Paq Premium

Tramesa adaptada a tu, on i quan et calgui.

Des de

14,30 €

ENVIAR
Paq Premium Des de 14,30 € ENVIAR

Serveis addicionals

Prueba de Entrega Electrónica (PEE)

Justificant digital del lliurament certificat.
MÉS INFO

Lliurament exclusiu al destinatari

L’enviament només pot lliurar-se al destinatari, i sempre després d’haver-ne identificat la identitat. No s’admet el lliurament a entitats o empreses ni a terceres persones, tot i comptar amb l’autorització signada. Hi ha l’opció d’incloure dos destinataris.

Reemborsament

Rep el cobrament dels teus enviaments de manera més segura, senzilla i fiable. Des de Correos et reemborsem la quantitat abonada prèviament pel destinatari i que apareix en l’enviament.

Assegurances

Assegura encara més els documents o mercaderies més importants
MÉS INFO
Descriu les teves trameses
Registra el conjunt de destinataris als quals vols fer arribar els paquets i indica si vols incloure-hi cap servei afegit.
Fes el pagament amb targeta bancària, PayPal, a través d’una de les nostres oficines, mitjançant un contracte amb Correos o enviant el paquet en un sobre prepagat.
Imprimeix les etiquetes que identifiquen els paquets abans de gestionar-ne la recollida o de portar-los a una de les nostres oficines.

Informació del producte

Descripció

Sabem que necessites lliuraments urgents i eficients, per això el Paquete Premium és l’opció perfecta per a la distribució de les teves trameses:
  • A mida: adaptat a les teves necessitats, assegurem el lliurament quan i on es necessiti.
  • Amb garanties: dos intents de lliurament al domicili sota signatura i en un termini garantit. També disponible el lliurament a les oficines de Correos o a Citypaq. Si no es pot lliurar, deixarem a la bústia un avís en què s’indicarà l’oficina on es pot recollir durant 15 dies. Si no complim els terminis, et tornem la tarifa abonada.
  • Inclou Modify: modifica de manera fàcil el lliurament de la tramesa des d’un ordinador o mòbil per ajustar-la a les teves necessitats en temps real. A més, tria si el destinatari també pot fer-hi canvis i quines modificacions pot realitzar. Aquesta opció està disponible per a totes les trameses de paqueteria nacional amb lliurament domiciliari.
  • Per a la teva tranquil·litat: inclou avís d’arribada mitjançant l’app de Correos, per correu electrònic o per SMS als destinataris.
  • A prop teu: per a trameses nacionals, Andorra i Portugal (peninsular).

Detall d’enviament

Tu tries l’embalatge perfecte. Pots comprar un munt de productes disponibles a la nostra botiga en línia i a totes les oficines de Correos!

Això sí, necessitem que la mida s’ajusti a aquestes mesures:

Com a màxim:

  • Caixa: Llargària+Alçària+Amplària= 210 cm, sense que la dimensió més gran superi els 120 cm.
  • Rotlle o tub: Llarg = 120 cm i diàmetre = 30 cm.

Si vols enviar un paquet una mica més gros, no et preocupis, afegeix un màxim extra per un suplement:

  • Llarg + Alt + Ample = 270 cm per un 35% més.
  • Cap de les mesures no pot superar els 170 cm per un 35% més.

O afegeix les dues dimensions extres per un 70% més.

Com a mínim:

  • Caixa: 15 x 10 cm
  • Rotlle o tub: les dimensions que permetin adherir-hi una etiqueta de 10 x 14,5 cm. I que no superi els 2 kg!

I que no superi els 30 kg de pes real! 

El pes volumètric ja el calculem nosaltres.

Ja només falta que ens diguis on vols que el portem:

  • Domicili: dos intents de lliurament sota signatura. Si no es pot lliurar, estarà disponible durant 15 dies a l’oficina més pròxima. 
  • Oficina triada: s’envia a l’oficina que triïs i que ha de tenir punt de lliurament de paqueteria, on estarà disponible durant 15 dies. Quan arribi, avisem el destinatari mitjançant l’app de Correos, per correu electrònic o per SMS i enviem diversos recordatoris en cas que no es reculli.
  • Citypaq: lliurament en un dels armariets intel·ligents de Correos situats per tota la ciutat i disponibles a qualsevol hora del dia. 

