Paq. Estándar - Envío responsable

Máxima calidade ao mellor prezo.

Dende

11,50 €

ENVIAR
Paq. Estándar - Envío responsable Dende 11,50 € ENVIAR

Servizos adicionais

Entrega exclusiva ao destinatario

O envío só pode entregarse ao destinatario e sempre tras identificar a súa identidade. Non se admite a entrega a entidades ou empresas nin a terceiras persoas, malia contar con autorización asinada. Existe a opción de incluír dous destinatarios.

Reembolso

Recibe o cobramento dos teus envíos de xeito máis seguro, sinxelo e fiable. Dende Correos reembolsámosche a cantidade aboada previamente polo destinatario e que aparece no envío.

Seguros

Asegura aínda máis os documentos ou mercadorías máis importantes.

MÁIS INFO

Autorización Previa á Entrega (APE)

Controla os teus envíos en todo momento. Bloquea o teu envío para que se deteña automaticamente en canto chegue á oficina ou unidade de repartición e desbloquéao cando queiras permitir a autorización da súa entrega ou devolución. 

Selecciona ENVIAR e rexistra previamente os teus envíos de xeito online para axilizar o proceso ou visítanos nalgunha das nosas oficinas.
Indica que tipo de envío desexas realizar, completa os datos e se desexas incluír algún servizo engadido.
Realiza o pagamento con tarxeta bancaria, PayPal ou a través das nosas oficinas.
Imprime as etiquetas que identifican os paquetes e lévaos a unha das nosas oficinas de Correos.

Información do produto

Descrición

O Paq Estándar - Envío responsable é a mellor opción para os envíos non urxentes e con prazos de entrega entre 48 e 72 horas, dependendo da orixe e o destino:

  • Este tipo de envío non urxente permite optimizar as rutas de repartición esperando a que o transporte estea completo, o que contribúe a reducir as emisións. Non todo é urxente, pero coidar o planeta, si. Por iso, agradecemos o teu compromiso co uso responsable do servizo de paquetería.
  • Con garantías: dous intentos de entrega en domicilio baixo sinatura e en prazo garantido. Tamén dispoñible entrega en oficinas de Correos ou Citypaq. Se non se pode realizar, deixaremos un aviso na caixa de correo coa oficina indicada para recollelo durante 15 días. Se non cumprimos os prazos, devolvémosche a tarifa aboada.
  • Inclúe Modify: modifica doadamente a entrega do teu envío dende un ordenador ou móbil para axustala ás túas necesidades en tempo real. Ademais, elixe se o destinatario tamén pode facer cambios e que modificacións pode realizar. Esta opción está dispoñible para todos os envíos de paquetería nacional con entrega domiciliaria.
  • Pola túa tranquilidade: o teu envío localizado en todo momento, con aviso de chegada vía SMS e/ou email aos destinatarios. 
  • Preto de ti: para envíos nacionais, Andorra e Portugal (peninsular).

Detalles de envío

Ti elixes a embalaxe perfecta. Temos unha morea de produtos dispoñibles na nosa Tienda Online e en todas as oficinas de Correos!

Iso si, necesitamos que o tamaño se axuste a estas medidas:

Como máximo:

  • Caixa: Longo + Alto + Ancho = 210 cm, sen que ningunha supere os 120 cm.
  • Rolo ou tubo: Longo = 120 cm e Diámetro = 30 cm.

Se queres enviar algo máis grande, non te preocupes, engade un Máximo Extra por un pouco máis de custo:

  • Longo + Alto + Ancho = 270 cm por un 35 % máis. 
  • Ningunha das medidas pode superar os 170 cm por un 35 % máis.

Ou engade as dúas dimensións extra por un 70 % máis.

Como mínimo:

Caixa: 15 x 10 cm.

Rolo ou tubo: as dimensións que permitan adherir unha etiqueta de 10 x 14,5 cm.

E que non supere os 30 kg de peso real! 

O peso volumétrico xa o calculamos nós.

