Paq Frío

No fa falta que sigues un magatzem ni que sol·licites el repartiment de mercaderia a l’engròs! Si necessites fer un enviament puntual en el qual la conservació de la cadena de fred siga essencial, Correos és la teua salvació.

FER UN ENVIAMENT
Paq Frío FER UN ENVIAMENT

Serveis addicionals

Proba d'entrega electrònica (PEE)

Justificant digital del lliurament certificat.
MÉS INFO

Valor declarat

Aplicable a cada enviament, es calcula com un percentatge del valor de la mercaderia. 
MÉS INFO

Reemborsament

Rep el cobrament dels teus enviaments de manera més segura, senzilla i fiable. Des de Correos et reemborsem la quantitat abonada prèviament pel destinatari i que apareix en l’enviament.

Lliurament exclusiu al destinatari

L'enviament només pot lliurar-se al destinatari, i sempre després d’haver identificat la seua identitat. No s’admet el lliurament a entitats o empreses ni a terceres persones, malgrat comptar amb autorització firmada. Existix l’opció d’incloure dos destinataris.

Com realitzar l’enviament

Descobreix els teus enviaments i registra els destinataris als quals vols enviar els paquets. 
Escull les caixes isotèrmiques que millor s’adapten a les teues necessitats. 
Selecciona el rang de temperatura necessari per al transport dels productes.
Indica’ns el lloc i la data en la qual hem de fer la recollida.
Ja quasi està llest! Només et quedarà fer el pagament.
Contactarem amb tu per concertar l’hora de la recollida de la teua mercaderia. 

Informació del producte

Què és Correos Frío?

Correos Frío és el nou servici que hem dissenyat per a la distribució dels teus enviaments a temperatura controlada. Apostem per anar de la mà amb tu. T’ajudem perquè els teus lliuraments urgents i amb necessitats de conservació especials sempre complisquen les expectatives dels teus clients.

Formats de caixes isotèrmiques

Posem a la teua disposició tres formats de caixa isoterma amb diferents capacitats per a adaptar-nos a les teues necessitats al màxim possible:

Caixa isotèrmica xicoteta:

  • Mesures exteriors (cm): 36 x 36 x 37
  • Mesures interiors (cm): 16 x 16 x 16
  • Volum útil: 4,57 L
  • Pes (kg): 8,5
  • Pes disponible per a introduir el producte (kg): 31,5

Caixa isotèrmica mitjana:

  • Mesures exteriors (cm): 42 x 43 x 43
  • Mesures interiors (cm): 22 x 22 x 22
  • Volum útil: 11,69 L
  • Pes (kg): 13,4
  • Pes disponible per a introduir el producte (kg): 26,6

Caixa isotèrmica gran:

  • Mesures exteriors (cm): 47 x 47 x 48
  • Mesures interiors (cm): 28 x 28 x 28
  • Volum útil: 22,18 L
  • Pes (kg): 17,9
  • Pes disponible per a introduir el producte (kg): 22,1

Important! Recorda que independentment de la mida, els enviaments no poden superar els 40 kg de pes real (caixa + contingut).

Informació del servei de Recollides i Lliuraments Paq Frío

  • Serveis de Recollides Paq Frío (Península i Balears):

Durant el procés de contractació, una vegada que ens informes de l'adreça de recollida es mostrarà un calendari en el qual podràs seleccionar la data en la qual desitges que fem la recollida.

El dia de la recollida, Correos contactarà amb tu per telèfon per a concertar l’hora de recollida en l'adreça establida com remet.

El servei de recollides es duu a terme de dilluns a divendres, no es duen a terme recollides els dissabtes, diumenges i festius** (** aplica en funció del calendari de dies festius de la localitat del remitent).

  • Servei de Lliuraments Paq Frío (Península i Balears):  

    • El servei d'entrega als destinataris es duu a terme de dilluns a divendres, no es duen a terme entregues els dissabtes, diumenges i dies festius.
    • Des del moment de la recollida en l'adreça de remitent l'entrega es duu a terme en 24/48h segons origen / destinació.
    • Per a entregues a les Balears el termini es veurà incrementat en 24h addicionals.
    • És important que tingues en compte que les comandes recollides els divendres no podran ser entregades fins dilluns o dimarts següent segons origen /destinació.
    • S’efectuarà l'entrega en l'adreça indicada com a destinatari en horari de matí o vesprada (sempre que el C.P. establit com a destinatari tinga disponible servei d'entrega en torn de vesprada) 
*La preparació de les comandes es realitza a Madrid, es tindrà en compte per a l’aplicació dels terminis el calendari de dies festius de l’esmentada Localitat.

 

Garanties i terminis d’entrega

Si l’enviament patix alguna incidència en arribar a la destinació, des de Correos t’indemnitzem. Si preferixes que la compensació la cobre el destinatari, ens has de presentar una autorització firmada.

