Enviament responsable

Paquete Estándar. Per a aquells enviaments que no són urgents.

Des de

13,01 €

ENVIAR
Enviament responsable Des de 13,01 € ENVIAR

Serveis addicionals

Lliurament exclusiu al destinatari

L'enviament només pot lliurar-se al destinatari, i sempre després d’haver identificat la seua identitat. No s’admet el lliurament a entitats o empreses ni a terceres persones, malgrat comptar amb autorització firmada. Existix l’opció d’incloure dos destinataris.

Reemborsament

Rep el cobrament dels teus enviaments de manera més segura, senzilla i fiable. Des de Correos et reemborsem la quantitat abonada prèviament pel destinatari i que apareix en l’enviament.

Assegurances

Assegura encara més els documents o mercaderies més importants.
MÉS INFO

Autorització Prèvia al Lliurament (APE)

Controla els teus enviaments en tot moment. Bloqueja el teu enviament perquè s’ature automàticament quan arribe a l’oficina o unitat de repartiment, i desbloqueja'l quan vulgues permetre l’autorització del seu lliurament o devolució. 
Selecciona ENVIAR i registra prèviament els teus enviaments en línia per a agilitar el procés o visita’ns en alguna de les nostres oficines.
Indica quin tipus d’enviament vols fer, ompli les dades i si desitges incloure-hi algun servei afegit.
Fes el pagament amb targeta bancària, PayPal o a través de les nostres oficines.
Imprimeix les etiquetes que identifiquen els paquets i porta’ls a una de les nostres oficines de Correos.

Informació del producte

Descripció

Enviament responsable: Este tipus d'enviament no urgent és més sostenible mediambientalment perquè permet optimitzar les rutes de repartiment esperant que el transport estiga complet, la qual cosa contribueix a reduir les emissions, i també és més sostenible socialment, ja que és gestionat per una empresa pública espanyola present a tot el territori que aposta per l’ocupació estable i de qualitat dels seus professionals. 

És la millor opció per als enviaments no urgents i amb terminis d'entrega d’entre 48 i 72 hores, depenent de l’origen i la destinació:

  • Este tipus d’enviament no urgent permet optimitzar les rutes de repartiment esperant que el transport estiga complet, la qual cosa contribuïx a reduir les emissions. No tot és urgent, però cuidar el planeta, sí. Per això, agraïm el teu compromís amb l’ús responsable del servei de paqueteria.
  • Amb garanties: dos intents d’entrega al domicili davall firma i en termini garantit. També disponible l’entrega en oficines de Correos o CityPaq. Si no es pot entregar, deixarem un avís a la bústia amb l’oficina indicada per a arreplegar-lo durant 15 dies. Si no complim els terminis, et tornem la tarifa abonada.
  • Inclou Modify: modifica fàcilment l’entrega de l’enviament des d’un ordinador o mòbil per a ajustar-la a les teues necessitats en temps real. A més, tria si el destinatari també pot fer canvis i quines modificacions pot fer. Esta opció està disponible per a tots els enviaments de paqueteria nacional amb entrega domiciliària.
  • Per a la teua tranquil·litat: l'enviament sempre localitzat, amb avís d’arribada mitjançant l’app de Correos, per correu electrònic o per SMS als destinataris. 
  • A prop teu: per a enviaments nacionals, Andorra i Portugal (peninsular).

Detalls d’enviament

Tu tries l’embalatge perfecte. Tenim un muntó de productes disponibles a la nostra Botiga en línia i a totes les oficines de Correos!

Això sí, necessitem que la mida s’ajuste a estes mesures:

Com a màxim:

  • Caixa: Llargària + alçària + amplària = 240 cm, sense que cap supere els 120 cm.
  • Rotllo o tub: la llargària no pot superar els 120 cm i el diàmetre de 30 cm.

Si vols enviar una cosa més gran, no et preocupes, afig-hi un Màxim Extra per un poc més de cost:

  • Llargària + alçària + amplària = 300 cm per un 35 % més. 
  • Cap de les mesures no pot superar els 240 cm per un 35 % més.

O afig-hi les dos dimensions extres per un 70 % més.

