Paq Frío

No fa falta que sigues un magatzem ni que sol·licites el repartiment de mercaderia a l’engròs! Si necessites fer un enviament puntual en el qual la conservació de la cadena de fred siga essencial, Correos és la teua salvació.

FER UN ENVIAMENT
Paq Frío FER UN ENVIAMENT

Servicis addicionals

Proba d'entrega electrònica (PEE)

Justificant digital del lliurament certificat.
MÉS INFO

Valor declarat

Aplicable a cada enviament, es calcula com un percentatge del valor de la mercaderia. 
MÉS INFO

Reemborsament

Rep el cobrament dels teus enviaments de manera més segura, senzilla i fiable. Des de Correos et reemborsem la quantitat abonada prèviament pel destinatari i que apareix en l’enviament.

Lliurament exclusiu al destinatari

L'enviament només pot lliurar-se al destinatari, i sempre després d’haver identificat la seua identitat. No s’admet el lliurament a entitats o empreses ni a terceres persones, malgrat comptar amb autorització firmada. Existix l’opció d’incloure dos destinataris.

Com realitzar l’enviament

Descriu els teus enviaments seguint els passos que t’indicarem al formulari.  
Registra els destinataris als quals vols enviar els paquets. 
Escull les caixes isotèrmiques que millor s’adapten a les teues necessitats. 
Ja quasi està llest! Només et quedarà realitzar el pagament.
Contactarem amb tu per concertar l’hora de la recollida de la teua mercaderia. 

Informació del producte

Què és Correos Frío?

Correos Frío és el nou servici que hem dissenyat per a la distribució dels teus enviaments a temperatura controlada. Apostem per anar de la mà amb tu. T’ajudem perquè els teus lliuraments urgents i amb necessitats de conservació especials sempre complisquen les expectatives dels teus clients.

Formats de caixes isotèrmiques

Posem a la teua disposició tres formats de caixa isoterma amb diferents dimensions per a adaptar-nos a les teues necessitats al màxim possible:

Caixa isotèrmica xicoteta:

  • Mesures exteriors (cm): 36 x 36 x 37
  • Mesures interiors (cm): 16 x 16 x 16
  • Volum útil: 4,57 L
  • Pes (kg): 8,5
  • Pes volumètric (kg): 7,992
  • Pes disponible per a introduir el producte (kg): 21,5

Caixa isotèrmica mitjana:

  • Mesures exteriors (cm): 42 x 43 x 43
  • Mesures interiors (cm): 22 x 22 x 22
  • Volum útil: 11,69 L
  • Pes (kg): 13,4
  • Pes volumètric (kg): 12,943
  • Pes disponible per a introduir el producte (kg): 16,6

Caixa isotèrmica gran:

  • Mesures exteriors (cm): 47 x 47 x 48
  • Mesures interiors (cm): 28 x 28 x 28
  • Volum útil: 22,18 L
  • Pes (kg): 17,9
  • Pes volumètric (kg): 17,672
  • Pes disponible per a introduir el producte (kg): 12,1

Important! Recorda que independentment de la mida, els enviaments no poden superar els 30 kg de pes real (caixa + contingut).

Què és el pes volumètric

Informació del servei de Recollides i Lliuraments Paq Frío

  • Serveis de Recollides Paq Frío (Península i Balears):