És important que les teves dades i les del destinatari estiguin en un lloc visible sobre l’embalatge.

I recorda que pots generar l’etiqueta i pagar la tramesa per agilitar el tràmit.

Què és el pes volumètric

Garanties i terminis de lliurament

Si el teu enviament pateix alguna incidència en arribar a la seva destinació, des de Correos t’indemnitzem. Si prefereixes que la compensació sigui cobrada pel destinatari, ens hauràs de presentar una autorització signada.

Sabem que confies en nosaltres i aquesta és la nostra manera d’agrair-t’ho:

Condicions dels serveis paqueteria nacional

Garanties nacionals:

Per demora:

  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 21 dies, des de la data de lliurament de la tramesa.
  • Indemnització: es retorna la tarifa abonada.
  • Condicions: els terminis de lliurament només es compliran si l’admissió s’ha fet abans de les 16:00 h. Si no és així, el termini es pot incrementar 1 dia.
  • En les trameses amb destinació o origen a Andorra, les Canàries, Ceuta i Melilla, no es comptabilitzarà el temps destinat a la tramitació duanera.
Per deteriorament:
  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: en els 7 dies naturals següents al lliurament.
  • Indemnització: 6,43 € per kg facturat (6,28 € per kg facturat per a trameses admeses el 2021).
  • La indemnització mínima és de 40 € només per al Paq Premium i els clients sense contracte. És a dir, si el càlcul de la suma de la  indemnització (segons la formula anterior) més la tarifa és inferior a 40 €, la indemnització ascendirà a 40 €. 
  • Condicions: per a aquesta mena d’incidències es farà un peritatge a fi de determinar l’import que cal pagar pel deteriorament sofert.
  • Documents que cal aportar: podrem sol·licitar-te fotos de l’embalatge i el contingut deteriorat per provar el dany i si l’embalatge és adequat per garantir-ne la integritat. Durant l’admissió, el nostre personal et pot assessorar sobre com preparar l’enviament i oferir-te l’embalatge més adequat.
  • En cas de reclamació d’un enviament deteriorat o amb falta de contingut, que disposi d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
  • Els clients amb contracte rebran les indemnitzacions segons les condicions que s’hi fixin.
Per pèrdua:
  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 1 any des de la data d’admissió de la tramesa.
  • Indemnització: 6,43 € per kg facturat (6,28 € per kg facturat per a trameses admeses el 2021) més la devolució de la tarifa.
  • La indemnització mínima és de 40 € només per al Paquete Premium i clients sense contracte. 
  • Si la tramesa porta Valor Declarat o Assegurança a Tot Risc, la cobertura màxima de la qual són 6.000 €, la indemnització consistirà en la devolució de la tarifa més el Valor Declarat o Segur. 
  • Les trameses regulades per la LCTTM (Llei de contractació de transport terrestre de mercaderies) porten una assegurança associada, per la qual cosa, en cas de sinistre, s’abonarà la menor de les quantitats següents:
    • Pel valor declarat.
    • Per reposició de l’objecte extraviat.
    • Per reparació de l’objecte danyat.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’una tramesa perduda, deteriorada o amb falta de contingut que compti amb assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
  • Els clients amb contracte rebran les indemnitzacions segons les condicions que s’hi fixin.

Això i lliurar la teva tramesa tan ràpid com puguem.

Localitza la teva oficina de Correos més propera i porta’ns la teva tramesa, la portem en 1-2 dies depenent de l’origen i la destinació.

Tria la franja horària en la qual vols que lliurem el paquet:

  • De 9.00 a 12.00
  • De 12.00 a 15.00
  • De 15.00 a 18.00
  • De 18.00 a 21.00

(No oblidis que aquesta opció només està disponible en capitals de província i poblacions que disposen de torn de repartiment de tarda).

Perquè estigui lliurat el dia que ho necessitis.

Tu poses la data al nostre calendari i guardem la tramesa fins que arribi el moment de portar-la a la seva destinació. 

Preu

Consulta la teva tarifa aquí o a les oficines de Correos.

El que necessites saber per enviar un paquet