Paq Premium

Enviament adaptat a tu, on i quan ho necessites.

Des de

14,59 €

ENVIAR
Paq Premium Des de 14,59 € ENVIAR

Serveis addicionals

Proba d'entrega electrònica (PEE)

Justificant digital del lliurament certificat.
MÉS INFO

Lliurament exclusiu al destinatari

L'enviament només pot lliurar-se al destinatari, i sempre després d’haver identificat la seua identitat. No s’admet el lliurament a entitats o empreses ni a terceres persones, malgrat comptar amb autorització firmada. Existix l’opció d’incloure dos destinataris.

Reemborsament

Rep el cobrament dels teus enviaments de manera més segura, senzilla i fiable. Des de Correos et reemborsem la quantitat abonada prèviament pel destinatari i que apareix en l’enviament.

Assegurances

Assegura encara més els documents o mercaderies més importants.
MÉS INFO
Descriu els teus enviaments
Registra el conjunt de destinataris als quals vols enviar els paquets i indica si vols incloure-hi algun servei afegit.
Fes el pagament amb targeta bancària, PayPal, a través d’una de les nostres oficines, mitjançant un contracte amb Correos o enviant el paquet en un sobre prepagat.
Imprimeix les etiquetes que identifiquen els paquets abans de gestionar-ne la recollida o de portar-los a una de les nostres oficines.

Informació del producte

Descripció

Sabem que necessites entregues urgents i eficients, per això el Paquete Premium és l’opció perfecta per a la distribució dels teus enviaments:
  • A mida: adaptat a les teues necessitats, assegurem l’entrega quan i on es necessite.
  • Amb garanties: dos intents d’entrega al domicili davall firma i en termini garantit. També disponible l’entrega en oficines de Correos o CityPaq. Si no es pot entregar, deixarem un avís a la bústia amb l’oficina indicada per a arreplegar-lo durant 15 dies. Si no complim els terminis, et tornem la tarifa abonada.
  • Inclou Modify: modifica fàcilment l’entrega de l’enviament des d’un ordinador o mòbil per a ajustar-la a les teues necessitats en temps real. A més, tria si el destinatari també pot fer canvis i quines modificacions pot fer. Esta opció està disponible per a tots els enviaments de paqueteria nacional amb entrega domiciliària.
  • Per a la teua tranquil·litat: inclou avís d’arribada mitjançant l’app de Correos, per correu electrònic o per SMS als destinataris.
  • A prop teu: per a enviaments nacionals, Andorra i Portugal (peninsular).

Detalls d’enviament

Tu tries l’embalatge perfecte. Pots comprar un muntó de productes disponibles a la nostra Botiga en línia i a totes les oficines de Correos!

Això sí, necessitem que la mida s’ajuste a estes mesures:

Com a màxim:

  • Caixa: Llargària + alçària + amplària = 240 cm, sense que cap supere els 120 cm.
  • Rotllo o tub: la llargària no pot superar els 120 cm i el diàmetre de 30 cm.

Si vols enviar una cosa més gran, no et preocupes, afig-hi un Màxim Extra per un poc més de cost:

  • Llargària + alçària + amplària = 300 cm per un 35 % més.
  • Cap de les mesures no pot superar els 240 cm per un 35 % més.

O afig-hi les dos dimensions extres per un 70 % més.

Com a mínim:

  • Caixa: 10 x 14,5 cm
  • Rotllo o tub: les dimensions que permeten adherir-hi una etiqueta de 10 x 14,5 cm, i que no supere els 2 kg!

I que no supere els 30 kg de pes real! 

El pes volumètric ja el calculem nosaltres.

Ja només cal que ens digues on vols que el portem:

  • Domicili: dos intents d’entrega davall firma. Si no es pot entregar, estarà disponible durant 15 dies a l’oficina més pròxima. 
  • Oficina elegida: enviament a l’oficina que elegisques i que ha de tindre punt d’entrega de paqueteria, on estarà disponible durant 15 dies. Quan arribe, avisem el destinatari mitjançant l’app de Correos, per correu electrònic o per SMS i enviem diversos recordatoris en cas que no es replegue.
  • CityPaq: entrega en una de les taquilles intel·ligents de Correos situades per tota la ciutat i disponibles a qualsevol hora del dia (consultar horaris al web i APP). 