    • Comandes rebudes abans de la 13.00 h de Dilluns a Dijous: Es realitzarà la recollida en l'adreça indicada com a remitent l’endemà hàbil en horari de matí o vesprada (sempre que el C.P. establit com remet tinga disponible servei en torn de vesprada) 
      Si es realitza la comanda de forma posterior a la 13.00 h de la vesprada el termini de recollida es veurà incrementat en 24h.
      Per a recollides a les Balears el termini de recollida es veurà incrementat en 24h addicionals.
    • Comandes rebuts els Divendres abans de la 13.00 h: Es realitzarà la recollida en l'adreça indicada com a remitent el següent dia hàbil en horari de matí o vesprada (sempre que el C.P. establit com remet tinga disponible servei en torn de vesprada) 
      Si es realitza la comanda de forma posterior a la 13.00 h de la vesprada el termini de recollida es veurà incrementat en 24h hàbils.
      Per a recollides a les Balears el termini de recollida es veurà incrementat en 24h addicionals.
      (Dissabte no es considera dia hàbil a efectes del còmput de termini de recollida).
    • Comandes rebudes els Dissabtes, Diumenges i Festius*: La comanda es prepararà el següent dia hàbil i es realitzarà la recollida el següent dia laborable en funció del C.P. i adreça indicades com remet (Exemple: Es prepara la caixa isoterma dilluns i es recull dimarts). Per a recollides a les Balears el termini de recollida es veurà incrementat en 24h addicionals.
    • El servei de recollides es duu a terme de Dilluns a Divendres, no es duen a terme recollides els Dissabtes, Diumenges i Festius** (** aplica en funció del calendari de dies festius de la Localitat del remitent).
  • Servei de Lliuraments Paq Frío (Península i Balears):  

    • El servei de lliurament als destinataris es duu a terme de Dilluns a Divendres, no es duen a terme lliuraments els Dissabtes, Diumenges i Dies Festius.
    • Des del moment de la recollida en l'adreça de remitent el lliurament es duu a terme en 24/48h segons origen / destinació.
    • Per a lliuraments a les Balears el termini es veurà incrementat en 24h addicionals.
    • És important que tingues en compte que les comandes recollides els divendres no podran ser lliurades fins dilluns o dimarts següent segons origen /destinació.
    • S’efectuarà el lliurament en l'adreça indicada com a destinatari en horari de matí o vesprada (sempre que el C.P. establit com a destinatari tinga disponible servei de lliurament en torn de vesprada) 

*La preparació de les comandes es realitza a Madrid, es tindrà en compte per a l’aplicació dels terminis el calendari de dies festius de l’esmentada Localitat.

 

Garanties i terminis d’entrega

Si l’enviament patix alguna incidència en arribar a la destinació, des de Correos t’indemnitzem. Si preferixes que la compensació la cobre el destinatari, ens has de presentar una autorització firmada.

Sabem que confies en nosaltres i esta és la nostra manera d’agrair-t’ho:

Garanties Nacionals:

Per demora:

  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 21 dies, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: es torna la tarifa abonada.
  • Condicions: els terminis d’entrega només es compliran si l’admissió s’ha realitzat abans de les 16.00 h. Altrament, el termini es pot incrementar 1 dia.
Per deteriorament:
  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: en els següents 7 dies naturals al lliurament.
  • Indemnització: 6,67 € per kg facturat (6,43 € per kg facturat per a enviaments admesos el 2022).
  • Si eres un client sense contracte, la indemnització mínima per al Paq Frío és de 40 €. És a dir, si el càlcul de la indemnització no assoleix eixa xifra, t’indemnitzarem igualment. 
  • A este tipus d’incidències es farà un peritatge per determinar l’import que cal pagar pel deteriorament sofert.
  • Et demanem que no oblides la documentació a aportar quan faces qualsevol tipus de reclamació. Et sol·licitarem fotos de l’embalatge i el contingut deteriorat per comprovar el dany.
  • En cas de reclamació d’un enviament deteriorat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
Per pèrdua:
  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 1 any, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: 6,67 € per kg facturat (6,43 € per kg facturat per a enviaments admesos el 2022) més la devolució de la tarifa. 
  • La indemnització mínima és de 40 € només per al Paquete Premium i clients sense contracte. 
  • Si l’enviament porta Valor Declarat o Segur a tot risc, la cobertura màxima del qual són 6.000 €, la indemnització consistirà en la devolució de la tarifa més el Valor Declarat o Segur. 
  • Els enviaments regulats per la LCTTM (Llei de Contractació de Transport Terrestre de Mercaderies) porten assegurança associada, per la qual cosa, en cas de sinistre, s’abonarà la menor de les quantitats següents:
    • Pel valor declarat.
    • Per reposició de l’objecte perdut.
    • Per reparació de l’objecte danyat.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’un enviament perdut, deteriorat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.