Xa só queda que nos digas onde queres que o levemos:

  • Domicilio: dous intentos de entrega baixo sinatura. Se non se pode realizar, estará dispoñible durante 15 días na oficina máis próxima. Opción de entrega para clientes Particulares e con Contrato, e a única posible para envíos a Portugal (Peninsular).
  • Oficina elixida: envío á oficina que elixas e que debe ter punto de entrega de paquetería, onde estará dispoñible durante 15 días. Avisamos o destinatario da súa chegada mediante SMS e/ou email e enviamos varios recordatorios en caso de non se producir a recollida.
  • Oficina máis próxima: entrega na oficina de Correos máis próxima ao domicilio indicado, onde o destinatario dispoñerá de 15 días para recollelo. Enviamos ata dous avisos de chegada mediante SMS ou correo electrónico (o segundo aos 5 días).
  • Citypaq entrega nun dos portelos intelixentes de Correos situados por toda a cidade e dispoñibles a calquera hora do día. 

É importante que os teus datos e os do destinatario estean nun lugar visible sobre a embalaxe. 

E lembra que podes xerar a etiqueta e pagar o envío para axilizar o trámite.

Que é o peso volumétrico?

Garantías e prazos de entrega

Se o teu envío sofre algunha incidencia ao chegar ao seu destino, dende Correos indemnizámoste. Se prefires que a compensación sexa cobrada polo destinatario, deberás presentarnos unha autorización asinada.

Sabemos que confías en nós e este é o noso xeito de agradecercho:

Garantías nacionais:

Por demora:

  • Prazos para poder formular unha incidencia ou reclamación: mínimo 3 días e máximo 21 días, dende a data de admisión do envío.
  • Indemnización: tarifa aboada.
  • Condicións: os prazos de entrega só se cumprirán se a admisión se realizou antes das 16:00. En caso de non ser así, o prazo poderá incrementarse en 1 día.
  • Nos envíos con destino ou orixe a Andorra, Canarias, Ceuta e Melilla, non se contabilizará o tempo destinado á tramitación aduaneira.
Por deterioración:
  • Prazos para poder formular unha incidencia ou reclamación: nos seguintes 7 días naturais á entrega.
  • Indemnización: 5,98 € por kg facturado.
  • A indemnización mínima é de 40 €. Ao importe da indemnización hai que sumar o Valor Declarado ou o Seguro a todo risco se o contrataches, cuxa cobertura máxima son 6.000 €.
  • Condicións: para este tipo de incidencias realizarase unha peritaxe co fin de determinar o importe a pagar pola deterioración sufrida.
  • Documentos a achegar: podemos solicitarche fotos da embalaxe e o contido deteriorado para comprobar o dano e se a embalaxe é axeitada para garantir a integridade deste. Durante a admisión, o noso persoal pode asesorarche sobre como preparar o teu envío e ofrecerche a embalaxe máis axeitada.
  • No caso de reclamación dun envío extraviado, deteriorado ou con falta de contido que conte con Seguro ou Valor Declarado, poderemos solicitar un documento xustificativo do valor da mercadoría, factura de reparación ou de reposición.
  • Os clientes con contrato recibirán as indemnizacións segundo as condicións fixadas no mesmo.

Por extravío:

  • Prazos para poder formular unha incidencia ou reclamación: mínimo 3 días e máximo 1 ano, dende a data de admisión do envío.
  • Indemnización: 5,98 € por kg facturado.
  • A indemnización mínima é de 40 €. Ao importe da indemnización hai que sumar o Valor Declarado ou o Seguro a todo risco se o contrataches, cuxa cobertura máxima son 6.000 €.
  • Condicións: indemnización correspondente ao importe do seguro contratado + a devolución da tarifa. 
  • Os envíos regulados pola LCTTM (Lei de Contratación de Transporte Terrestre de Mercadorías) levan seguro asociado polo que, en caso de sinistro, se aboará a menor das seguintes cantidades:
  • Polo valor declarado.
  • Por reposición do obxecto extraviado.
  • Por reparación do obxecto danado.
  • Documentos a achegar: no caso de reclamación dun envío extraviado, deteriorado ou con falta de contido que conte con Seguro ou Valor Declarado, poderemos solicitar un documento xustificativo do valor da mercadoría, factura de reparación ou de reposición.
  • Os clientes con contrato recibirán as indemnizacións segundo as condicións fixadas no mesmo.

Iso e entregar o teu envío o máis rápido que poidamos.

Localiza a túa oficina de Correos máis próxima e tráenos o teu envío, levámolo en 2 - 3 días dependendo da orixe e destino.

Prazos de Entrega do Paq Estándar (Outubro 2019) Condicións dos servizos paquetería nacional

Prezos

Consulta a túa tarifa, en Correos temos as mellores.