil en horario de mañá ou tarde (sempre que o C.P. establecido como remite teña dispoñible servizo en quenda de tarde) 
      Se se realiza o pedido de forma posterior ás 13.00h da tarde o prazo de recollida verase incrementado en 24h.
      Para recollidas en Baleares o prazo de recollida verase incrementado en 24h adicionais.
    • Pedidos recibidos os venres antes das 13.00h: Realizarase a recollida no enderezo indicado como remitente no seguinte día hábil en horario de mañá ou tarde (sempre que o C.P. establecido como remite teña dispoñible servizo en quenda de tarde) 
      Se se realiza o pedido de forma posterior as 13.00h da tarde o prazo de recollida verase incrementado en 24h hábiles.
      Para recollidas en Baleares o prazo de recollida verase incrementado en 24h adicionais.
      (O sábado non se considera día hábil para os efectos do cómputo de prazo de recollida).
    • Pedidos recibidos os sábados, domingos e festivos*: O pedido prepararase o seguinte día hábil e realizarase a recollida o seguinte día laborable en función do C.P. e enderezo indicado como remite (Exemplo: Prepárase a caixa isoterma o luns e recóllese o martes). Para recollidas en Baleares o prazo de recollida verase incrementado en 24h adicionais.
    • O servizo de recollidas lévase a cabo de luns a venres, non se levan a cabo recollidas os sábados, domingos e festivos** (** aplica en función do calendario de festivos da Localidade do remitente).
  • Servizo de Entregas Paq Frío (Península e Baleares):  

    • O servizo de entrega aos destinatarios lévase a cabo de luns a venres, non se levan a cabo entregas os sábados, domingos e festivos.
    • Dende o momento da recollida no enderezo de remitente a entrega lévase a cabo en 24/48h segundo orixe/destino.
    • Para entregas en Baleares o prazo verase incrementado en 24h adicionais.
    • É importante que teñas en conta que os pedidos recollidos os venres non poderán ser entregados ata o luns ou martes seguinte segundo orixe/destino.
    • Efectuarase a entrega no enderezo indicado como destinatario en horario de mañá ou tarde (sempre que o C.P. establecido como destinatario teña dispoñible servizo de entrega en quenda de tarde) 

*A preparación dos pedidos realízase en Madrid, terase en conta para a aplicación dos prazos o calendario de festivos da devandita Localidade.

 

Garantías e prazos de entrega

Se o teu envío sofre algunha incidencia ao chegar ao seu destino, dende Correos indemnizámoste. Se prefires que a compensación sexa cobrada polo destinatario, deberás presentarnos unha autorización asinada.

Sabemos que confías en nós e este é o noso xeito de agradecercho:

Garantías Nacionais:

Por demora:

  • Prazos para poder formular unha incidencia ou reclamación: mínimo 3 días e máximo 21 días, dende a data de entrega do envío.
  • Indemnización: devólvese a tarifa aboada.
  • Condicións: os prazos de entrega só se cumprirán se a admisión se realizou antes das 16:00. En caso de non ser así, o prazo poderá incrementarse en 1 día.
Por deterioración:
  • Prazos para poder formular unha incidencia ou reclamación: nos seguintes 7 días naturais á entrega.
  • Indemnización: 6.67 € por kg facturado (6.43 € por kg facturado para envíos admitidos en 2022).
  • Se es un cliente sen contrato, a indemnización mínima para o Paq Frío é de 40 €. É dicir, se o cálculo da indemnización non acada esa cifra, indemnizarémoste igualmente. 
  • Neste tipo de incidencias realizarase unha peritaxe co fin de determinar o importe a pagar polo deterioro sufrido.
  • Pedímosche que non esquezas a documentación a achegar cando fagas calquera tipo de reclamación. Solicitarémosche fotos da embalaxe e o contido deteriorado para comprobar o dano.
  • No caso de reclamación dun envío deteriorado ou con falta de contido que dispoña de Seguro ou Valor Declarado, poderemos solicitar un documento xustificativo do valor da mercadoría, factura de reparación ou de reposición.
Por extravío:
  • Prazos para poder formular unha incidencia ou reclamación: mínimo 3 días e máximo 1 ano, dende a data de admisión do envío.
  • Indemnización: 6.67 € por kg facturado (6.43 € por kg facturado para envíos admitidos en 2022) máis a devolución de tarifa. 
  • A indemnización mínima é de 40 € só para o Paquete Premium e clientes sen contrato. 
  • Se o envío leva Valor Declarado ou Seguro a todo risco, cuxa cobertura máxima son 6.000 €, a indemnización consistirá na devolución da tarifa máis o Valor Declarado ou Seguro. 
  • Os envíos regulados pola LCTTM (Lei de Contratación de Transporte Terrestre de Mercadorías) levan seguro asociado polo que, en caso de sinistro, se aboará a menor das seguintes cantidades:
    • Polo valor declarado.
    • Por reposición do obxecto extraviado.
    • Por reparación do obxecto danado.
  • Documentos para achegar: no caso de reclamación dun envío extraviado, deteriorado ou con falta de contido que dispoña de Seguro ou Valor Declarado, poderemos solicitar un documento xustificativo do valor da mercadoría, factura de reparación ou de reposición.