Com a mínim:

Caixa: 10 x 14,5 cm

Rotllo o tub: les dimensions que permeten adherir-hi una etiqueta de 10 x 14,5 cm.

I que no supere els 30 kg de pes real! 

El pes volumètric ja el calculem nosaltres.

Ja només cal que ens digues on vols que el portem:

  • Domicili: dos intents d’entrega davall firma. Si no es pot entregar, estarà disponible durant 15 dies a l’oficina més pròxima. Opció d’entrega per a clients particulars i amb contracte, i l’única possible per a enviaments a Portugal (Peninsular).
  • Oficina elegida: enviament a l’oficina que elegisques i que ha de tindre punt d’entrega de paqueteria, on estarà disponible durant 15 dies. Quan arribe, avisem el destinatari mitjançant l’app de Correos, per correu electrònic o per SMS i enviem diversos recordatoris en cas que no es replegue.
  • Oficina més pròxima: entrega a l’oficina de Correos més pròxima al domicili indicat, on el destinatari disposarà de 15 dies per a arreplegar-lo. Enviem fins a dos avisos d’arribada mitjançant l’app de Correos, per correu electrònic o SMS (el segon, al cap de 5 dies).
  • CityPaq entrega en una de les taquilles intel·ligents de Correos situades per tota la ciutat i disponibles a qualsevol hora del dia (consultar horaris al web i APP). 

És important que les teues dades i les del destinatari estiguen en un lloc visible sobre l’embalatge. 

I recorda que pots generar l’etiqueta i pagar l’enviament per a agilitar el tràmit.

Què és el pes volumètric

Garanties i terminis d’entrega

Si l’enviament patix alguna incidència en arribar a la destinació, des de Correos t’indemnitzem. Si preferixes que la compensació la cobre el destinatari, ens has de presentar una autorització firmada.

Sabem que confies en nosaltres i esta és la nostra manera d’agrair-t’ho:

Condicions dels serveis paqueteria nacional

Garanties Nacionals:

Per demora:

  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 21 dies, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: es torna la tarifa abonada.
  • Condicions: els terminis d’entrega només es compliran si l’admissió s’ha realitzat abans de les 16.00 h. Altrament, el termini es pot incrementar 1 dia.
  • En els enviaments amb destinació o origen a Andorra, les Canàries, Ceuta i Melilla no es comptabilitzarà el temps destinat a la tramitació duanera.
Per deteriorament:
  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: en els següents 7 dies naturals al lliurament.
  • Indemnització: 6,67 € per kg facturat (6,43 € per kg facturat per a enviaments admesos el 2022). 
  • Condicions: per a este tipus d’incidències es farà un peritatge a fi de determinar l’import que cal pagar pel deteriorament sofrit.
  • Documents que cal aportar: podem sol·licitar-te fotos de l’embalatge i el contingut deteriorat per a comprovar el dany i si l’embalatge és adequat per a garantir-ne la integritat. Durant l’admissió, el nostre personal pot assessorar-te sobre com preparar l’enviament i oferir-te l’embalatge més adequat.
  • En cas de reclamació d’un enviament deteriorat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
  • Els clients amb contracte rebran les indemnitzacions segons les condicions que s'hi fixen.
Per pèrdua:
  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 1 any, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: 6,67 € per kg facturat (6,43 € per kg facturat per a enviaments admesos el 2022) més la devolució de la tarifa. 
  • Si l’enviament porta Valor Declarat o Segur a tot risc, la cobertura màxima del qual són 6.000 €, la indemnització consistirà en la devolució de la tarifa més el Valor Declarat o Segur. 
  • Els enviaments regulats per la LCTTM (Llei de Contractació de Transport Terrestre de Mercaderies) porten assegurança associada, per la qual cosa, en cas de sinistre, s’abonarà la menor de les quantitats següents:
    • Pel valor declarat.
    • Per reposició de l’objecte perdut.
    • Per reparació de l’objecte danyat.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’un enviament perdut, deteriorat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
  • Els clients amb contracte rebran les indemnitzacions segons les condicions que s'hi fixen.

Preus

Consulta la teua tarifa ací o a les oficines de Correos.