Envío Responsable

Paquete Estándar. Para aqueles envíos que non son urxentes.

Dende

13,01 €

ENVIAR
Envío Responsable Dende 13,01 € ENVIAR

Servizos adicionais

Entrega exclusiva ao destinatario

O envío só pode entregarse ao destinatario e sempre tras identificar a súa identidade. Non se admite a entrega a entidades ou empresas nin a terceiras persoas, malia contar con autorización asinada. Existe a opción de incluír dous destinatarios.

Reembolso

Recibe o cobramento dos teus envíos de xeito máis seguro, sinxelo e fiable. Dende Correos reembolsámosche a cantidade aboada previamente polo destinatario e que aparece no envío.

Seguros

Asegura aínda máis os documentos ou mercadorías máis importantes.
MÁIS INFO

Autorización Previa á Entrega (APE)

Controla os teus envíos en todo momento. Bloquea o teu envío para que se deteña automaticamente en canto chegue á oficina ou unidade de repartición e desbloquéao cando queiras permitir a autorización da súa entrega ou devolución. 
Selecciona ENVIAR e rexistra previamente os teus envíos en liña para axilizar o proceso ou visítanos nalgunha das nosas oficinas onde poderás realizar todo o proceso persoalmente.
Indica que tipo de envío desexas realizar, completa os datos e se desexas incluír algún servizo engadido.
Realiza o pagamento con tarxeta bancaria, PayPal ou a través das nosas oficinas.
Imprime as etiquetas que identifican os paquetes e lévaos a unha das nosas oficinas de Correos.

Información do produto

Descrición

Envío Responsable: Este tipo de envío non urxente é máis sostible ambientalmente porque permite optimizar as rutas de distribución agardando a que o transporte estea completo, o que contribúe a reducir as emisións, e tamén é máis sostible socialmente ao ser xestionado por unha empresa pública española presente en todo o territorio e que aposta polo emprego estable e de calidade dos seus profesionais. 

O Paq Estándar Correos é a mellor opción para os teus envíos non urxentes e con prazos de entrega entre 48 e 72 horas, dependendo da orixe e do destino

  • Este tipo de envío non urxente permite optimizar as rutas de repartición esperando a que o transporte estea completo, o que contribúe a reducir as emisións. Non todo é urxente, pero coidar o planeta, si. Por iso, agradecemos o teu compromiso co uso responsable do servizo de paquetería.
  • Con garantías: dous intentos de entrega en domicilio baixo sinatura e en prazo garantido. Tamén dispoñible entrega en oficinas de Correos ou despachos de billetes  Citypaq. Se non se pode realizar, deixaremos un aviso na caixa de correo coa oficina indicada para recollelo durante 15 días. Se non cumprimos os prazos, devolvémosche a tarifa aboada.
  • Inclúe Modify: modifica doadamente a entrega do teu envío dende un ordenador ou móbil para axustala ás túas necesidades en tempo real. Ademais, elixe se o destinatario tamén pode facer cambios e que modificacións pode realizar. Esta opción está dispoñible para todos os envíos de paquetería nacional con entrega domiciliaria.
  • Pola túa tranquilidade: o teu envío localizado en todo momento, con aviso de chegada vía APP de Correos, email e/ou SMS aos destinatarios. 
  • Preto de ti: para envíos nacionais, Andorra e Portugal (peninsular).

Detalles de envío

Ti elixes a embalaxe perfecta. Temos moitos produtos dispoñibles na nosa tenda en liña e en todas as oficinas de Correos!

Iso si, necesitamos que o tamaño se axuste a estas medidas:

Medidas Paquete Estándar Correos

Como máximo:

  • Caixa: Longo + Alto + Ancho = 240 cm, sen que ningunha supere os 120 cm.
  • Rolo ou tubo: o longo non pode superar os 120 cm e o diámetro 30 cm.

Se queres enviar algo máis grande, non te preocupes, engade un Máximo Extra por un pouco máis de custo:

  • Longo + Alto + Ancho = 300 cm por un 35 % máis. 
  • Ningunha das medidas pode superar os 240 cm por un 35 % máis.

Ou engade as dúas dimensións extra por un 70 % máis.

Como mínimo:

Caixa: 10 x 14,5 cm.

Rolo ou tubo: as dimensións que permitan adherir unha etiqueta de 10 x 14,5 cm.

E que non supere os 30 kg de peso real! 

O peso volumétrico xa o calculamos nós.

Xa só queda que nos digas onde queres que o levemos:

  • Domicilio: dous intentos de entrega baixo sinatura. Se non se pode realizar, estará dispoñible durante 15 días na oficina máis próxima. Opción de entrega para clientes Particulares e con Contrato, e a única posible para envíos a Portugal (Peninsular).
  • Oficina elixida: envío á oficina que elixas e que debe ter punto de entrega de paquetería, onde estará dispoñible durante 15 días. Avisamos o destinatario da súa chegada mediante a APP de Correos, email e/ou SMS, e enviamos varios recordatorios en caso de non se producir a recollida.
  • Oficina máis próxima: entrega na oficina de Correos máis próxima ao domicilio indicado, onde o destinatario dispoñerá de 15 días para recollelo. Enviamos ata dous avisos de chegada mediante a APP de Correos, email e/ou SMS (o segundo aos 5 días).
  • Citypaq entrega nun dos armarios intelixentes de Correos situados por toda a cidade e dispoñibles a calquera hora do día (consultar horarios en web e APP). 