Iso e entregar o teu envío o máis rápido que poidamos.

 

Condicións dos Servizos de Paquetería Nacional
Condicións Particulares do servizo Paq Frío
Política de protección de datos de Mi Oficina

Prezo

Consulta as tarifas dispoñibles para Paq Frío 
Tarifas Paq Frío

Deberías saber

Preguntas frecuentes

Preciso realizar un envío de Correos Frío de forma puntual, podo contratalo dende a páxina web?

Podes realizar o teu envío seleccionando a opción ‘Paq Frío’ e facendo clic no botón ‘FACER UN ENVÍO’, posteriormente debes seguir os 4 pasos que se detallan e finalizar o proceso de pagamento para pechar a contratación do servizo.

Contratei un envío de Paq Frío dende a páxina web. Cando contactarán comigo Correos para pasar a recoller o meu produto?

Unha vez contratado o servizo, recibirás un email con todos os detalles do teu pedido.  Neste momento, dende Correos xa estaremos a preparar a caixa isoterma co rango de temperatura necesario que nos solicitases previamente. Unha vez estea listo, contactaremos contigo o antes posible a través do número de teléfono que nos facilites para concretar a data e hora de recollida do produto no teu domicilio ou almacén.

Podo modificar o domicilio no que se debe levar a cabo a recollida despois de contratar o servizo?

 Sentímolo moito! Polo momento non é posible modificar o domicilio de recollida unha vez que contrates o servizo.

Cando Correos acuda a recoller o produto, como debo telo preparado?

Acudiremos ao teu domicilio cos elementos necesarios para poder manter a temperatura idónea do teu produto. Para este tipo de transporte a temperatura controlada tamén é importante que o produto que precises transportar se atope preacondicionado no rango de temperatura no que se vaia levar a cabo o transporte.

Por favor, asegúrate de que o teu paquete poderá incluírse no interior do tipo de caixa que seleccionases.

Dende que Correos acuda ao meu domicilio a recoller o meu produto, canto tardará en chegar ao destinatario?

Comprometémonos a cumprir un prazo de entrega de entre 24 - 48 h segundo a orixe e o destino para o primeiro intento de entrega dentro da Península.

Se o destinatario non está no seu domicilio, Correos deixaralle un aviso de chegada para que acuda a recollelo a unha oficina de Correos?

Sentímolo, esta opción non está dispoñible. Co obxectivo de garantir unha conservación perfecta da cadea de frío, os envíos de Correos Frío só se poden entregar no domicilio do destinatario. En ningún caso se avisarán para que sexan recollidos por parte do destinatario nunha oficina de Correos.

O servizo inclúe 2 intentos de entrega ao destinatario, en caso de non se poder efectuar a entrega o produto será devolto ao remitente.

 

Como podo coñecer se o meu produto chegou en bo estado?

Monitorizamos as alertas de temperatura, humidade, golpes e aperturas de todos os envíos de Correos Frío. No momento da entrega o noso repartidor ou repartidora amosaralle ao destinatario o datalogger incluído na caixa no que se amosa se houbo ou non alertas de temperatura dende que o produto foi recollido.

Teño que utilizar o servizo de Paq Frío habitualmente, é posible formalizar un contrato con Correos para realizar este tipo de envíos?

Por suposto! Convidámoste a completar o formulario de solicitude de información. Un dos nosos asesores ou asesoras poñerase en contacto contigo para coñecer máis acerca das túas necesidades e realizarche unha proposta personalizada que cumpra coas túas expectativas. 
Formulario

Como embalar o meu envío de forma adecuada?

Elixe a caixa isoterma que se axuste ao teu envío, coa capacidade axeitada e capaz de soportar o peso que contén.

Debes asegurarte de que a mercadoría non reciba golpes evitando que queden ocos no interior; só terás que introducir o teu produto nunha caixa ou bolsa que permita que o produto non se mova no interior da caixa isoterma e asegurarte de que entrará dentro da caixa isoterma que escolleses.

Adicionalmente, tamén podes introducir o teu paquete na bolsa que che entregará o noso repartidor ou repartidora para situalo sen incidencias dentro da caixa isoterma na que se aloxará o teu produto.