Sabem que confies en nosaltres i esta és la nostra manera d’agrair-t’ho:

Garanties Nacionals:

Per demora:

  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 21 dies, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: es torna la tarifa abonada.
  • Condicions: els terminis d’entrega només es compliran si l’admissió s’ha realitzat abans de les 16.00 h. Altrament, el termini es pot incrementar 1 dia.
Per deteriorament:
  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: en els següents 7 dies naturals a l'entrega.
  • Indemnització: 6,67 € per kg facturat (6,43 € per kg facturat per a enviaments admesos el 2022).
  • Si eres un client sense contracte, la indemnització mínima per al Paq Frío és de 40 €. És a dir, si el càlcul de la indemnització no assoleix eixa xifra, t’indemnitzarem igualment. 
  • A este tipus d’incidències es farà un peritatge per determinar l’import que cal pagar pel deteriorament sofrit.
  • Et demanem que no oblides la documentació a aportar quan faces qualsevol tipus de reclamació. Et sol·licitarem fotos de l’embalatge i el contingut deteriorat per comprovar el dany.
  • En cas de reclamació d’un enviament deteriorat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
Per pèrdua:
  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 1 any, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: 6,67 € per kg facturat (6,43 € per kg facturat per a enviaments admesos el 2022) més la devolució de la tarifa. 
  • La indemnització mínima és de 40 € només per al Paquete Premium i clients sense contracte. 
  • Si l’enviament porta Valor Declarat o Segur a tot risc, la cobertura màxima del qual són 6.000 €, la indemnització consistirà en la devolució de la tarifa més el Valor Declarat o Segur. 
  • Els enviaments regulats per la LCTTM (Llei de Contractació de Transport Terrestre de Mercaderies) porten assegurança associada, per la qual cosa, en cas de sinistre, s’abonarà la menor de les quantitats següents:
    • Pel valor declarat.
    • Per reposició de l’objecte perdut.
    • Per reparació de l’objecte danyat.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’un enviament perdut, deteriorat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.

Això i entregar el teu enviament tan ràpid com puguem.

 

Condicions dels Serveis de Paqueteria Nacional
Condicions Particulars del servei Paq Frío
Política de Protecció de Dades de Mi Oficina

Preu

Consulta les tarifes disponibles per a Paq Frío 
Tarifes Paq Frío

Has de saber

Preguntes freqüents

Necessite realitzar un enviament de Correos Frío de forma puntual, puc contractar-lo des de la pàgina web?

Pots realitzar el teu enviament seleccionant l’opció ‘Paq Frío’ i fent clic al botó ‘FER UN ENVIAMENT’, posteriorment has de seguir els 4 passos que es detallen i finalitzar el procés de pagament per tancar la contractació del servei.

He contractat un enviament de Paq Frío des de la pàgina web, quan contactarà amb mi Correos per passar a recollir el meu producte?

Una vegada contractat el servei, rebràs un email amb tots els detalls de la teua comanda.  En aquest moment, des de Correos ja estarem preparant la caixa isoterma amb el rang de temperatura necessari que ens hages sol·licitat prèviament. Una vegada estiga llest, contactarem amb tu com més aviat millor a través del número de telèfon que ens facilites per concretar la data i hora de recollida del producte al teu domicili o magatzem.

Puc modificar el domicili en el qual s’ha de dur a terme la recollida després d’haver contractat el servei?

 Ho sentim molt! De moment no és possible modificar el domicili de recollida una vegada que contractes el servei.

Quan Correos vaja a recollir el producte, com l’he de tindre preparat?

Anirem al teu domicili amb els elements necessaris per poder mantindre la temperatura idònia del teu producte. Per a este tipus de transport a temperatura controlada també és important que el producte que necessites transportar es trobe precondicionat en el rang de temperatura en el qual es vaja a dur a terme el transport.

Per favor, assegura’t que el teu paquet podrà incloure’s a l’interior del tipus de caixa que hages seleccionat.

Des que Correos vaja al meu domicili a recollir el meu producte, quant tardarà a arribar al destinatari?

Ens comprometem a complir un termini de lliurament d’entre 24 - 48 h segons l’origen i la destinació per al primer intent de lliurament dins de la Península.

Si el destinatari no està al seu domicili, Correos li deixarà un avís d’arribada perquè vaja a recollir-lo a una oficina de Correos?

Ho sentim, esta opció no està disponible. Amb l’objectiu de garantir una conservació perfecta de la cadena de fred, els enviaments de Correos Frío només es poden lliurar al domicili del destinatari. En cap cas no s’avisarà perquè siguen recollits per part del destinatari en una oficina de Correos.

El servei inclou 2 intents de lliurament al destinatari, en cas de no poder efectuar-se el lliurament el producte serà tornat al remitent.

 

Com puc conéixer si el meu producte ha arribat en bon estat?

Controlem les alertes de temperatura, humitat, colps i obertures de tots els enviaments de Correos frío. En el moment del lliurament el nostre repartidor o repartidora mostrarà al destinatari el datalogger inclòs a la caixa en el qual es mostra si hi ha hagut o no alertes de temperatura des que el producte va ser recollit.

He d’utilitzar el servei de Paq Frío habitualment, és possible formalitzar un contracte amb Correos per realitzar este tipus d’enviaments?

Per descomptat! Et convidem a emplenar el formulari de sol·licitud d’informació i un dels nostres assessors o assessores es posarà en contacte amb tu per parlar sobre les teves necessitats i fer-te una proposta personalitzada que compleixi les teves expectatives. 
Formulari

Com embalar el meu enviament de manera adequada?

Tria la caixa isoterma que s’ajuste a l'enviament, amb la capacitat adequada i capaç de suportar el pes que conté.

T’has d’assegurar que la mercaderia no reba cops evitant que queden buits a l’interior; només hauràs d’introduir el teu producte en una caixa o bossa que permeta que el producte no es moga a l’interior de la caixa isoterma i assegurant-te que entrarà dins de la caixa isoterma que hages escollit.

A més, també pots introduir el teu paquet a la bossa que et lliurarà el nostre repartidor o repartidora per a col·locar-lo sense incidències dins de la caixa isoterma en la qual s’allotjarà el teu producte.