Això i entregar el teu enviament tan ràpid com puguem.

 

Condicions dels Servicis de Paqueteria Nacional
Condicions Particulars del servici Paq Frío
Política de Protecció de Dades de Mi Oficina

Preu

Consulta les tarifes disponibles per a Paq Frío 
Tarifes Paq Frío

Has de saber

Preguntes freqüents

Necesito realizar un envío de Correos Frío de forma puntual, ¿puedo contratarlo desde la página web?

Puedes realizar tu envío seleccionando la opción ‘’Paq Frío’’ y haciendo clic en el botón ‘’HACER UN ENVÍO’’, posteriormente debes seguir los 4 pasos que se detallan y finalizar el proceso de pago para cerrar la contratación del servicio.

He contratado un envío de Paq Frío desde la página web, ¿Cuándo contactará conmigo Correos para pasar a recoger mi producto?

Una vez contratado el servicio, recibirás un email con todos los detalles de tu pedido.  En este momento, desde Correos ya estaremos preparando la caja isoterma con el rango de temperatura necesario que nos hayas solicitado previamente. Una vez esté listo, contactaremos contigo lo antes posible a través del número de teléfono que nos facilites para concretar la fecha y hora de recogida del producto en tu domicilio o almacén.

¿Puedo modificar el domicilio en el que debe llevarse a cabo la recogida después de haber contratado el servicio?

 ¡Lo sentimos mucho! Por el momento no es posible modificar el domicilio de recogida una vez que contrates el servicio.

Cuando Correos acuda a recoger el producto, ¿cómo debo tenerlo preparado?

Acudiremos a tu domicilio con los elementos necesarios para poder mantener la temperatura idónea de tu producto. Lo único que necesitamos por tu parte es introduzcas tu paquete en la bolsa que te entregará nuestro repartidor o repartidora para ubicarlo sin incidencias dentro de la caja isoterma en la que se alojará tu envío. 

También puedes acondicionarlo dentro de tu propia bolsa o caja. Por favor, asegúrate de que tu paquete podrá incluirse en el interior del tipo de caja que hayas seleccionado.

Desde que Correos acuda a mi domicilio a recoger mi producto, ¿Cuánto tardará en llegar al destinatario?

Nos comprometemos a cumplir un plazo de entrega de entre 24 - 48 h según el origen y el destino para el primer intento de entrega dentro de la Península.

Si el destinatario no está en su domicilio, ¿Correos le dejará un aviso de llegada para que acuda a recogerlo a una oficina de Correos?.

Lo sentimos, esta opción no está disponible. Con el objetivo de garantizar una conservación perfecta de la cadena de frío, los envíos de Correos Frío sólo se pueden entregar en el domicilio del destinatario. En ningún caso se avisarán para que sean recogidos por parte del destinatario en una oficina de Correos.

El servicio incluye 2 intentos de entrega al destinatario, en caso de no poderse efectuar la entrega el producto será devuelto al remitente.

 

¿Cómo puedo conocer si mi producto ha llegado en buen estado?

Monitorizamos las alertas de temperatura, humedad, golpes y aperturas de todos los envíos de Correos frío. En el momento de la entrega nuestro repartidor o repartidora mostrará al destinatario el datalogger incluido en la caja en el que se muestra si ha habido o no alertas de temperatura desde que el producto fue recogido.

Tengo que utilizar el servicio de Paq Frío habitualmente, ¿es posible formalizar un contrato con Correos para realizar este tipo de envíos?

¡Por supuesto! Te invitamos a rellenar el formulario de solicitud de información, uno de nuestros asesores o asesoras se pondrá en contacto contigo para conocer más acerca de tus necesidades y realizarte una propuesta personalizada que cumpla con tus expectativas. 
Formulario