És important que les teues dades i les del destinatari estiguen en un lloc visible sobre l’embalatge.

I recorda que pots generar l’etiqueta i pagar l'enviament per agilitar el tràmit.

Què és el pes volumètric

Garanties i terminis d’entrega

Si l’enviament patix alguna incidència en arribar a la destinació, des de Correos t’indemnitzem. Si preferixes que la compensació la cobre el destinatari, ens has de presentar una autorització firmada.

Sabem que confies en nosaltres i esta és la nostra manera d’agrair-t’ho:

Condicions dels serveis paqueteria nacional

Garanties Nacionals:

Per demora:

  • Terminis per poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 21 dies, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: es torna la tarifa abonada.
  • Condicions: els terminis d’entrega només es compliran si l’admissió s’ha realitzat abans de les 16.00 h. Altrament, el termini es pot incrementar 1 dia.
  • En els enviaments amb destinació o origen a Andorra, les Canàries, Ceuta i Melilla no es comptabilitzarà el temps destinat a la tramitació duanera.
Per deteriorament:
  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: en els següents 7 dies naturals al lliurament.
  • Indemnització: 6,67 € per kg facturat (6,43 € per kg facturat per a enviaments admesos el 2022). 
  • La indemnització mínima és de 40 € només per al Paq Premium i clients sense contracte. És a dir, si el càlcul de la suma de la  indemnització (segons la formula anterior) més la tarifa és inferior a 40 €, la indemnització ascendirà a 40 €. 
  • Condicions: per a este tipus d’incidències es farà un peritatge a fi de determinar l’import que cal pagar pel deteriorament sofrit.
  • Documents que cal aportar: podem sol·licitar-te fotos de l’embalatge i el contingut deteriorat per a comprovar el dany i si l’embalatge és adequat per a garantir-ne la integritat. Durant l’admissió, el nostre personal pot assessorar-te sobre com preparar l’enviament i oferir-te l’embalatge més adequat.
  • En cas de reclamació d’un enviament deteriorat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
  • Els clients amb contracte rebran les indemnitzacions segons les condicions que s'hi fixen.
Per pèrdua:
  • Terminis per a poder formular una incidència o reclamació: mínim 3 dies i màxim 1 any, des de la data d’admissió de l’enviament.
  • Indemnització: 6,67 € per kg facturat (6,43 € per kg facturat per a enviaments admesos el 2022) més la devolució de la tarifa. 
  • La indemnització mínima és de 40 € només per al Paquete Premium i clients sense contracte. 
  • Si l’enviament porta Valor Declarat o Segur a tot risc, la cobertura màxima del qual són 6.000 €, la indemnització consistirà en la devolució de la tarifa més el Valor Declarat o Segur. 
  • Els enviaments regulats per la LCTTM (Llei de Contractació de Transport Terrestre de Mercaderies) porten assegurança associada, per la qual cosa, en cas de sinistre, s’abonarà la menor de les quantitats següents:
    • Pel valor declarat.
    • Per reposició de l’objecte perdut.
    • Per reparació de l’objecte danyat.
  • Documents que cal aportar: en cas de reclamació d’un enviament perdut, deteriorat o amb falta de contingut que dispose d’assegurança o valor declarat, podrem sol·licitar un document justificatiu del valor de la mercaderia, factura de reparació o de reposició.
  • Els clients amb contracte rebran les indemnitzacions segons les condicions que s'hi fixen.

Això i entregar el teu enviament tan ràpid com puguem.

Localitza la teua oficina de Correos més pròxima i porta’ns el teu enviament, el portem en 1 - 2 dies depenent de l’origen i la destinació.

Elegix la franja horària en la qual vols que entreguem el paquet:

  • De 9:00 a 12:00 h
  • De 12:00 a 15:00 h
  • De 15:00 a 18:00 h
  • De 18:00 a 21:00 h

(No oblides que esta opció només està disponible en capitals de província i poblacions que disposen de torn de repartiment de vesprada).

Perquè estiga entregat el dia que ho necessites.

Tu poses la data al nostre calendari i guardem l’enviament fins que arribe el moment de portar-lo a la seua destinació. 

Preu

Consulta la teua tarifa ací o a les oficines de Correos.

El que has de saber per a enviar un paquet