É importante que os teus datos e os do destinatario estean nun lugar visible sobre a embalaxe. 

E lembra que podes xerar a etiqueta e pagar o envío para axilizar o trámite.

Que é o peso volumétrico?

Garantías e prazos de entrega

Se o teu envío sofre algunha incidencia ao chegar ao seu destino, dende Correos indemnizámoste. Se prefires que a compensación sexa cobrada polo destinatario, deberás presentarnos unha autorización asinada.

Sabemos que confías en nós e este é o noso xeito de agradecercho:

Garantías Nacionais:

Por demora:

  • Prazos para poder formular unha incidencia ou reclamación: mínimo 3 días e máximo 21 días, dende a data de entrega do envío.
  • Indemnización: devólvese a tarifa aboada.
  • Condicións: os prazos de entrega só se cumprirán se a admisión se realizou antes das 16:00. En caso de non ser así, o prazo poderá incrementarse en 1 día.
  • Nos envíos con destino ou orixe a Andorra, Canarias, Ceuta e Melilla, non se contabilizará o tempo destinado á tramitación aduaneira.
Por deterioración:
  • Prazos para poder formular unha incidencia ou reclamación: nos seguintes 7 días naturais á entrega.
  • Indemnización: 6.67 € por kg facturado (6.43 € por kg facturado para envíos admitidos en 2022). 
  • Condicións: para este tipo de incidencias realizarase unha peritaxe co fin de determinar o importe a pagar pola deterioración sufrida.
  • Documentos para achegar: podemos solicitarche fotos da embalaxe e o contido deteriorado para comprobar o dano e se a embalaxe é axeitada para garantir a integridade deste. Durante a admisión, o noso persoal pode asesorarte sobre como preparar o teu envío e ofrecerche a embalaxe máis axeitada.
  • No caso de reclamación dun envío deteriorado ou con falta de contido que dispoña de Seguro ou Valor Declarado, poderemos solicitar un documento xustificativo do valor da mercadoría, factura de reparación ou de reposición.
  • Os clientes con contrato recibirán as indemnizacións segundo as condicións fixadas neste.
Por extravío:
  • Prazos para poder formular unha incidencia ou reclamación: mínimo 3 días e máximo 1 ano, dende a data de admisión do envío.
  • Indemnización: 6.67 € por kg facturado (6.43 € por kg facturado para envíos admitidos en 2022) máis a devolución de tarifa. 
  • Se o envío leva Valor Declarado ou Seguro a todo risco, cuxa cobertura máxima son 6.000 €, a indemnización consistirá na devolución da tarifa máis o Valor Declarado ou Seguro. 
  • Os envíos regulados pola LCTTM (Lei de Contratación de Transporte Terrestre de Mercadorías) levan seguro asociado polo que, en caso de sinistro, se aboará a menor das seguintes cantidades:
    • Polo valor declarado.
    • Por reposición do obxecto extraviado.
    • Por reparación do obxecto danado.
  • Documentos para achegar: no caso de reclamación dun envío extraviado, deteriorado ou con falta de contido que dispoña de Seguro ou Valor Declarado, poderemos solicitar un documento xustificativo do valor da mercadoría, factura de reparación ou de reposición.
  • Os clientes con contrato recibirán as indemnizacións segundo as condicións fixadas neste.

Canto tarda Correos en entregar un paquete?

Localiza a túa oficina de Correos máis próxima e tráenos o teu envío, levámolo en 2 - 3 días dependendo da orixe e destino.
Condicións dos servizos paquetería nacional

Consellos para o teu envío co servizo de Paquete Estándar de Correos

O envío de Paquete Estándar de Correos é unha opción económica e cómoda para enviar os teus envíos de carácter nacional. Non obstante, hai algúns consellos que podes seguir para que os teus envíos cheguen ao seu destino de forma segura e sen problemas.


Revisa as dimensións e o peso do teu envío

O paquete estándar de Correos ten un peso máximo de 30 kg e unhas dimensións máximas que podes consultar máis arriba. Se o teu envío supera estas dimensións ou peso, terás que contratar un servizo de envío diferente.

Embala o teu envío de forma segura

Para evitar danos no transporte, é importante que embales o teu envío de forma segura. Utiliza materiais de embalaxe adecuados, como cartón, plástico de burbullas ou escuma de poliestireno. Asegúrate de que o contido do teu envío estea ben protexido e que non poida moverse dentro da embalaxe.


 Inclúe a información necesaria na etiqueta

A etiqueta do teu envío debe incluír a seguinte información:

  • Enderezo do remitente
  • Enderezo do destinatario
  • Número de teléfono do destinatario (opcional)


 Remite o teu envío a tempo

Correos ofrecen diferentes prazos de entrega para o envío estándar. Elixe o prazo que mellor se axuste ás túas necesidades.


 Realiza o pagamento do teu envío.

Unha vez que remitas o teu envío, podes realizar o seguimento do seu estado a través da web de Correos. Isto permitirache saber onde se encontra o teu envío e cando chegará ao seu destino.

Segue estes consellos para que os teus envíos de paquete estándar de Correos cheguen ao seu destino de forma segura e sen problemas.

Algúns outros consellos que che van ser de moita axuda son:

  •  Se estás a enviar un paquete de valor, considera contratar un seguro de envío. Isto protexerate en caso de que o paquete se dane ou se perda.
  • Se estás a enviar un paquete internacional, asegúrate de coñecer os requisitos de envío do país de destino.

Prezos

Consulta a túa tarifa aquí ou nas oficinas de Correos.