Bústia Digital

Amb la Bústia Digital de Correos pots guardar, gestionar i compartir documents en un sol lloc, mantindre’ls protegits i sempre a mà.

SOL·LICITAR INFO
Crea el teu compte en Bústia Digital i gaudix de tots els avantatges d’este servei al núvol. Pots fer-ho ací. 
Informa els teus clients perquè puguen acudir a les nostres més de 2.300 oficines per tramitar les seues documentacions amb la teua empresa.
Organitza el teu emmagatzematge en carpetes personals per mantindre la teua documentació i la dels teus clients ordenada. 
Comparteix documentació amb altres membres de la teua empresa i agilita el treball

En què consistix la Bústia Digital?

Bústia Digital és la solució de Correos per facilitar la digitalització, emmagatzematge, compartició i gestió de documents.

Volem facilitar a les empreses privades i organismes públics la gestió i rebut de documentació física en format digital.

El servei està disponible a través de les nostres més de 2.300 oficines on els teus clients podran lliurar la seua documentació física per digitalitzar-la i enviar-la a la teua empresa.

Després, rebràs esta documentació en la Bústia Digital organitzada en l'estructura de carpetes que millor s'adapta a tu i amb l'accés de múltiples usuaris com poden ser emprats o altres entitats. Estos poden ser els teus empleats o altres entitats.

Ara pots firmar els teus documents!

L’última innovació és la possibilitat de firmar documents. Així podràs enviar i rebre documents amb firmes simples o avançades.

A Correos treballem constantment per millorar els nostres serveis, inclosa Bústia Digital, per això, afegirem noves funcionalitats perquè este servei siga encara més complet.

Preguntes freqüents

Què puc fer en Bústia Digital a més d’emmagatzemar documents?

A més de poder emmagatzemar i gestionar la documentació de la teua empresa i els teus clients, també podràs:

  • Compartir la documentació que vulgues entre usuaris per agilitar el treball.
  • Oferir als teus clients una nova manera de digitalitzar i enviar els seus documents físics a la teua empresa. 

És segur per a la meua empresa i clients la Bústia Digital?

És clar! Bústia Digital funciona a través de les tecnologies d’emmagatzematge al núvol juntament amb mesures de seguretat amb què mantindre sempre protegits els documents dels nostres clients i la seua privacitat.

Quins formats de documents puc emmagatzemar?

Bústia Digital admet qualsevol format de document. A més, no importa la quantitat d’arxius o la seua mida, ja que no existix un límit d’emmagatzematge.

Podeu emmagatzemar arxius Word, PDF o fins i tot PNG i JPG. Així mateix, els teus clients i la teua empresa podreu emmagatzemar i gestionar qualsevol arxiu sense importar l’origen ni el format.

Quant de temps estaran disponibles els documents a la Meua Bústia Digital?

Tots els documents de Bústia Digital romandran emmagatzemats durant tot el temps que necessites. La documentació que puges al teu núvol serà de la teua propietat per la qual cosa només tu podràs eliminar-los.

Només eliminarem tot el contingut del teu compte si et dones de baixa del servei, per a poder garantir-te la seguretat de la teua informació.

Però no et preocupes, abans de donar-te de baixa podràs descarregar la teua documentació i guardar-la al teu dispositiu.

Com puc organitzar la documentació dels meus clients?

Tu decideixes com vols organitzar la teua documentació. Podràs crear diferents estructures de carpetes que s’adapten a la teua empresa perquè la documentació que rebes digitalitzada s’emmagatzeme de la manera més eficaç.